Kalastajan vaiko eronnut?
Kommentit (1154)
Nyt on kyllä niin katkeria kommentteja että huh huh... Ihan jopa blogin lukijaparat petettyjä kun idylli ei pitänytkään paikkansa. En suostu uskomaan, että normaalit ihmiset kirjoittavat tällaisia viime sivujen kommentteja. Täällä on jäljellä enää ne (me) joilla ei ole kesälomaa eikä kaunista mökkiä johon mennä nauttimaan kesästä niin tullaan av:lle kirjoittamaan ***kaa niistä joilla elämä on paremmin. 😂 Ja joo, tulin itsekin tänne juoruamaan kalastajaparin erosta. Silti toivon, että Johanna ei lue näitä keskusteluja. Hirveää katkeraa oksennusta sivukaupalla.
Kesä on edennyt melkein huomaamatta heinäkuuhun. Ollaan nautittu lasten kanssa näistä hellepäivistä ja uudesta kodista ja otettu valokuvia minun farkkushortsipepusta ja reisistä. Niiden muistojen ja kuvien voimalla jaksaa sitten ensi syksyn ja talven seuraavaan kesään. Iltaisin olen kaatanut hyvällä omallatunnolla itselleni lasillisen viiniä ja neulonut uutta neuletta, jonka ohjeen lupaan teille ensi kerraksi, mutta jota ette koskaan saa sittenkään.
Mies (ehkä pitäisi osata sanoa jo ex-mies) on jostakin suutuksissaan. Ehkä uudesta miehestä, jonka tapasin töissä (ja josta lupaan kertoa teille ensi postauksessa, mutta josta ette saa sittenkään tietää koskaan mitään). Olkaa ymmärtäväisiä ja hyviä toisillenne, maailmassa ei ole koskaan liikaa rakkautta ja meillä on vain tämä hetki. Perhoset vatsanpohjassa, eteläinen merituuli, ruusunterälehden polulla. Tää on sun maailma. Nauti siitä.
Lapset ovat innoissaan uudesta isäpuolesta ja itseasiassa juuri salsaavatkin yhdessä takapihalla brasilialaisen youtubebiisin tahtiin. Elämä on hyvä juuri nyt, juuri näin.
Kuvassa ByPiasin uusi pellavahuitula ja Tomsit, joihin molempiin pyysin myös teille 0,5 prosentin alekoodin.
Kuullaan taas pian <3
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös häneltä ole ilmestynyt kirjakin? Varmasti tietää miten neulotaan.
No niinhän siinä kirjassakin oli ties mitä ihmeellisyyksiä ohjeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kaikki neuleet on liian leveitä, lyhyitä ja niissä on liian lyhyet hihat.
Ero saa jätetyn sekaisin. Mies voi aidosti itse uskoa että häntä on petetty, eikä sen silti tarvitse olla totta. Hän voi olla ihan varmakin, eikä silti ole oikeassa. Minunkin ex on satavarma että jätin hänet jonkun miehen takia. Hän ei suostu uskomaan, että jätin hänet ihan sen takia etten enää kestänyt häntä itseään, enkä miten hän kohteli minua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä niin katkeria kommentteja että huh huh... Ihan jopa blogin lukijaparat petettyjä kun idylli ei pitänytkään paikkansa. En suostu uskomaan, että normaalit ihmiset kirjoittavat tällaisia viime sivujen kommentteja. Täällä on jäljellä enää ne (me) joilla ei ole kesälomaa eikä kaunista mökkiä johon mennä nauttimaan kesästä niin tullaan av:lle kirjoittamaan ***kaa niistä joilla elämä on paremmin. 😂 Ja joo, tulin itsekin tänne juoruamaan kalastajaparin erosta. Silti toivon, että Johanna ei lue näitä keskusteluja. Hirveää katkeraa oksennusta sivukaupalla.
Niinpä niin, älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin neuvon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kaikki neuleet on liian leveitä, lyhyitä ja niissä on liian lyhyet hihat.
Jännästi oli neule kuin neule niin lankaa menee aina vaan pari kerää.
Ero mennyt tähän asti 'kamalan hyvin'...mutta kuitenkin itkenyt lähes joka päivä. Ei ikinä sanoisi mitään pahaa miehestään, sen mukaan mies ei ole syyllinen mihinkään.
Kalastajan Vaimo on jo 'brändinimi', ei blogin nimi varmaan muutu. On myös aikamoisessa liemessä nyt bloginsa kanssa kun lopettaakaan ei voi koska niin menettäisi suurimman osan tuloistaan. Onkohan bloggaaminen hänelle vieläkin niin ihanaa ja kivaa kuin joskus on maininnut? Ei varmaan kukaan ole enää oikeasti kateellinen?
Mistä sinä hänen tulonsa tiedät??
Blogi oli kiva ja kiinnostava joskus vuosia sitten, nyt jo pitkän aikaa ollut ympäripyöreitä tekstejä ja samoja kuvia. Ehkä ero tuo hieman särmää blogiin?
Enkä toki tarkoita että eroa blogissa pitäisi sen paremmin avata tai ruotia.
Vierailija kirjoitti:
Se, että osaa neuloa itselleen ei tarkoita että osaa neulesuunnittelua tai kirjoittaa ohjeita.
Oikeat suunnittelijat testineulottavat ohjeensa ennen julkaisua kokeneilla neulojilla, neuleohjeille tehdään tekninen editointi yms.
Juu, just näin. Johanna taitaa neuloa enimmäkseen ihan vain omasta päästään laatikkomaisia neuleita ja riipustaa jotain muistiinpanoja siinä neuloessaan. Näistä kokoaa muistinvaraisesti ohjeen lukijoille. Ei mikään ihme, että ohjeissa on outouksia. Itse olen neulonut kyllä paljon, mutta neulepaitoihin tarvitsen edelleen "täydellisen" ohjeen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, et kuulosta kovin hyvinvoivalta, "melko" skitsofreenistä tekstiä. Tuomitset ja samalla tulit juoruamaan itsekin. Tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Kesä on edennyt melkein huomaamatta heinäkuuhun. Ollaan nautittu lasten kanssa näistä hellepäivistä ja uudesta kodista ja otettu valokuvia minun farkkushortsipepusta ja reisistä. Niiden muistojen ja kuvien voimalla jaksaa sitten ensi syksyn ja talven seuraavaan kesään. Iltaisin olen kaatanut hyvällä omallatunnolla itselleni lasillisen viiniä ja neulonut uutta neuletta, jonka ohjeen lupaan teille ensi kerraksi, mutta jota ette koskaan saa sittenkään.
Mies (ehkä pitäisi osata sanoa jo ex-mies) on jostakin suutuksissaan. Ehkä uudesta miehestä, jonka tapasin töissä (ja josta lupaan kertoa teille ensi postauksessa, mutta josta ette saa sittenkään tietää koskaan mitään). Olkaa ymmärtäväisiä ja hyviä toisillenne, maailmassa ei ole koskaan liikaa rakkautta ja meillä on vain tämä hetki. Perhoset vatsanpohjassa, eteläinen merituuli, ruusunterälehden polulla. Tää on sun maailma. Nauti siitä.
Lapset ovat innoissaan uudesta isäpuolesta ja itseasiassa juuri salsaavatkin yhdessä takapihalla brasilialaisen youtubebiisin tahtiin. Elämä on hyvä juuri nyt, juuri näin.
Kuvassa ByPiasin uusi pellavahuitula ja Tomsit, joihin molempiin pyysin myös teille 0,5 prosentin alekoodin.
Kuullaan taas pian <3
En kestä!!!😂🤣😆😃😅😄Kiitos kalastajauniversumin parhaasta tiivistelmästä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullaan taas pian <3
Melkein täydellinen! Unohtui vain mainita, että kun lukijat tilaavat tuotteita, jotka bloggaaja on luonnollisesti saanut ilmaiseksi (mitä nyt yksityisyytensä on myynyt) ja joita ilman elämä ei ole tässä ja nyt hyvää sellaisenaan, ropsahtaa tuosta tukuttain seteleitä lyhyttäkin lyhyempiin shortsien takataskuihin, jotka luojan kiitos sentään ovat reilunkokoiset. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullaan taas pian <3
Melkein täydellinen! Unohtui vain mainita, että kun lukijat tilaavat tuotteita, jotka bloggaaja on luonnollisesti saanut ilmaiseksi (mitä nyt yksityisyytensä on myynyt) ja joita ilman elämä ei ole tässä ja nyt hyvää sellaisenaan, ropsahtaa tuosta tukuttain seteleitä lyhyttäkin lyhyempiin shortsien takataskuihin, jotka luojan kiitos sentään ovat reilunkokoiset. 😇
Ja lisäksi kuvina muutama englanninkielinen mietelause ( joissa kirjoitusvirheitä) tyyliin 'Today is the first day of the rest of your life'
Ja joku resepti jossa oho lukee kupillinen leivinjauhetta eikä teelusikallinen.
Myötähäpeä. Jatko-osa selittelypostaukselle, jossa luonnollisesti jälleen vain oma näkökulma. Kehtaa viitata miehen yhtä ainoaa lausetta minkä tahansa puhumiseksi itsestään!? Eikö kukaan pidä hänen edessään ikinä sisimmän peiliä, ilmeisesti on saanut esittää Kalastajan vaimo- näytelmää niin monen monta vuotta ettei löydä enää takaisin.
Onhan vähintäin erikoinen, ongelmallinen asetelma kun norjalaiset mies ja arjen jakavat ystävät ei ymmärrä tavuakaan siitä mitä vuosikymmenen on nettiin heidän jaetusta yksityisyydestä kertonut! Kiusaus maalailla monivärisesti on selkeä, varsinkin kun on omasta mielestäänkin niin kovin taiteellinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan arvannut, että juttu jaetaan iltasanomissakin. Jotenkin kiusallista, mutta tähän on varauduttava jos on somejulkkis.
Onko porukka näin ulalla?
MeNaiset ja IS kuuluvat Sanomaan. Tottakai he kalastavat klikkauksia
KV:n blogiin ja mainostuloja klikkauksista.Samalla elvytetään blogia, jossa ei ole oikein tapahtunut mitään uutta, paitsi jotain neuleideoita. Mihin ovat hävinneet KV:lta kivat ideat, pukeutumisvinkit, kustannustehokkaat sisustusideat ja liikkumiseen liittyvät jutut joita oli vielä pari vuotta sitten? Sen sijaan on läjä päivän tusina-asuja ja pari kuvaa sisältä tai ulkoa-yleensä iso kuva ja lähikuva vierekkäin.
En ota eroon kantaa muuta kuin, eikös
J. lähtenyt edellisestäkin liitosta? Ja muistaakseni hieman samalla tavalla-uusi mies oli kuvioissa ja samalla vanhasta erottiin. Correct me if I’m wrong.Tarkoitin, että Johanna tuskin ajatteli postausta kirjoittaessaan, että se päätyy iltikseen.
Oot oikeassa, blogin sisältö ei enää ole ollut niin kekseliästä, ehkä tämä erokriisi on vienyt energian muihin asioihin.Kommentteja parhaimmillaan muutamia, eikä niihin ehdi vastaamaan vaikka tekee oikeita töitä muutaman tunnin viikossa? Blogin alamäki on kestänyt jo pari vuotta. Innokkaimmat fanit on roikkuneet säälittävinä groupieina mukana vaikkei edes neulekysymyksiin ole vaivauduttu vastaamaan, saati mihinkään muihin.
Niinpä. Aiemmin kommentteihin oikeasti vastattiin ja kommunikointi pelasi kaikin puolin. Nykyään olen surullinen juuri kommentoijien ja neulojien puolesta. He odottavat vastausta ja kysymyksiä ei a) julkaista tai b) niihin jätetään vastaamatta vaikka luvataan kuinka.
Mulle on tullut jo mieleen, että josko kv ei neulokaan todellisuudessa itse kun ne ohjeet on kerta toisensa jälkeen ihan viturallaan. Jotenkin omituista että niissä on aina jotain virhettä jonka neulojat huomaa mutta kv on mukamas vedellyt sillä samalla ohjeella ilman ongelmia.
Oikein hauska salaliittoteoria. Ehkä joku norjalainen mummo puikot viuhuen tekee neulomuksia...
Sitä en tiedä kuka ne neuloo, mutta ainakaan niitä ei ole blogissa jaetuilla ohjeilla tehty.
Muutamaa ohjetta kokeiltuani, asia on juuri näin. Ohje ja kv:n neule ei täysin vastaa toisiaan. Ja vaikuttaa siltä, että ohjeet on "kyhätty" nopeasti ja jotain sinnepäin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee lähinnä mieleen seuraavaa, vaikkei kokemusta aiheesta olekaan: kun kerran vain ihmisiä kaikki olemme, niin onko se ihan mahdoton tai edes epätavallinen asia että pitkässä suhteessa alkaa jossain vaiheessa epäilyksiä heräämään, ehkä tulee ihastumisia muihin, mutta kuitenkin se on pidempi prosessi että saa päätettyä haluaako erota vai yrittää parantaa olemassa olevaa suhdetta?
Tämä siis vastauksena joillekin, joiden mielestä jo se on väärin että suhteen loppupuolella tulee tällainen soutaa/huopaa -vaihe. Ei kai kenenkään tarvitse heti keksiä mikä on oikea vastaus. Se, että blogissa on ollut juttua perhosista vatsassa jne on voinut olla juuri tällaisen vaiheen ilmentymä.
Se on sitten täysin eri asia, jos ennen suhteen loppumista on jo ylitetty raja ja oikeasti petetty. Sitä vaan ei kukaan meistä tiedä onko tässä tapauksessa ollut niin. Sitäkään en kyllä hyväksyisi jos kumppania roikotetaan mukana liian kauan, eikä vaan reilusti erota.
Minä itse olen ainoastaan tullut kerran jätetyksi. Entinen avopuoliso oli jo muuttanut uuteen asuntoon, kun aloitin kevyehkön suhteen toisen miehen kanssa. Ex sekosi siitä sen verran pahasti, että haukkui minut pettäjäksi (???) ja uhkasi kertoa asiasta koko suvulleen. Toivottavasti kertoikin, itsensä olisi siinä vaan nolannut :) Eli ei sitä aina tiedä millä perusteella kukakin suuttuu tai haukkuu toisen...
On ihan mahdollista että bloggaja on kuin onkin tehnyt väärin, mutta on myös mahdollista että ei ole.
Monestiko teille ammattikommentoijille jotka ette ilmeisesti edes lue blogia, täytyy rautalangasta vääntää blogistin käytännössä myöntäneen petoksensa. Toivon hartaasti että kaikkia teitä myötäilijöitä kohtaa päivä jolloin naamalle lävähtää puolison pitkäaikainen uskottomuus, ja palataan sitten asiaan miten voimaannuttava olo on. 😃
Mitä ihmettä?? Kuka edes voi kirjoittaa jotain tuollaista, että ihan toivot jonkun joutuvan petetyksi? Minä en ole nähnyt Johannan myöntävän pettämistä. Kerro toki missä hän sen myöntää, muutan mielipidettäni hänestä heti kun sellaisen tunnustuksen näen.
Sinulle sen sijaan toivon käytöstapojen oppituntia. Hyi, miten inhottavasti kirjoitatkaan.
Eikö nyt ole selvää millaisia ihmisiä tällaiset ketjut vetää puoleensa. Ei tarvitse kuin pieni juorun jyvä olla otsikossa, niin ne pahimmat haaskat kyllä löytää paikalle. Tuskinpa osa edes koko blogia lukenut, kunhan halutaan päästä juoruilemaan. Aika kuvaavaa, että blogi on ollut olemassa vuosikausia ja nimenomaan yhtenä Suomen suosituimpana. Mitään juoruilukeskustelua ei kuitenkaan ole näkynyt. Mutta heti, kun jotakin negatiivista tapahtuu niin johan hetkessä syntyy kymmenien sivujen mittainen ketju, jossa mehustellaan toisten vaikeuksilla.
Kävin joskus katsomassa kys. blogia Me Naisten vaatejuttujen innoittamana. En jaksanut seurata. Mutta nämä av:n ketjut aiheesta on kyllä hauskaa luettavaa, huumori ja vitsit on ehkä enemmän mun juttu kuin vaaleanpunainen höttöhömppä. Ja jotenkin säälin sitä norjalaismiestä, jonkun pitäis kertoa sille, ettei kaikki suominaiset ole pettäjiä. Ettei yleistäisi.
Onkohan kukaan yrittänyt sitä islantilaisneuletta? Se on ainoa mitä itse haluaisin yrittää tehdä.