Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalastajan vaiko eronnut?

Vierailija
27.12.2014 |

Uuden joulupostauksen voi halutessaan tulkita näin.

Kommentit (1154)

Vierailija
321/1154 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outs, Bypiasin kuvauksissa Marbellassa on oltu ainakin läheisissä tunnelmissa partasuun kanssa.

Se on mainoskuva. Luuletko että kaikki mainosten parit oikeasti p*nee?

Ei kaikki, mutta yllättävän yleistä.

Aika moni malli on pariutunut "malliparinsa" kanssa, jopa avioitunut. Itse tiedän useamman parin.

Terv. Mallien kanssa työskennellyt

Vierailija
322/1154 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko menossa. Odotan sanoinkuvaamattomalla mielenkiinnolla millaista metrin paksuista pajunköyttä seuraava naminamipostaus permaruskealta Johannalta on!😂 Enää viiteen, kuuteen vuoteen ole sitä huttua pystynyt lukemaan, mutta nyt on pakko. Sen verran muhevaan lemuavaan liemeen on vienon siveästi alaviistoon hymyilevä rouva itsensä marinoinut. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1154 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauko menossa. Odotan sanoinkuvaamattomalla mielenkiinnolla millaista metrin paksuista pajunköyttä seuraava naminamipostaus permaruskealta Johannalta on!😂 Enää viiteen, kuuteen vuoteen ole sitä huttua pystynyt lukemaan, mutta nyt on pakko. Sen verran muhevaan lemuavaan liemeen on vienon siveästi alaviistoon hymyilevä rouva itsensä marinoinut. 😆

Ei ollut Me naisten kuvissa ollenkaan noin ruskea ja hiuksetkin oli eri sävyiset, silmät ihan erilaiset eikä hampaatkaan olleet vitivalkoiset. Miksi blogissa kuvat on niin käsiteltyjä? Voi helpommin liikkua tuntemattomana Suomessakin, kun ei ole irl ihan samannäköinen ja värinen?

Vierailija
324/1154 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja joka satunnaisesti esittelee bypellava tuotteita ja pitää itseään sen vuoksi vaikeasti lähestyttävänä parempana ihmisenä on ilmeisesti katSonut asiakseen poistattaa pitkän ja hauskan keskustelun täältä koskien x vaimon uutta poikaystävää?

Vierailija
325/1154 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Me naisten kuvissa ollenkaan noin ruskea ja hiuksetkin oli eri sävyiset, silmät ihan erilaiset eikä hampaatkaan olleet vitivalkoiset. Miksi blogissa kuvat on niin käsiteltyjä? Voi helpommin liikkua tuntemattomana Suomessakin, kun ei ole irl ihan samannäköinen ja värinen?

Ammattikuvaajien etiikka kieltää photari överit. Bloggaajan oma kuvankäsittely on samaa tasoa tekstien kanssa. Sokerihuurrettua.

Vierailija
326/1154 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on edennyt melkein huomaamatta heinäkuuhun. Ollaan nautittu lasten kanssa näistä hellepäivistä ja uudesta kodista ja otettu valokuvia minun farkkushortsipepusta ja reisistä. Niiden muistojen ja kuvien voimalla jaksaa sitten ensi syksyn ja talven seuraavaan kesään. Iltaisin olen kaatanut hyvällä omallatunnolla itselleni lasillisen viiniä ja neulonut uutta neuletta, jonka ohjeen lupaan teille ensi kerraksi, mutta jota ette koskaan saa sittenkään. 

Mies (ehkä pitäisi osata sanoa jo ex-mies) on jostakin suutuksissaan. Ehkä uudesta miehestä, jonka tapasin töissä (ja josta lupaan kertoa teille ensi postauksessa, mutta josta ette saa sittenkään tietää koskaan mitään). Olkaa ymmärtäväisiä ja hyviä toisillenne, maailmassa ei ole koskaan liikaa rakkautta ja meillä on vain tämä hetki. Perhoset vatsanpohjassa, eteläinen merituuli, ruusunterälehden polulla. Tää on sun maailma. Nauti siitä.

Lapset ovat innoissaan uudesta isäpuolesta ja itseasiassa juuri salsaavatkin yhdessä takapihalla brasilialaisen youtubebiisin tahtiin. Elämä on hyvä juuri nyt, juuri näin.

Kuvassa ByPiasin uusi pellavahuitula ja Tomsit, joihin molempiin pyysin myös teille 0,5 prosentin alekoodin. 

Kuullaan taas pian <3

Edelleen voin olla lukematta blogia, kun saan nauttia tämän foorumin helmistä ❤️

Vierailija
327/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli palstalaisilta tieto hallussa😂

Vierailija
328/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä nämä KV ketjut poistuvat yksi toisensa jälkeen??

Osa tänkin foorumin keskusteluista on niin arvostelevaa ja suorastaan ilkeää nimeltämainitsemattomia bloggareita kohtaan ja ne ketjut vaan porskuttaa...

ONKO KV JOTENKIN PYHÄ JA KRITIIKIN ULKOPUOLELLA??

Vierailija
329/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti kuin lahna katiskasta.

Vierailija
330/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan se pisin ketju sai olla olemassa, vaikka oli täysin asiaton ja moni jo kertoi ilmiantaneensa sen. Ihan hyvä vaan, et nyt poistetaan ketjuja vähän rankemmalla kädellä. Jospa ahkerimmat kirjoittelijat saisi nyt vähän vedettyä henkeä, kun uusi mieskin on selvillä.

Vierailija
331/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Olav sitä ja Olav tätä jo uusimmassa postauksessaan.

Vierailija
332/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaan osuttiin. Aika läpinäkyvää somekäyttäytyminen olikin kaikilla osapuolilla.

Vierailija
333/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä kirjan neuleohjeissa oli samaa ongelmaa...

Onkohan kukaan yrittänyt sitä islantilaisneuletta? Se on ainoa mitä itse haluaisin yrittää tehdä.

Islantilaisneule taisteltu työllä ja tuskalla loppuun. Silmukkamäärät ei täsmää kuvion kanssa lainkaan ja ohje on mm. kavennuskohdista ihan helvetin epäselvä. Lisäksi neuleohjeessa on sekä hihoissa että itse paitaosassa aivan liikaa silmukoita, olen suunnilleen kv:n kokoinen (xs/s) ja neule tehty tismalleen ohjeen mukaan ja samasta langasta, mutta on päällä aivan järkyttävä teltta: kv:n neuleet on taatusti tehty eri ohjeella tai ainakin eri silmukkamäärällä. En suosittele. Osta mieluummin Linka Karolinen (instagram @valleyknits) kirjoneuleohje muutamalla eurolla sen nettikaupasta, valinnanvaraa on, ja saat just sellasen mitä ohjeessa luvataan 👍

Vierailija
334/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös häneltä ole ilmestynyt kirjakin? Varmasti tietää miten neulotaan.

No niinhän siinä kirjassakin oli ties mitä ihmeellisyyksiä ohjeissa.

Sen kaikki neuleet on liian leveitä, lyhyitä ja niissä on liian lyhyet hihat.

Jännästi oli neule kuin neule niin lankaa menee aina vaan pari kerää.

Hahah, tämä niin paljon!! 😂 Pari sen neuletta tehneenä oon huomannut, että on realismista aika kaukana noi sen jutut.

Vierailija
335/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut lähtevät koska blogiin ei tullut sivuklikkauksia kun kaikki viihtyivät täällä missä hampaita ei sokeri vihlo.

Ja koska palstalaiset tietävät asioista enemmän kuin blogistar tahtoisi.

Vierailija
336/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kukaan yrittänyt sitä islantilaisneuletta? Se on ainoa mitä itse haluaisin yrittää tehdä.

Islantilaisneule taisteltu työllä ja tuskalla loppuun. Silmukkamäärät ei täsmää kuvion kanssa lainkaan ja ohje on mm. kavennuskohdista ihan helvetin epäselvä. Lisäksi neuleohjeessa on sekä hihoissa että itse paitaosassa aivan liikaa silmukoita, olen suunnilleen kv:n kokoinen (xs/s) ja neule tehty tismalleen ohjeen mukaan ja samasta langasta, mutta on päällä aivan järkyttävä teltta: kv:n neuleet on taatusti tehty eri ohjeella tai ainakin eri silmukkamäärällä. En suosittele. Osta mieluummin Linka Karolinen (instagram @valleyknits) kirjoneuleohje muutamalla eurolla sen nettikaupasta, valinnanvaraa on, ja saat just sellasen mitä ohjeessa luvataan 👍

Itse en halua kulkea samanlaisessa puserossa kuin kv. 

Vierailija
337/1154 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua kulkea samanlaisessa puserossa kuin kv. 

Eihän sen neuleohjeita noudattamalla onneksi saa ikinä samanlaista vaatetta kuin mihin hän itse pukeutuu.. 😂😂😂😂😂

Vierailija
338/1154 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin ovat menneet samanlaisiksi Johannan postaukset. Ehkä kannattaisi laajentaa reviiriä, esim. kaupungin esittely voisi toimia. Nyt tuntuu, että seuraan blogia vain siihen asti kunnes Olav esitellään kunnolla. Mitenköhän Olav asuu, löytyisikö hänen kotoaan hyviä kuvakulmia. Miten mahtaa herra O sopeutua osaksi Johannan blogimaailmaa/teatteria. Pian hänkin varmaan mainostaa lämpökerrastoja ja onnelliseksi tekevää siideriä.

Vierailija
339/1154 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä ketju pysyy edes muutaman päivän! J:n blogissahan keskustelu ei ole enää pitkään aikaan onnistunut.

Vierailija
340/1154 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on Olav sitä ja Olav tätä jo uusimmassa postauksessaan.

Exän työhön sopeutuminen ei onnistunut, mutta nyt arkea rytmittää ihan ongelmitta uuden Olavin työ päivystysvuoroineen.

Jotenkin odotti, että tämä uusi mies olisi nyt esitelty edes yhden (yhteis)kuvan verran kun kerran lukijoille hänestä jo ihan etunimellä blogissa puhutaankin.

Ketju on lukittu.