Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi viikko ja uudet kujeet KOLMANSIEN haaveilijat!

26.01.2009 |

Joku kyseli maitoallergiasta edellisessä pinossa. Kuopuksen maitoallergia oli suolisto-oireinen. Pyllyreikään tuli vesirakkuloita valtavien vatsakipujen lisäksi pienestäkin määrästä maitoproteiinia. Nyt syksyllä kokeiltiin varovasti juustolla ja kas kummaa, sieti sen. Ikää oli 3v. Nyt jo juo maitoa. helpotti kummasti arkea.

Meillä mies keuhkokuumeessa ja infektioastmainen lapsi ( 5v ) tuolla yrittää nukkua päikkäreitä huonolla menestyksellä. Suunnataan taas kohta lääkäriin :( Kuopus onneksi terveenä ja päiväkodissa tällä hetkellä.

Ja kaiken tämän keskellä vaan vauva ajatukset päässä jyllää!!! Miehen veljen vaimo synnytti viime yönä pienen tytön. Harmi vaan kun ovat kaukana eikä pääse katsomaan.

Minulla oli onneksi ne kuukautiset ja nyt tiedän että mennään kp 11, eli eikun peittoa heiluttelemaan heti kun mies tuosta vähän tokenee. Voi olla että kova kuume tuhonnut siittiöt, mutta aina kannattaa kokeilla. Vielä olis muutama päivä miehellä aikaa toipua, hih!

Minä kanssa joudun työssäni tekemisiin sytostaattien kanssa, onneksi harvemmin,mutta kuitenkin. Samoin joudun avustamaan tutkimuksessa joka tehdään röntgenohjauksessa. Eli tarkkana täytyy olla tuon raskautumisen tiedostamisen suhteen. Mitään riskejä en tietenkään halua ottaa.

Kyllä tuo lapsi raukka kohta tukehtuu. Ei auta kun spiirallelähteä.

Parempaa viikonalkua teille muille.

Minsku kera sairastavan perheen

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus siis vatsataudissa. Suht ok jo näyttää olevan, muttä tää päivä ihan vain huilitaan.

Tuntemukset on odottavat. Odotan siis tätsyä ja sitten päästään kunnolla yritykseen. Reilun viikon päästä pitäs alkaa ja sitten täytyy tehdä ihan laskelmat, milloin kannattaa pupuilla.

Minsku: Ikävän kuuloinen tauti taillä, paranemisia. Miehelle pikaista toipumista, että jaksaa peittoa heilutella kunnolla.

Yk 1 ja kp "laskee" 19/28?

Vierailija
2/38 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen ketjuun liittyen eewokille ensin iso rutistus ja suuret pahoittelut menkkojen alkamisesta:-(

Meillä ollaan toistaiseksi terveinä ja otetaan ilo irti pääkaupunkiseudun lumesta. Hauskaa, kun lasten myötä joutuu itsekin harrastamaan lajeja, kuten hiihto ja luistelu, joihin ei todellakaan muutoin ryhtyisi!

Kolmosmuru: utelen, että minkäslaisella tiheydellä olette tuota pupuilua aikoneet, kun kierto selkiytyy? Meinaan, että josko munkin pitäisi ryhtyä enemmän laskelmoimaan...Jos laskee kierukan poiston jälkeisestä vuodosta alkaen, niin mulla on tänään 19/32-34. En vaan miellä tuota tyhjennystä menkoiksi ja ovulaatiota arvelen pelkän liman perusteella lähipäiville. Mulla ollut aina piiiitkä kierto ja arvelen nyt raskautumisen vievän pidempään, kuin edellisten muksujen kohdalla (yk1 ja yk2). Bonuksena arvelen, että nyt kun haluamalla haluan raskautua, niin eihän se helpolla onnistu.

Minkälaisia lisävitamiineja/ym te muut syötte näin talviaikaan ja vauvantekomielessä? Mulla monivitamiinit ja (sikahintainen) Berocca kaapissa, kun vaan muistaisi aina ottaa.

Paranemisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltähän se täti saapui, siis menkat alkoi tänään... Arvelinkin jo. Siis oireet oli sellaiset. Mutta vähän "hämäsi" nuo oireetkin... Viime viikolla kinkkusämpylän kinkku yökötti aikas pahasti ja viime viikon lopussa hajuaisti oli tosi herkkä. Vähän jo ajattelin, että josko.. mutta ei. :( Nyt minä laitan pillit pussiin joksikin aikaa. Ajattelin, että jos kävisin vyöhyketerapiassa, jos saan aikaiseksi. Ja jos vaikka sitä vehnänalkioöljyä koittaisi (sis. e-vitamiinia). Mutta ihan siis mutu-tuntumalla mennään. Jään siis syrjään joksikin aikaa täältä.

Kaikille tsemppiä kovasti! :)

Tulen välillä lukemaan mitä teille kuuluu.

kp 1/28-30

Vierailija
4/38 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-i-n-s-k-u: Kovin tutulta kuulost nuo maito-oireet. Meidän tyttö täyttää maaliskuun lopussa 2v ja varovasti oon toivonut, et alkas sen jälkeen vähän maitoa sietää. Muutenkin kuulosti tutulta, sillä meillä myös esikoisella infektioastma. Ja juu, vauva-ajatukset vaan mielessä pyörii:)!

L0tta: Itse oon marraskuusta asti syönyt niitä raskaana oleville suunnattuja multivitamineja.

