Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua syytetty aikuisena jostain mitä et ollut tehnyt?

Vierailija
16.12.2014 |

Mistä sinua syytettiin ja millaisessa tilanteessa (esim. työpaikalla, ihan oikeudessa asti jne.)? Uskottiinko syyttömyytesi lopulta? Saitko anteeksipyynnön?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua syytettiin muun muassa juopottelusta ja koulun paikkojen sotkemisesta vaikka en voi käyttää alkoholia migreenin vuoksi ja koulunsotkemisviikonloppuna olin ollut todistettavasti töissä. Terveiset Liisa A-O:lle! Olepa kiitollinen että otin räyhäämisesti stoalaisesti ja siivosin paikat kylmän rauhallisesti enkä mennyt käräyttämään sinua koulun rehtorille vilungistasi. T. Tiedät varmaan kuka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:14"]

Minua syytettiin muun muassa juopottelusta ja koulun paikkojen sotkemisesta vaikka en voi käyttää alkoholia migreenin vuoksi ja koulunsotkemisviikonloppuna olin ollut todistettavasti töissä. Terveiset Liisa A-O:lle! Olepa kiitollinen että otin räyhäämisesti stoalaisesti ja siivosin paikat kylmän rauhallisesti enkä mennyt käräyttämään sinua koulun rehtorille vilungistasi. T. Tiedät varmaan kuka

[/quote]

Olisit käräyttänyt vaan!

Vierailija
25/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teini-ikäinen tytär, joten saan syytöksiä ihan päivittäin.

Vierailija
26/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni syytti minua epäilyttävien aineiden käytöstä kun aloin käydä punttisalilla! Lienee melko selvää ettei siskoni tiedä painonnostosta mitään :D t. Punttaava mamma

Vierailija
27/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli hävinnyt huumehia isompi määrä, tänäkään päivänä niitä ei ole löytynyt, kämpässä vain minä ja hän. Siinä oli hengenlähtö lähellä kun syytti mua, mut nyt kaikki fine.

Hitto mihin ne meni?

Vierailija
28/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:14"]

[/quote]

Olisit käräyttänyt vaan!

[/quote]

Oliko paikka Lahden Muotoiluinstituutin teollisen pukusuunnittelun osasto? Kuulostaa tutulta!

Vierailija
29/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla oli iltapäivälehdissä juttua Lahden Muotoiluinstituutin rikoksia tehneestä osastonjohtajasta. Oli kertonut käyttäneensä rikollisella tavalla hankitut rahat koruihin, vaatteisiin ja matkailuun.

Vierailija
30/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yleiskonttorina ja puhelinvaihteessa eräässä firmassa kauan sitten. Myyjä oli sanonut asiakkaalle, että laskutuksessa tekevät virheitä (virheet, toistuvat, olivat sen myyjän, joka löi koneeseen mitä sattuu). Laskutuksen (toisella paikkakunnalla) muija soitti mulle ja kysyi, että onko nimi S.V. tuttu. Sanoin, että kyllä se meidän asiakas on. Silloin alkoi laskutuksen muija räyhätä mulle, että ei noin saa sanoa, että me tehdään täällä virheitä. Ei edes kysellyt, kuka on sanonut, vaan alkoi huutaa minulle. Jos M-L Oulusta luet tätä, toivottavasti olet oppinut, että ensin selvitetään kuka teki ennenkuin aletaan huutaa. Sä et antanut mitään tilaisuutta edes selittää, vaan räyhäsit äärälle ihmiselle. En tuon jälkeen arvostanut sinua pätkääkään enää. 

Vierailija
31/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä varsinaisesti, ainakaan muistaakseni. MInua on haukuttu joksikin mitä en ole (ja mitä haukkuja itse on ja siksipä tietysti haukkuukin), mutta se on vähän eri asia.

Vierailija
32/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa ja olen ollut huora sellaisen mielestä kenen oma tyttöystävä on itse ollut koko kylän tuntema polkupyörä ja itse olin silloin vielä neitsyt.

Vierailija
33/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus tuopillisella exän kanssa ihan kavereina, ei oltu nähty pitkään aikaan. Eräs silloinen työkaverini tuli syyttämään ja haukkumaan lutkaksi ym ja väitti että meillä on seksisuhde ja hän aikoo kertoa mun poikaystävälle ja exän uudelle tyttöystävälle tästä. Oltiin molemmat ihan öö. Ei se koskaan tainnut kertoa, ei ainakaan palautetta tullut. Aikansa se siinä huusi ennen kuin rauhottui ja meni takaisin omaan pöytäänsä. Että terveisiä Lauralle vaan!

Vierailija
34/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:49"]

90-luvulla oli iltapäivälehdissä juttua Lahden Muotoiluinstituutin rikoksia tehneestä osastonjohtajasta. Oli kertonut käyttäneensä rikollisella tavalla hankitut rahat koruihin, vaatteisiin ja matkailuun.

[/quote]

Taisi saman osaston Anneli käräyttää kyseisen rouvan?

Vierailija
35/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 24 kohtukuolema kesällä ja syytä ei selvinnyt. Tulin nyt uudelleen raskaaksi ja neuvolassa alettiin valistamaan tupakoinnin vaaroista ja että tupakointi aiheuttaa kohtukuolemia ja se on aina oma syy. Ja että kyllä olisi parempi tunnustaa niin saisin apua ettei uuden raskauden kanssa käy samoin. En ole koskaan tupakoinut! Vakuuttelin sitä pitkään mutta tuskin uskoi. Ja aina hoetaan etten saisi syyttää itseäni ja sitten joku mistään tietämätön täti tulee syyllistämään tuollaisella!

Vierailija
36/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:49"]

[/quote]

Taisi saman osaston Anneli käräyttää kyseisen rouvan?

[/quote]

Sittenhän se oli reilusti tehty :)

Hyvää joulua Annelille!

Vierailija
37/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on syytetty vaikka mistä. Tällaistahan on joka työpaikalla, mutta minun oli ihan ääripäätä. Työilmapiiri oli muutenkin aivan kamala. Mutta sellaista se työelämä on. Onneksi en enää ole siellä,vaan pääsin opiskelemaan :) -N20

Vierailija
39/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu töissä mullakin. Uskomattomia, perättömiä syytöksiä joita vastaan en totta puhuen jaksa edes enää tapella. Totean vaan että juujuu ja teen omat työni, vain sen mitä pitää, en yhtään enempää. Vihaan työpaikkaani, en itse työtäni. Saisinpa paremman työpaikan jostain, kuitenkin läheltä kotia. Olen röntgenhoitaja.

Vierailija
40/62 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni kaltoinkohtelusta. Sossut syyttelivät ja onnistuivat myös lasteni huostaanotossa, vaikkei nuo syytökset perustuneet mihinkään faktaan.

hassua että näin jälkeen päin ovat itsekin myöntäneet ettei kaltoinkohtelua tapahtunut, mutta huostaa ei silti pureta. Eivät edes vetäneet huostaanottohakemuksia takaisin ennen kuin se oikeudessa vietiin läpi, vaikka myönsivätkin ettei perustelut pidä paikkaansa. Yksi sossuista kehtasi jopa oikeudessa valehdella vaikka oli todistajana siellä. Outoa ettei oikeudessa tuota kyseenalaistettu vaikka kunnan vaatima toinen todistaja puhui hänen todistustaan vastaan..

Eikä tuo ole ainoa mistä minua on syytetty, mutta pahin niistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi