Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua syytetty aikuisena jostain mitä et ollut tehnyt?

Vierailija
16.12.2014 |

Mistä sinua syytettiin ja millaisessa tilanteessa (esim. työpaikalla, ihan oikeudessa asti jne.)? Uskottiinko syyttömyytesi lopulta? Saitko anteeksipyynnön?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saa aina palkkansa, ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella.

Vierailija
42/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran rahan varastamisesta. Olin teini ja käynyt mummollani piipahtamassa, vähän ajan päästä mummo soittaq, että papalta on kadonnut rahaa. Selitti, että jos tarvitsen niin voin kyllä kertoa niin antavat, ekkä uskonut, kun sanoin etten vienyt niitä. Meni alle tunti niin soitti takaisin ja kertoi, että rahat on löytynyt heidän kaapistaan. Ei tullut pahoittelua.

Toinen, kun aloitin ensimmäisessä työssä ja toisena päivänä pomo soittaa kauhean vihaisena, että kassasta puuttuu 100e, ei antanut edes suun vuoroa puhelimessa vaan räyhäsi ja sanoi, että kohta tulee potkut. Antoi sitten äidilleen puhelimen, jonka kanssa piti firmaa. Äiti kuunteli rauhallisena ja kielsin niin sanoi, että ei tarvitse hävetä jos ne vein. Oli juuri ollut ylppärit, mistä olin toista tonnia saanut rahaa niin ei ollut rahasta pula ja sitä koitin selittää. Taas meni pari tuntia niin pomon äiti soittaa ja pahoittelee, että oli ollut hänen oma mokansa. Oli kirjannut jotain väärin... Pomon äiti pahoitteli vuolaasti, pomo ei koskaan vaikka työskentelin hänen kanssaan kaiket päivät...

Kyllä oli luu nuorella kurkussa, kun pomo huutaa eikä itse tiedä edes miksi.. Mobiilissa olen, pahoittelut jos rivivälit peffallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:24"]

Lasteni kaltoinkohtelusta. Sossut syyttelivät ja onnistuivat myös lasteni huostaanotossa, vaikkei nuo syytökset perustuneet mihinkään faktaan.

hassua että näin jälkeen päin ovat itsekin myöntäneet ettei kaltoinkohtelua tapahtunut, mutta huostaa ei silti pureta. Eivät edes vetäneet huostaanottohakemuksia takaisin ennen kuin se oikeudessa vietiin läpi, vaikka myönsivätkin ettei perustelut pidä paikkaansa. Yksi sossuista kehtasi jopa oikeudessa valehdella vaikka oli todistajana siellä. Outoa ettei oikeudessa tuota kyseenalaistettu vaikka kunnan vaatima toinen todistaja puhui hänen todistustaan vastaan..

Eikä tuo ole ainoa mistä minua on syytetty, mutta pahin niistä. 

[/quote]

Mulle on poliisi sanonut, että sossut valehtelevat oikeudessa, jos omasta mielestään ovat oikeassa.

Vierailija
44/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:44"]

Minua on syytetty työpaikan yleisavaimen varastamisesta/hukkaamisesta. Kaksi kesätyöntekijää siis syytti, koska olivat hukanneet sen, ja olivat kertoneet että olivat antaneet sen minulle. Minä olin silloin todistettavasti toisessa maassa kun tämä oli heidän sanojensa mukaan tapahtunut joten tämä syyte ei mennyt läpi. 

[/quote]

Eikös tuollaisesta voisi antaa vähintään varoituksen, ellei peräti suoraan potkut, jos jää noin törkeästä valehtelusta ja panettelusta kiinni?

Vierailija
45/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on syytetty vaikka mistä.. Koulukiusaamisesta - en kiusannut, en vain voinut olla xx:n kaveri. Huumeiden käytöstä- en ole koskaan kokeillutkaan mitään laitonta ainetta. Lasten tukistamisesta ja tästä tuli tuomiokin, vaikka lapset sanoivat ettei äiti koskaan satuta, vaan huutaa..

On muustakin, mutta tuossa näin alkuun

Vierailija
47/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua syytetään melkein joka kerta lasten hyväksikäyttäjäksi, kun puhun siitä että olen pedofiili ja että nuorille pedofiileille pitäisi olla apua ja tietoa suuntautumisensa kanssa elämiseen.

Vierailija
48/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex syyttää minua aina ties mistä. Vaikka lastemme elämän tietoiesta tuhoamisesta. 

Vierailija
49/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on syytetty. Mies on syyttänyt minua usein jutuista, joita en ole tehnyt. Työpaikalla on syytetty suhteesta pomon tai milloin kenenkin kanssa. En edes tunne niitä ihmisiä.. Tiedän, kuka on perustettomien syytöksien takana, mutta olen antanut asian olla. Olen kylläkin kertonut esimiehelle joruista ja hän tietää, kuka juttujen takana on. 

Vierailija
50/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein kirjoja kirjastoon ja jätin tiskille, yksi kirja katosi siitä. minä tietysti sain syyn eivätkä uskoneet, kun sanoin että palautin kyllä myös sen hävinneen. kun sitten esitin vastasyytöksen, että tiskillä ei ollut henkilökuntaa niin alkoi rähinä ettei siihen saa jättää kirjoja silloin.. öö.. just. minulla nukkui vauva autossa & muutenkin oli kiire, en todellakaan aikonut jäädä huutelemaan että " halloo, toin kirjoja!!!!!!!!!"

myös myymälävarkaudesta syytettiin, kun lorvin jumpan jälkeen Anttilassa bussia odotellen ja läksin sitten ostamatta mitään. vartija nappasi kiinni ja vei takahuoneeseen että " katsotaanpa mitä sinne reppuun meni". muistan yhä vartijan ilmeen, kun näki hikiset alushousut joissa oli vähän verta (side falskasi) ja helvetan hikisen t-paidan . hajukin oli varmaan melkoinen.. eikä sieltä mitään varastettua löytynyt, koska en ollut varastanut.

