Kalastajan vaiko eronnut?
Kommentit (1154)
Mihin on jäänyt Kv:n erilleen muuttamisen jälkeen tapaama mies, jota ei löydy somesta? Kuka tämä mies nyt on?
Näitä miehiähän on ollut jo useampia. Se merirosvo. Mies jota ei löydy somesta. Ja nyt tämä ikitavis myllypuromies kauluspaitoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevättalvella bloggaaja kirjoitti ettei tiedä onko eroamassa joten ei ihan vuosi ole kulunut tai sitten bloggaaja kirjoitti helmi-maaliskuussa osatotuuksia.
Kalastaja ei ole antanut mitään viitteitä siihen että hänellä olisi muita säätöjä, ja jos olisi, uskon että bloggaaja kyllä siitä ensimmäisenä tiedottaisi säälipisteitä keräten.
Että jätetään taas kaikki mutu kirjoittamatta ja pysytään faktoissa.No nämä eivät ole faktoja vaan olet mielessäsi selittänyt asiat oman pääsi mukaan.
Nämä ovat somefaktaa, ainoaa faktaa jota meille on tarjottu.
Mutta törkeää täällä kirjoitella että kalastajalla olisi säätöjä. Sitä ei ole somessa ja medioissa lukenut.
Ihmiset avautuvat eroistaan someen ja lehtiin. Rahan mahti, julkaisuuden tuoman vallan mahti. Rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi merkillisiä selityksiä täynnä oleva haastattelu on annettu? Mikä oli motivaatio? Raha vai Asgeir?
Varmaakin raha. Talon ostaminen ja matkustaminen ei ole halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Eron syyt kerrottu Me naisissa. Viides matka Kuubaan kulminaatiopiste, koska "kalajutut ja odottelu lasten kanssa". Neljällä aiemmalla kerralla ollut mukana kerran äiti ja isi, kaksi kertaa Hilden perhe. Miksei Johanna ole sitten ollut heidän kanssaan vaan odotellut lasten kanssa Asgeiria? Miksi aikuisseura on sitten ollut mukana?
Tekosyitä. Pitää olla jokin syy miksi erotaan. Julkisuuteen ei kelpaa syyksi että rakastuin työkaveriin kun olin vielä naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Eron syyt kerrottu Me naisissa. Viides matka Kuubaan kulminaatiopiste, koska "kalajutut ja odottelu lasten kanssa". Neljällä aiemmalla kerralla ollut mukana kerran äiti ja isi, kaksi kertaa Hilden perhe. Miksei Johanna ole sitten ollut heidän kanssaan vaan odotellut lasten kanssa Asgeiria? Miksi aikuisseura on sitten ollut mukana?
Ehkä syy oli ettei kalastaja antanut syödä karkkia joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä, miltä olisi helmikuussa kuulostanut, jos blogissa olisi lukenut: muistatte varmaan, kun viime kesänä kerroin, että minulla on perhosia mahanpohjassa. No nyt ne perhoset ovat lennelleet muuallekin. Olen korviani myöten rakastunut työkaveriini, ihkuihanaan neuvolalääkäriin. Mies on jo jotain aavistellut ja taitaa meillä mennä lusikat jakoon. Olen tuosta naapurista katsellut pientä ja sievää mökkiä. Aion ostaa sen ja muuttaa sinne ihan yksin, vain minä ja blogi. Ollaan oltu O:n (en vielä paljasta nimeä!) kanssa jo ekoilla treillä, ihanaa! Vähän surettaa jättää entinen, mutta carpe diem!!!! Tämä voi olla totuus, mutta ehkä bloggari ei uskaltanut menettää vuosia luotua mielikuvaa edes uuden rakkauden tähden.
"Carpe diem" 😂😂😂😂 tai "Keep calm and carry on" niinku niiden olohuoneen seinälläkin luki joskus. Voikohan nauruun kuolla?
Tämä tilanne on kokonaisuudessaan ihan käsittämättömän nolo: totuuden kertominen ei tule kysymykseenkään, koska se nyt rikkoisi sen viimeisen päälle hiotun kuvan täydellisestä perheidyllistä ja hänestä ihmisenä.
Joten mitä hän tekee?
Valehtelee ihmisille silmät ja suut täyteen omia satujaan, ja ajattelee ettei kukaan saa koskaan tietää. Ja sitten kun kalastajalla menee lopulta hermo, hän jakaa rouvastaan someen yhden ainoan kommentin ja niin shaisse on osunut tuulettimeen. Tämän seurauksena johanna yrittää epätoivoisesti kiillottaa omaa sädekehäänsä antamalla lehdelle haastattelun, josta näkee jo ensivilkaisulla, että hän eroon johtaneet syyt ovat pelkkiä keksittyjä tekosyitä.
10 pistettä ja papukaijamerkki.
Vierailija kirjoitti:
Näitä miehiähän on ollut jo useampia. Se merirosvo. Mies jota ei löydy somesta. Ja nyt tämä ikitavis myllypuromies kauluspaitoineen.
m vaan huvittaa tuo "kaksi kertaa mun kokoinen", kun mies näyttää olevan hintelähkö hukkatappi 😂
Ei se, että Kumppani olisi usein kotona ja hyvä vanhempi kerro koko totuutta parisuhteen tilasta. Mikäli yhteys ja halu sitä uudelleen rakentaa puuttuu, niin mitä jää?
