Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ollut kriisiä itsensä kanssa kun "lapsiluku täynnä"?

Vierailija
26.01.2009 |

3 lasta halusin ja ne on nyt saatu. Nuorin syntyi loppuvuodesta.

En usko että tämä on masennusta, mutta olen huomannut uusia tuntemuksia itsessäni. Ensinnäkin, vannoutunut koti-ihminen haluaisi baanalle.... olo on jotenkin sellainen hassu, levoton ja huhhahhei meinikiä ilmassa..

Mieheni ottaa minua päähän ajoittain, syystäkin usein. Vanhat tutut ja turvalliset rutiinit tuntuvat hiukan tympeiltä, ennen lapsiperheen elo oli mulle henki ja elämä. Tässä pieni kuvaus... meneekö tämä ohi ja mitä tämä voisi olla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin syntyi juuri kolmas lapsi ja enempää en halua. Vuosia eletty lasten tahtiin ja kiire olisi päästä "elämään omaa elämää". Kovasti odottaa että pienimmätkin pääsee kouluelämään jolloin lastenhoito jää vähemmälle ja itselle jää aikaa enemmän.

Toisaalta vauva-aika on ihanaa ja pitää yrittää nauttia tästä hetkestä, nämä ovat viimeisiä hetkiä pienen vauvan kehitystä seurata.

Vierailija
2/4 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luku on täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla on kova työstäminen sen kanssa, jos minä en enää saa lapsia. Haluaisin vielä vauvan, mutta edellinen raskaus oli niin hankala, että lapsia ei enää suositella.

Vierailija
4/4 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näen vauvoja. Itku tulee joka kerta, näkyvästi tai vain sisäisesti. En tiedä, onko sitä, etten kuitenkaan ole varma, onko lapsiluku täynnä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme