Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua syytetty aikuisena jostain mitä et ollut tehnyt?

Vierailija
16.12.2014 |

Mistä sinua syytettiin ja millaisessa tilanteessa (esim. työpaikalla, ihan oikeudessa asti jne.)? Uskottiinko syyttömyytesi lopulta? Saitko anteeksipyynnön?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin sinisilmäinen ja jaoin taksimatkan ystäväni poikaystävän kanssa. Kun olin maksanut oman osuuteni ja nousemassa autosta, mies ehdotti että jatkaisimme iltaa kahdestaan minun luona. Kieltäydyin "kunniasta", ja heti kotiin päästyäni laitoin omalle poikaystävälleni viestin tapahtuneesta. Hän oli yövuorossa, joten en odottanut heti vastausta vaan kävin nukkumaan.

Aamulla kun heräsin, puhelin oli täynnä viestejä joissa sekä se ystäväni jonka mies oli ehdotellut että kaksi muuta ystävääni syyttivät minua muiden puolisoiden iskemisestä. Olin kuulemma aina ollut sellainen, ja ties mitä. 

Ainoa joka uskoi, oli oma poikaystävä. Mutta menetin sitten kolme ystävää siinä. Kaikki kääntyivät minua vastaan. 

Vierailija
62/62 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syytetty töissä, että olen tahallani tehnyt virheen vaikka kyse oli vahingosta. Suututtaa vieläkin vaikka tuosta on jo muutama vuosi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän