Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaiko eronnut?

Vierailija
27.12.2014 |

Uuden joulupostauksen voi halutessaan tulkita näin.

Kommentit (1154)

Vierailija
1021/1154 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Johannan asunto (talo?) näyttää ihanalta. Toki vähemmän tavaraa kuin vanhassa kodissa, mutta ei lähelläkään askeettista.

Kalsea ja epäviihtyisä koti mun mielestä. Väliaikainen majapaikka. Ihmettelen todella, miksi J jätti kaikki tekemänsä taulut, astiastot, kristallikruunut, kyntteliköt, taljat, kauniit talonpoikaisrokokoo-/ kustavilaishuonekalut Kalastajalle, tuskin ovat kenenkään miehen makuun... Hyvin naisellisia ja liian romanttisia ovat jopa monen naisenkin makuun. Outoo, että mies ne otti! Eivät mitään halpoja myöskään ja pidin päivänselvänä, että ne on J:n maulla ostettuja.  Vai onko kyseessä kosto ex:ltä: mitään et mukaasi saa. Ei kovin sopuisalta erolta vaikuta. Outo tunne varmaan mennä tulevan tyttöystävänkin visiitille: heti näkee, että asunto on muistomerkki entiselle vaimolle....

Kaikki arvokalusteet olivat kalastajan perintökalusteita. Se floppi ikeasohva on enempi ongelmajätettä mutta kalastaja halusi varmasti pitää lasten kodin ennallaan.

En oikein usko, näyttää niin eri tyyliseltä kuin Kalastaja itse. Ei miltään kulttuurisuvun vesalta vaikuta, kouluttamaton juntti paremminkin, kielitaitokin kuin ala-astelaisella. Kalusteet ovat olleet jo pitkään, miksi olisi perinyt vanhempien elinaikana noin paljon kalusteita. Se alakerran man cave oli ihan erityylinen  ja J kertoi että sen on saanut Kalastaja sisustaa (ja kalusteet olivat karseita, laivataulut mukaanlukien😂). Sitä osaa talostahan ei juuri koskaan kuvattu.

Vierailija
1022/1154 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisin noita päivityksiä kun ero teemana kiinnostaa. Sattui silmään bloggaajan kirjoitus kuinka uusi rakkaus oli hämmentynyt huomatessaan millaisen suurkuuluisuuden kanssa on ruvennut seukkaamaan. Varmaan ketjussa jo tätä keskusteltu mutten satunnaisena vilkuilijana tuota tiedä.

Alkaako ihmisillä hämärtyä todellisuudentaju vai olenko itse tipahtanut ajasta? Onko nettiin itsestään kuvia laitteleva ja lyhyitä tekstejä puskeva ihminen oikeasti nykyajan suuruus? No tuo lyhyt vierailu blogissa osoitti etten ole kohdeyleisöä enkä ainakaan tuon pikavisiitin perusteella kyennyt näkemään bloggarin kiinnostavuuden syitä. Oli ehkä kiinnostavampi hieman nuorempana ja hehkeämpänä kauniiden lasten ja komean miehen kanssa, sievissä yltiöromanttisissa (blogin tyylilaji?) kuvissa loi satua täydellisestä perhe-elämästä?

KV kirjoitti blogiinsa elokuussa: Mies, jota nyt tapailen sanoi muuten, ettei olisi varmaan uskaltanut lähestyä minua ollenkaan jos olisi tienyt mitä kaikkea oikeastaan puuhailen (se ei ole yhtään somessa ;)). Onneksi se ei tiennyt ja onneksi olen ihan vain supertavallinen nainen. Mutta mietin vaan, että on kaikilla tällaisilla julkisuusasioilla huonotkin puolensa; jos joku toinen sen tähden pelkää ettei voi lähestyä, ettei ole tarpeeksi hyvä. Tai luulee että kuvissa poseeraaminen tekee ihmisestä jotenkin... paremman. Että sellaista ihmistä olisi vaikeampi lähestyä.

Että näin. Hieno ihminen. Oikein maanläheistä, jalat maassa -tyyppiä ja sydämen viisautta löytyy. 🤣

Siis täh? Miten niin ei ole yhtään, kun onhan tuolla miehellä niin insta kuin facekin joissa kummassakin on nykyisin profiilissa pusuttelukuva johannan kanssa. Ettei nyt vaan johannaa olisi ihan pikkaisen juksattu?

Eikähän miehen insta ole ihan äskettäin perustettu, kun 3 kuvaa vain julkaissut.

Perustettu kesällä 2010, 8 vuotta sitten siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Johannan asunto (talo?) näyttää ihanalta. Toki vähemmän tavaraa kuin vanhassa kodissa, mutta ei lähelläkään askeettista.

Kalsea ja epäviihtyisä koti mun mielestä. Väliaikainen majapaikka. Ihmettelen todella, miksi J jätti kaikki tekemänsä taulut, astiastot, kristallikruunut, kyntteliköt, taljat, kauniit talonpoikaisrokokoo-/ kustavilaishuonekalut Kalastajalle, tuskin ovat kenenkään miehen makuun... Hyvin naisellisia ja liian romanttisia ovat jopa monen naisenkin makuun. Outoo, että mies ne otti! Eivät mitään halpoja myöskään ja pidin päivänselvänä, että ne on J:n maulla ostettuja.  Vai onko kyseessä kosto ex:ltä: mitään et mukaasi saa. Ei kovin sopuisalta erolta vaikuta. Outo tunne varmaan mennä tulevan tyttöystävänkin visiitille: heti näkee, että asunto on muistomerkki entiselle vaimolle....

Kaikki arvokalusteet olivat kalastajan perintökalusteita. Se floppi ikeasohva on enempi ongelmajätettä mutta kalastaja halusi varmasti pitää lasten kodin ennallaan.

En oikein usko, näyttää niin eri tyyliseltä kuin Kalastaja itse. Ei miltään kulttuurisuvun vesalta vaikuta, kouluttamaton juntti paremminkin, kielitaitokin kuin ala-astelaisella. Kalusteet ovat olleet jo pitkään, miksi olisi perinyt vanhempien elinaikana noin paljon kalusteita. Se alakerran man cave oli ihan erityylinen  ja J kertoi että sen on saanut Kalastaja sisustaa (ja kalusteet olivat karseita, laivataulut mukaanlukien😂). Sitä osaa talostahan ei juuri koskaan kuvattu.

No sille ei voi mitään että olet lukutaidoton juntti etkä ymmärrä kun bloggaaja on kirjoittanut joskus blogiinsa että kustavilaiskalusto on miehen perintöä. Katso kun isovanhempiaan voi myös periä. Ja tätejä ja setiä. Mutta jos on juntti niin on juntti. Mene johonkin kansanopiston opiskelemaan luetun ymmärtämistä. Vieraita kieliä älä edes yritä ennen kuin hallitset suomenkielen.

Kaikenlaisia jossukkafaneja leipä ruokkiikin.

No hui. Nyt osui arkaan paikkaan, kun noin hermostui 😂 

Kun sun kommenttiin vastaa samoin sanoin ja tyylilajilla kun itse ruodit kalastajaa, vedät koko hernepellon nokkaan.  Et vaikuta kovin sivistyneen perheen toivolle kommentoinnillasi. Sori.

Vierailija
1024/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisin noita päivityksiä kun ero teemana kiinnostaa. Sattui silmään bloggaajan kirjoitus kuinka uusi rakkaus oli hämmentynyt huomatessaan millaisen suurkuuluisuuden kanssa on ruvennut seukkaamaan. Varmaan ketjussa jo tätä keskusteltu mutten satunnaisena vilkuilijana tuota tiedä.

Alkaako ihmisillä hämärtyä todellisuudentaju vai olenko itse tipahtanut ajasta? Onko nettiin itsestään kuvia laitteleva ja lyhyitä tekstejä puskeva ihminen oikeasti nykyajan suuruus? No tuo lyhyt vierailu blogissa osoitti etten ole kohdeyleisöä enkä ainakaan tuon pikavisiitin perusteella kyennyt näkemään bloggarin kiinnostavuuden syitä. Oli ehkä kiinnostavampi hieman nuorempana ja hehkeämpänä kauniiden lasten ja komean miehen kanssa, sievissä yltiöromanttisissa (blogin tyylilaji?) kuvissa loi satua täydellisestä perhe-elämästä?

KV kirjoitti blogiinsa elokuussa: Mies, jota nyt tapailen sanoi muuten, ettei olisi varmaan uskaltanut lähestyä minua ollenkaan jos olisi tienyt mitä kaikkea oikeastaan puuhailen (se ei ole yhtään somessa ;)). Onneksi se ei tiennyt ja onneksi olen ihan vain supertavallinen nainen. Mutta mietin vaan, että on kaikilla tällaisilla julkisuusasioilla huonotkin puolensa; jos joku toinen sen tähden pelkää ettei voi lähestyä, ettei ole tarpeeksi hyvä. Tai luulee että kuvissa poseeraaminen tekee ihmisestä jotenkin... paremman. Että sellaista ihmistä olisi vaikeampi lähestyä.

Että näin. Hieno ihminen. Oikein maanläheistä, jalat maassa -tyyppiä ja sydämen viisautta löytyy. 🤣

Siis täh? Miten niin ei ole yhtään, kun onhan tuolla miehellä niin insta kuin facekin joissa kummassakin on nykyisin profiilissa pusuttelukuva johannan kanssa. Ettei nyt vaan johannaa olisi ihan pikkaisen juksattu?

Joko uusi jekutti tai sitten kv jekutti lukijoitaan ja pisti uuden miehen suuhun sanoja. Sellaisia sopivia, joiden varjolla pystyi sitten mainitsemaan ihan vaan ohimennen, kuinka hän nyt on sitä tätä ja vähän tuotakin, mutta kuitenkin niin kovin vaatimaton tavis kaikesta malleilusta ja itsensä jatkuvasta kuvaamisesta huolimatta.

Minusta uuden ukon insta vaikutti suht uudelta. Aikoinaan (huh kuinka nostalgista) kun kävin katsomassa sitä, siellä oli vain yksi melko tuore kuva kissasta. Ehkä ukkeli on perustanut/aktivoitunut somessa koska on ollut pakko kun rouva on superjulkkis 😂

Eihän vaikkapa kv:n seuraamiseen edes tarvitse omaa instatiliä eli sinänsä se tili tai tilittömyys ei sano someaktiivisuudesta yhtikäs mitään. Lisäksi esim näillä maisoilla ja saroilla sun muilla näyttää olevan melkoinen määrä hyvinkin aktiivisia seuraajia ja kommentoijia jotka ei tosiaan tee sitä omalla nimellään.

Toisaalta tuo innokas pusu- ja yhteiskuvien postaaminen kyllä viittaisi siihen että some on ihan uusi maailma. Tai sitten ei aiemmin vain ollut mitään someen sopivaa julkaistavaa.

Minunkin mielestä vaikuttaa aika keltanokalta somen suhteen. Ehkä hän perusti tilin, ei siksi että pystyy seuraamaan uutta rouvaansa, vaan siksi pääsee somen avulla julistamaan rakkauttaan. Kalastajallakin on instagram ja on siellä hyvin aktiivinen, joten oliko yhtenä motivaattorina näyttämisentarve?

Vierailija
1025/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikähän miehen insta ole ihan äskettäin perustettu, kun 3 kuvaa vain julkaissut.

Ooh okei. Tämä tuli yllätyksenä 🤔

Vierailija
1026/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen selailemassa blogipostauksia vuosien takaa ja voi eeei miten sisältököyhä blogista onkaan tullut. Myöskin postaustahti on kuihtunut olemattomiin, kun alkuvuosina on päivitellyt kuulumisiaan lähes kerran päivässä ja juttua on riittänyt. 😱

Tajusin, etten lue blogia enää siksi, että siellä on mielestäni kiinnostavia juttua, vaan siksi että siitä on tullut pelkkä pinttynyt tapa. Taitaa tosin jäädä jatkossa nämä vähätkin lukemiset lukematta, sen verran vastenmielinen ja itsekeskeinen kuva on piirtynyt kalastajan vaimosta itselle viime kuukausina sosiaalisen median kautta. Kaikki se kepeys ja aitous puuttuu ja tilalle on tullut kaupallinen yhteistyö ja hänen itsensä aiheuttamat parisuhdesotkut..🧐

Vierailija
1027/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalut ovat kulkeneet perheen mukana ensimmäisestä kodista saakka. Asunnon entinen omistaja oli jättänyt ne sinne, eikä Johanna ollut niistä alkuun yksiselitteisen innoissaan.

"Nyt olen jo kiintynyt niiden luomaan nostalgiaan. Ruokailutilastamme löytyy kustavilaisiakin kalusteita."

Juttu on julkaistu Kodin Kuvalehden numerossa 21/2013

Vierailija
1028/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna valehteli meille kaikesta :( Siis aivan kaikesta. Uusimapana nyt tämä "ei se merirosvo ole somessa". No juu ei ole ei, ketään merirosvoa en missään kuvissa ainakaan ole nähnyt. 

Vierailija
1029/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, koska koko Instagram on perustettu vasta lokakuussa 2010 :)

Vierailija
1030/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, koska koko Instagram on perustettu vasta lokakuussa 2010 :)

...tämäkin tuli yllätyksenä🤔😂

Vierailija
1031/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaverikuvia kaipailette niin lumiukko on näköjään sellaisen julkaissut facessaan

Ei paljoa osoita O:lta hienotunteisuutta J:n lapsia kohtaan julkaista lasten äidista pusukuvaa uuden miehen (itsensä) kanssa. Ei varmaan jää huomaamatta tuon kokoisessa kylässä, että äiti pussaa uutta miestä, neuvolalääkäriä. Lapsia kiusataan pienemmistäkin asioista, voi voi. Ja O kuulemma tykkää lapsista, ei paljoa ainaakaan osaa lasten tunteita ajatella tuo mies. Tuon ikäiset lapset eivät halua nähdä edes omien vanhempiensa pusuja, sekin tuntuu heistä liian nololta. Lapsiparat, aikuisten tarpeet etusijalla mennään näköjään kaikessa. 

Vierailija
1032/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavaputiikin instassa on video kv:sta torkkumassa jossain riippumatossa ja kyllä tuossa minusta ihan selvästi vauvamasu näkyy.

Vierailija
1033/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pellavaputiikin instassa on video kv:sta torkkumassa jossain riippumatossa ja kyllä tuossa minusta ihan selvästi vauvamasu näkyy.

Heh, olin tulossa just kommentoimaan samaa :-) Tai voi kai tuo olla ihan vaan irtokarkkien ja epäsäännöllisen ruokavalionkin tulosta. Saas nähdä kauanko menee ennen kuin video poistuu..

Vierailija
1034/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssit ovat vaarallisia ja tuplasti vaarallisempia vieraassa maassa. Jos suhde menee puihin niin jompi kumpi saa etsiä uuden työn ja pahimmassa tapauksessa muuttamaan takaisin Suomeen.

Ja sehän menee, ennemmin tai myöhemmin. Muutenkin työpaikkaromanssit on ihan nou-nou, antaa jotenkin todella kevytkenkäisen kuvan ihmisestä ja on juuri siksi ihan superkiusallista muille työkavereille. Kuormasta ei vaan pidä syödä.

Vierailija
1035/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiysmallistoako siellä ollaan kuvaamassa? Tuleeko sen rinnalle oma mallisto merirosvoisukille sopivia pellavapöksyjä ja paitoja? Sellaiset polvihousut joissa on kuminauharypytys lahkeensuissa ja paidoissa röyhelöt hihansuissa..

Vierailija
1036/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, olin tulossa just kommentoimaan samaa :-) Tai voi kai tuo olla ihan vaan irtokarkkien ja epäsäännöllisen ruokavalionkin tulosta. Saas nähdä kauanko menee ennen kuin video poistuu..

Tapa kai se on tuokin paljastaa tuleva perheenlisäys.

Vierailija
1037/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien osapuolten kannalta toivottavasti ei ole raskaana. Avioero prosessina vie aikaa. Uutuuden huumassa se varmaankin tuppaa helposti unohtumaan. Vielä jos tuohon tilanteeseen siunaantuisi uusi lapsi...

Olen oikeasti yllättynyt kuinka epäkypsästi tuo terveydenhoitaja käyttäytyy. Eikö sen jo järkikin sano, että menestyksekkäästi et voi hypätä suhteesta toiseen? Asiat nousevat pintaan ennemmin tai myöhemmin.

1038/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy kyllä, ja tosi nopeasti bloggaaja on kiloja saanut - raskauden alussahan monille tulee niitä heti, vaikka vauva itsessään ei paina vielä juuri mitään.

Olisikohan tuossa syy suhteen nopeaan etenemiseen...? 🤔 Pakko muuttaa pois exän luota, ennen kuin pettäminen selviää vatsan kasvun myötä?

Vierailija
1039/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien osapuolten kannalta toivottavasti ei ole raskaana. Avioero prosessina vie aikaa. Uutuuden huumassa se varmaankin tuppaa helposti unohtumaan. Vielä jos tuohon tilanteeseen siunaantuisi uusi lapsi...

Olen oikeasti yllättynyt kuinka epäkypsästi tuo terveydenhoitaja käyttäytyy. Eikö sen jo järkikin sano, että menestyksekkäästi et voi hypätä suhteesta toiseen? Asiat nousevat pintaan ennemmin tai myöhemmin.

Samaa mieltä, mutta kyllä tuo pahasti (ja jo melkoisen pitkälläkin olevalta) raskaudelta näyttää.

Vierailija
1040/1154 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, mutta kyllä tuo pahasti (ja jo melkoisen pitkälläkin olevalta) raskaudelta näyttää.

Ehkä ex-vaimolla on tyyny piilossa. Haluaa jujuttaa lukijoita tai irtokarkkia on syöty paljon.

Ketju on lukittu.