Mutta ei todellakaan ole reilua kumppania kohtaan sepittää tarinoita tarinoiden päälle ja vihjailla vieraalla kielellä koko kansalle uudesta. Vähätellen samassa lauseessa nykyistä kumppania ja heidän suhdettaan.
Toki netissä voi sepittää omaa tarinaa millaiseksi haluaa, mutta ei tarvitse yllättyä jos siitä seuraa kasvojenmenetys someyhteisössään. Miksi keski-ikäinen nainen ei halua olla aidosti oma itsensä? Nyt piirtyvä kuva näyttää vaan itsekeskeiseltä valehtelijalta, joka ei edes itse tiedä miten päin ja kenen pöydälle pakaransa asettelisi.
Ei kyllä uusi mies aivan vakuuta merirosvona. Rakkaus todellakin on sokea ja voi olla, että kun avioliitossa on ollut vaikeaa, niin siitä on sitten itkuisena avauduttu työkaverille, käyty vähän parantavilla viinilasillisilla töiden jälkeen ja toinen on ollut niin ah ihana, kuunteleva ja huomioiva. Voi hyvin olla, että Olav on ollut ihastunut Johannaan jo kauan ja nähnyt tilaisuutensa tulleen ja tarttunut siihen. Kun huuma sammuu, niin voi alkaa kaduttaa Johannaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se, että Kumppani olisi usein kotona ja hyvä vanhempi kerro koko totuutta parisuhteen tilasta. Mikäli yhteys ja halu sitä uudelleen rakentaa puuttuu, niin mitä jää?
Mutta ei todellakaan ole reilua kumppania kohtaan sepittää tarinoita tarinoiden päälle ja vihjailla vieraalla kielellä koko kansalle uudesta. Vähätellen samassa lauseessa nykyistä kumppania ja heidän suhdettaan.
Toki netissä voi sepittää omaa tarinaa millaiseksi haluaa, mutta ei tarvitse yllättyä jos siitä seuraa kasvojenmenetys someyhteisössään. Miksi keski-ikäinen nainen ei halua olla aidosti oma itsensä? Nyt piirtyvä kuva näyttää vaan itsekeskeiseltä valehtelijalta, joka ei edes itse tiedä miten päin ja kenen pöydälle pakaransa asettelisi.
Oman teoriani mukaan kumppanille ei ole ehkä annettu mahdollisuutta edes yrittää. On itse työnnetty kumppani pois, haluamalla olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m vaan huvittaa tuo "kaksi kertaa mun kokoinen", kun mies näyttää olevan hintelähkö hukkatappi 😂
Kertoo vaan bloggaajan vääristyneestä minäkuvasta. Näkee itsensä jotenkin erityisenä vaikka on aivan tavis suomalainen nainen jolla ahkeran harjoittelun jälkeen kertyneet kuvankäsittelytaidot.
Koska on niin erityinen on hänen perussetäpoikakaveri kuin merirosvo, sillä eihän hän mikään perusjantterin tyttis ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vaan bloggaajan vääristyneestä minäkuvasta. Näkee itsensä jotenkin erityisenä vaikka on aivan tavis suomalainen nainen jolla ahkeran harjoittelun jälkeen kertyneet kuvankäsittelytaidot.
Koska on niin erityinen on hänen perussetäpoikakaveri kuin merirosvo, sillä eihän hän mikään perusjantterin tyttis ole.
Kuvat ovat usein venytetty pystysuunnassa.
Minun lapsuudessani merirosvot näyttivät Burt Lancasterilta. Ei olla Johannan kanssa vissiin katsottu samoja elokuvia.
Nopea vauhti on kyllä ollut, kun nyt jo yhteinen pusukuva.
Mitä nämä ihmiset oikein ajattelee?? Ja mitä heidän läheiset tällaisesta vauhdista ajattelee?!
Useat kuitenkin sanovat, että eron jälkeen olisi hyvä olla hetki yksin eikä sännätä heti uuteen suhteeseen.
Jotkut eroavat uuden ihastuksen vuoksi. Sillä tavalla luodaan kestäviä suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Nopea vauhti on kyllä ollut, kun nyt jo yhteinen pusukuva.
Mitä nämä ihmiset oikein ajattelee?? Ja mitä heidän läheiset tällaisesta vauhdista ajattelee?!
Useat kuitenkin sanovat, että eron jälkeen olisi hyvä olla hetki yksin eikä sännätä heti uuteen suhteeseen.
Mitä läheiset yleensä voivat muuta kuin kannustaa, sillä he kuulevat vain toisen osapuolen näkökulman tarinasta. Ja sitten kun hehkutetaan sitä onnea ja kehutaan toinen maasta taivaisiin, niin minkäs siinä mahtaa kuin vain katsoa vierestä. Siinä menevät ystävyydet poikki jos lähdetään kyseenalaistamaan.
En kyllä ymmärrä miksi uudesta miehestä pitää mainita positiivisena piirteenä sen, että tykkää lapsista. Ihan kuin se exä, lasten isä, ei muka olisi tykännyt?
Miksi merkillisiä selityksiä täynnä oleva haastattelu on annettu? Mikä oli motivaatio? Raha vai Asgeir?