Vierailija
51/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis vuotta kuuntelin aiheettomia syytöksiä vieraissa käynnistä. Minuutinkin poikkeama kotiintuloajoissa, tahaton katse jonkun miehen suuntaan, työkaverin tervehdykseen vastaaminen. Eropäätöksen tein kun alkoi syyttelemään lesboseksistä juteltuani puolitutun kaupan kassan kanssa.
Ennen eroilmoitusta kävin vieraissa ja jätin todisteet miehen nuuhkittaviksi. Tämä pikkasen kaduttaa jälkeenpäin, sillä sairas hän oli. Sillon vaan olin niin kurkkuani myöten täynnä 24/7 syyttelystä. Onneksi ei saatu lapsia.

Vierailija
52/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku onnistui pari vuotta sitten keksimään että olen lesbo, joka nyt ei sinällään haitannut kun vakaassa suhteessa olin. Mutta tämä sitten eskaloitui siihen että paikallisen lesboklikin jäsen tuli syyttämään mua siitä että olen panenut sen exää ja ties mitä draamaa. Mulla ei ole vieläkään yhtään mitään hajua siitä mistä tää lähti liikenteeseen ja et kenen tekosia tuo oli, mutta olin kuulemma niissä piireissä hyvin vihattu hahmo jonkin aikaa vaikken ketään tuntenutkaan :D
.
Ja saan tosiaan kuulla harva se päivä miten elitistinen kusiaivo olen ja katson kaikkia nenääni pitkin. Että terkkuja muillekin lepäävä narttunaama-syndroomasta kärsiville! En sinänsä ihmette koska perusilme on tosiaan luokkaa "-.-" ja olen tosi ujo...

Vierailija
53/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt syyttää aina ja kaikesta

Vierailija
55/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä festareilla tuli tuikituntematon naisihminen mun eteen ja kysyi olenko "Minna". Kun vastasin myöntävästi, kaatoi täyden tuopillisen kaljaa päälleni ja alkoi huutaa, räyhätä sekä haukkua huoraksi. Pienen selvittelyn jälkeen selvisi kyse olevan hänen miehestään, jonka kanssa olin jutellut ehkä kolmen lauseen verran anniskelualueella. Jatkoselvittelyn jälkeen sain jopa anteeksipyynnön ja selityksen siitä, miten mies on ennenkin pettänyt.

Vierailija
56/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syytteli pettämisestä sillä perusteella etten vastannut heti puhelimeen hänen soittaessaan vaan soitin myöhemmin takaisin. Olin motarilla auton ratissa. Äiti syytti perseen jakamisesta kaikille ja huumeiden käytöstä kun olin teini, ei ollut perusteita, olin vaan kuulema juuri sen näköinen. Ihme kun ei katkolle raahannut.

Vierailija
57/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työpaikalla projektiassistenttina erityyppiset pikkupomot mokailivat milloin mitäkin, hukkasivat dokumetteja jne. Soittivat sitten mulle stressaantuneina, huusivat täyttä kurkkua ja syyttivät mua mokasta. Yleensä onnistuin olla ottamatta itseeni, kuuntelin vaan huudon ja selvitin asian sitten tyynen rauhallisesti. Kertaakaan kyse ei ollut minun mokastani. Kertaakaan kukaan ei pyytänyt törkeyttään anteeksi. Kun joskus tästä toisessa projektissa työskentelevälle avauduin, sain kuulla että touhu oli ihan normaalia, valtaosa kollegoista oli itkenyt töissä pomojen vuoksi muutamaan kertaan.

Tapahtui Keski-Euroopassa.

Vierailija
58/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Oppilaiden vanhemmat ovat syyttäneet joskus aivan käsittämättömistä asioista. Joskus nää tilanteet on olleet todella pelottavia. 

Vierailija
59/62 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen tuli huutamaan, että olen kusettanut koiranpentua hänen autonrenkaisiin. Olin koiran kanssa omassa autossani, enkä yhtään tajunnut mitä selittää, en ollut edes käynyt poissa autosta. Kun nainen oli kiukkuisena kaasuttanut tiehensä, tajusin että olin tarjonnut koiralle vettä ja kaatanut jämät autoni viereen, metrin päähän tuon sekopään autosta. Näki läntin maassa ja raivostui.

Vierailija
60/62 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua syytettiin siitä, että myyn itseäni työpaikalla. Syyttäjät olivat ihmisiä, jotka ei tunteneet minua ollenkaan. He eivät syytivät minua vielä huumeidenkäyttäjäksikin, kun olin joutunut käyttämään vuosikymmen vahvoja psyykelääkkeitä vakaviin terveysongelmiin. Olin niiden takia todella väsynnyt. Sitten kun lääkkeitä vähennettiin, niin muutuin omaksi itsekseni eli eloisaksi introvertiksi. Seksiä olen viimeksi harrastanut vuonna 2008 silloisen poikaystäväni kanssa.

Minua yritettiin monesti käräyttää työpaikalla huoruudesta. Minut yritettin käräyttää jopa varkaudesta. Se vaino tuhosi terveyteni, mutta onneksi toivuin nopeasti. Jopa paikan henkilöstöasioista vastaava johtaja osallistui vainooni. Olen kyllä hänelle katkera siitä kohtelusta. Kiusaajat eivät ole pyytäneet anteeksi- vaikka syytä olisi TODELLA PALJON.

Ainako toisen luonteen värinymmärrykset aiheuttavat näitä minulle ongelmia. Vika on tosiaan tulkitsijan omassa päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä