Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalastajan vaiko eronnut?

Vierailija
27.12.2014 |

Uuden joulupostauksen voi halutessaan tulkita näin.

Kommentit (1154)

Vierailija
821/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin Johannalle yhteisblogia tohtorinsa kanssa, nimenä vaikka Hoitsu ja Omalääkäri. Voisivat sisustusvinkkien ja pyllyselfieiden lisäksi jakaa terveys- ja hoitoneuvoja.

Vierailija
822/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mainitusta "merirosvosta" mieleen se ”Mehu-Janne” Kuisma, mut ei merirosvo. Merirosvo on mun mielestä joku Jack Sparrow, Peppi Pitkätossun isä tai joku sellainen vahvaraaminen rouhea tyyppi.

Joooo niin muuten tulee! Tuo hiusmalli on sama ja jotain samaa kasvonpiirteissä.

Ja siis itellekin tuli ihan toisenlainen mielikuva tosta KV:n kuvauksesta, ajattelin että hän olis samantyylinen kun mun oma mies: 187cm/100kg, ruskeat silmät ja pitkät ripset, vahvat kasvonpiirteet, karvainen, mustanruskea parta kasvaa melkein poskipäille niin tuuheana, että partakoneet menee jumiin, siirtelee huonekaluja ja kodinkoneita niinku ne olis tyhjiä pahvilaatikoita, kulkee karheissa villa- ja peltipaidoissa ja retkeilyhousuissa, matala ääni ja rouhea nauru.

Ajattelin, että hyvä johanna, good for you, onnistuit naaraamaan semmosen saaliin että oksat pois.

No, eihän se sitten ihan sillä tavalla ollutkaan. Olisihan se pitänyt tietää. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätti kyllä tuo merirosvon ulkonäkö. Ajattelin sellaista kirveellä vuoltua rosoisen komeaa miestä. Totuus toi mieleen enemmän komedianäyttelijän.

Merirosvon kuvaus muistutti enemmän piasin mallipoikaa kuin lumiukkoa.

Vierailija
824/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viimeisimmän postauksen jossa lasten isälle siirtyminen itketti. Kiinnitin tähän huomiota, koska olen usein miettinyt, että miten Johanna pystyy lähtemään kuvausmatkoille noin usein ja olemaan erossa lapsistaan...

Ei varmasti ole pystynyt aiemminkaan, mutta jotenkin tosi laskelmoitua tuoda se esille nimenomaan nyt asumuserossa. 

Vierailija
825/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaisin Johannalle yhteisblogia tohtorinsa kanssa, nimenä vaikka Hoitsu ja Omalääkäri. Voisivat sisustusvinkkien ja pyllyselfieiden lisäksi jakaa terveys- ja hoitoneuvoja.

Noi pyllyselfiet, kenelle ne oikein on tarkoitettu? Itselle ihailtavaksi, uudelle vaiko vanhalle,  suurimmaksi osaksi naislukijoista koostuvalle lukijakunnalle vai mieslukijoiden houkuttelemiseksi vai kenties teinien tyyliin kateuden herättämiseksi? 

Vierailija
826/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uusi poikkis on kuin reinotohveli. Varmaan ihan kiva mutta ei mitään tavoiteltavaa.

Vierailija
827/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittää ja surullisena seuraan tätä julkista eroa ja uutta tarinaa. Miksi kaikki pitää julkaista ja esitellä lastenkin yksityisyyteen kuuluvia asioita?!

Tuntuu, että näille bloggareille on jotenki menny julkisuus ja raha? päähän ja kadonnut täysin sellainen normaali yksityisyyden suoja.

Vierailija
828/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi pyllyselfiet, kenelle ne oikein on tarkoitettu? Itselle ihailtavaksi, uudelle vaiko vanhalle,  suurimmaksi osaksi naislukijoista koostuvalle lukijakunnalle vai mieslukijoiden houkuttelemiseksi vai kenties teinien tyyliin kateuden herättämiseksi? 

Oma julkisuusrajani - jos kirjoittaisin blogia - kulkisi siinä, mitä kehtaisin näyttää kirjoittamastani ja kuvistani omalle isälle (äiti ja siskot katsoo helpommin läpi sormien) ja isovanhemmille, miehen vanhemmille ja isovanhemmille, entisille opettajilleni peruskoulussa ja yliopistossa ja muille vastaaville, siten etteivät he  pyörittelisi silmiään ja huokaisi pitkään (vaikka ehkä minulta salaa), mutta ennen kaikkea niin, että he voisivat olla ylpeitä siitä mitä ja miten olen asian blogissa julkaissut. 

Vierailija
829/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma julkisuusrajani - jos kirjoittaisin blogia - kulkisi siinä, mitä kehtaisin näyttää kirjoittamastani ja kuvistani omalle isälle (äiti ja siskot katsoo helpommin läpi sormien) ja isovanhemmille, miehen vanhemmille ja isovanhemmille, entisille opettajilleni peruskoulussa ja yliopistossa ja muille vastaaville, siten etteivät he  pyörittelisi silmiään ja huokaisi pitkään (vaikka ehkä minulta salaa), mutta ennen kaikkea niin, että he voisivat olla ylpeitä siitä mitä ja miten olen asian blogissa julkaissut. [/quote]

Sama.

Ja omat asiakkaani (lapset) ja heidän perheet. Johannan kohdalla toki toinen kieli töissä, mut silti..

Vierailija
830/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin viimeisimmän postauksen jossa lasten isälle siirtyminen itketti. Kiinnitin tähän huomiota, koska olen usein miettinyt, että miten Johanna pystyy lähtemään kuvausmatkoille noin usein ja olemaan erossa lapsistaan...

Ei varmasti ole pystynyt aiemminkaan, mutta jotenkin tosi laskelmoitua tuoda se esille nimenomaan nyt asumuserossa. 

Lapsilla näytti olevan kivaa isän kanssa sienimetsällä. Lisäksi leivottiin sienipizzaa.

Vierailija
831/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ennen Johannan blogia aktiivisesti, pidin hänen elämänasenteestaan ja ylipäätään hänestä persoonana. Nykyisin en osaa samaistua Johannaan enää samalla tavalla kuin ennen, samaistun enemmän kalastajaan kuin itse Johannaan. Kalastaja vaikuttaa hauskalta ja rennolta mieheltä, Johannasta on tullut lähikuukausina pinnallinen ja itsekäs kuva.

Vierailija
832/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais toi Olav.

Vierailija
833/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma julkisuusrajani - jos kirjoittaisin blogia - kulkisi siinä, mitä kehtaisin näyttää kirjoittamastani ja kuvistani omalle isälle (äiti ja siskot katsoo helpommin läpi sormien) ja isovanhemmille, miehen vanhemmille ja isovanhemmille, entisille opettajilleni peruskoulussa ja yliopistossa ja muille vastaaville, siten etteivät he  pyörittelisi silmiään ja huokaisi pitkään (vaikka ehkä minulta salaa), mutta ennen kaikkea niin, että he voisivat olla ylpeitä siitä mitä ja miten olen asian blogissa julkaissut. 

Sama.

Ja omat asiakkaani (lapset) ja heidän perheet. Johannan kohdalla toki toinen kieli töissä, mut silti..

Olen usein miettinyt, että Johannan blogi saattaa vahvistaa tytöissä riittämättömyyden tunnetta omana itsenä kelpaamiseksi, pitäisi olla kauniimpi ja laihempi. Nuoren tytön itsestään ottama selfie kalpenee oman terveydenhoitajan täydellisten kuvien rinnalla. Jotka tottakai ovat myös muokkaamattomia selfieitä, koska oma terveydenhoitaja korostaa jokaisen olevan kaunis omana itsenään. Siksi blogin kirjoittajalla on suuri vastuu siitä, miten kirjoittaa ja millaisia kuvia julkaisee.

Vierailija
834/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla Johannan käsitys naisena olemisesta, mitkä siinä tärkeitä, mitä asioita arvostaa. On ihan ok, että kiinnittää ulkonäköön huomiota, hoitaa itseään, ym. Mutta jotain aika pinnallistakin blogissa on, ehkä selvimpänä esimerkkinä juuri nuo toistuvat pyllistykset. Tulee toisaalta mieleen jumittuminen teini-ikään, tai jopa näyttämisen halu toisille naisille, katsokaa näin timmissä kunnossa olen.

Vierailija
835/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin hämmästyttää tää ihmisten ilkeys ja pahansuopuus. Blogia luetaan kuin roskaromaania ja omistaan päähenkilöt itselleen. Vedetään mutkia suoriksi vain, koska on seurattu blogia aikojen alusta asti.

Jokainen elämästä jotain tajuava on huimannut ja ymmärtänyt, että työpaikkaromanssi on alkanut jo aiemmin. Mutta fakta on, ettei yhteenkään avioliittoon tule kiilaa, jos siellä ei jo ole kiilan mentävää aukkoa. Eroa on ehkä tehty jo pitkään, mahdollisesti vuosia. Ehkä vain toisen päässä, ehkä molempien. Helppo ero ei varmasti ole koskaan, mutta toiset erot ovat helpompia kuin toiset. Ei niistä tarvitse tehdä enempää tiliä blogissa, jos ei halua.

Suhtauduin itsekin ensin kriittisesti Kalastajan vaimon hömppäpostauksiin, mutta kaiken tämän ilkeilyn myötä olen alkanut sympatiseerata häntä. On varmasti tosi vaikeaa pitää ”perheblogia” ja tehdä samaan aikaan julkista eroa uusi kumppani rinnalla. Tätähän tapahtuu irl myös, mutta harva tulee suoraan lynkkaamaan. Tuntemattomat varsinkaan.

Tsemppiä Johannalle! Kyllä osa meistä aikuisista ymmärtää, että elämässä voi tapahtua kaikenlaista eikä kaikki ole aina sitä mitä muut meiltä odottavat.

Vierailija
836/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkapaitainen merirosvo? Näyttää enemmänkin siltä, että Johanna on ollut vuosia märkä päiväuni, eikä voi uskoa nyt tuuriaan. Kahden lapsen isä?

Ymmärsinkö mä nyt oikein? Ihana, vuosia vanha työkaveri, jolla ei lainkaan ole kiinnostusta olla somessa ja joka ei siksi myöskään ollut yhtään tietoinen kv:n elämästä bloggaamisineen ja mallikuvauksineen omistaa sekä insta- että facebooktilit ja kummassakin on nyt profiilikuvana pusukuva kv:n kanssa? 

Just.

Vierailija
837/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: narsisti.  Narsisti nauttii oman kuvansa katselusta ja jaksaa loputtomasti katsella omia kuviaan. Koko elämä pyörii oman navan ympärillä, muut ovat vain välineitä ja pönkittämässä heiveröistä itsetuntoa. Oman identiteetin kehittyminen jäänyt pahasti kesken, hakee jatkuvasti ihailua muilta ja haluaa olla jalustalla. Monella taustalla rikkinäinen, tunnekylmä lapsuus ja varhaisen vuorovaikutuksen ongelmat.  Ei ehkä ole saanut riittävästi huomiota ja hyväksyntää sellaisena kuin on.  Avioeroperheen lapsi on voinut joutua  kilpailemaan isän huomiosta esim. isän uuden puolison kanssa. Ihmisen käytöksestä pystyy paljonkin päättelemään, jos on psykologiaa opiskellut. Surullinen olo tulee, kun tuota touhua seuraa.

Vierailija
838/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aika harvassa ovat ne blogin kirjoittajat, jotka eivät ole eronneet. Johannan blogi taisi kuitenkin olla ensimmäinen, jossa blogin pitäjä antoi yksipuolisen haastattelun erostaan Suomen laajalevikkeisimmässä naistenlehdessä. Kaikki muut eronneet blogin kirjoittajat ovatkertoneet erostaan tyyliin "Olemme eronneet, olen kiitollinen yhteisistä vuosista enkä puhu asiasta julkisesti enempää."

Vierailija
839/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkapaitainen merirosvo? Näyttää enemmänkin siltä, että Johanna on ollut vuosia märkä päiväuni, eikä voi uskoa nyt tuuriaan. Kahden lapsen isä?

Ymmärsinkö mä nyt oikein? Ihana, vuosia vanha työkaveri, jolla ei lainkaan ole kiinnostusta olla somessa ja joka ei siksi myöskään ollut yhtään tietoinen kv:n elämästä bloggaamisineen ja mallikuvauksineen omistaa sekä insta- että facebooktilit ja kummassakin on nyt profiilikuvana pusukuva kv:n kanssa? 

Just.

Juuri näin ;)

Vierailija
840/1154 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin miltei jokaisesta postauksesta löytyvät pyllistelykuvat on jotenkin ihan supermauttomia. Ei näitä, eikä noita muitakaan levittelykuvia ole ennen juurikaan ollut eli kaipa ne sitten on tälle uudelle miehelle. 

Ketju on lukittu.