ON: Kävin tänään gynellä. Kaikki oli sinäänsä ok. Eka lapsemme saanut alkunsa Clomien avulla. Nyt siis sit kirjoitti reseptin niihin. Silloin jo oli ongelmia oviksen kanssa. Nythän en ovistesteihin oo kertaakaan saanut tasapaksua (puhumattakaan paksummasta) viivaa testi viivan kans eli ei sit ilmeisesti kunnon oviksia oo. Tuumaskin, et vaik en vanha (32v) oo, niin kolminkympin jälkeenhän noi ovis ym. ongelmat alkaa yleistyä/paheta. Nyt sit ens kierrosta aloitan Clomit. Kehoitti tekeen ovistestejä. Mikäli ei parissa kierrossa tuu viivoja niin sit verikokeeseen. Mies joutuu taasen kerran spermatutkimukseen. Aikoinaan kyl ollut ihan hyvä laatuista, mutta hänellä todettiin syksyllä todella alhainen testosteronitaso, joten halusi sit vielä sperman tutkia, et onko siellä siittiöitä. Juu, tuli kyl aika epätoivoinen olo. Täytyypi vaan olla kiitollinen näistä kahdesta ihanasta lapsukaisesta ja toivoa, et joskus vielä se kolmas suotaisiin!!

Paranemista kaikille, jotka jonkin sortin taudin kourissa ovat (tuntuu kovin olevan liikkeellä)! Ja tsemppiä kierron vaiheesta riippumatta kaikille!

Senny kp 14/23-26

Vierailija
5/38 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2p@janäiti: Pahoittelut tädistä:(! Voimia jatkoon ja uuteen kiertoon!

Senny

Vierailija
6/38 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minsku teille. Tässä myös yksi astmalapsen äiti. Pojallani todettiin 1v astma ja siitä 1.5v olikin pelkkää sairastamista, nyt kun viime kevät vaikutti suht hyvältä niin nyt syksyllä räjähti hommat ihan käsiin. Koko syksyn poika sairastellut ja nyt sit viime perjantaina oli kitarisaleikkaus ja korvat putkitettiin. Näitä ongelmia ei ole aiemmin ollut, kun on ollut noita erilaisia hengitystieinfektioita. Nyt toivon, että tämä sairastaminen loppuu tai ainakin vähenee.

Nyt elelen näitä oviksen jälkeisiä aikoja. Odotukset ei ole kovin korkeat, mutta tietysti elättelen pientä toivoa. Nyt kun mun luteaalivaihe on suht lyhyt 11-12pv niin laskureitten mukaan torstai olisikin ollut mun hedelmällisin päivä ja silloin toi mies tuli kotiin, joten toivotaan, että simpat ehti matkaan ajoissa.

Nyt kuulkaa leidit tämä täti lähtee huomenna Sveitsiin, yksin, siis ilman lapsia, siskoni luokse kyläilemään. Siellä on 2 pientä kaksospoikaa vajaa 4kk ikäisiä. Tuohan todennäköisesti helpottaa mun vauvakuumetta ihan hemmetisti :)

Lueskelen kyllä viestejä siskoni koneelta, mutta katsotaan miten ehdin. Kaikkea hyvää, plussatuulia ja nautinnollisia peitonheilutteluita!'

Emu yk2, 20/27

Vierailija
7/38 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni tädin tavanneille!

Meilläkin sairasteleva perhe täällä. Kuopus oli viime viikolla mahataudissa, viikonloppu menikin ihan kivasti, ja nyt sitten sairastui mies. Onneksi ei ole varmankaaan tällä viikolla mitään tekemistä oviksen kanssa, joten minua ei haittaa.

L0tta, vitamiineista. Minä syön multivitamiinia, jossa on foolihappoa ja ei ole Avitamiinia. Ne siis olivat valintakriteerit apteekissa. En vaan voinut ostaa raskaana olevien vitamiinejä, tuli tunne,että jos ostan, en sitten tulekaan raskaaksi. Onko Berocassa mitään, mitä niissä tavalisissa multivitamineissä ei ole, tietääkö joku? Onko takana muutakin kuin vahva mainostaminen? Ja lisäksi syön jonkinlaisia kalaöljy tai mitä lie kapseleita.

Haluaisin tietää myös, mitä sisältää nuo Amerikassa (Emu:lla?) lääkärin antamat resepti-vitamiinit? Onko niissä oikeasti jotain enemmän/vähemmän, joain oleellista eroa?

Jos lasketaan kierukan poistosta (mutta juuri sinä aamuna näyttäytyi myös harvinaista tuhrua), sitten on tänään kp 18. En yhtään usko, että tulisin heti raskaaksi, mutta jonkinlainen jännitys elää silti sisimssäni.

Vierailija
8/38 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Berocassa mitään, mitä niissä tavalisissa multivitamineissä ei ole, tietääkö joku? Onko takana muutakin kuin vahva mainostaminen? .

Vertailin nyt Beroccan ja Multivitan sisältöä. Ero on annoksissa, ja aika iso ero. Beroccan annokset ylittävät nimittäin monikertaisesti KTL sivuilta löytyvät Suomen annossuosituset (raskaana olevien annosusositukset ovat erikseen näytetty, yllittävät reilusti myös ne). Suositukset saattavat ylittyä 5-10x! Ja suositukset on oikeasti koko ravinnosta + pillereistä saatava, ja toki normaalisse ruuassa on aika hyvin vitamiinejä (vaikka ikinä ei ottaisi mitään vitamiinia purkista, oikeasti hypovitamonoosin sairastaa kunnolla ruokittu ihminen aniharvoin!). Multivitan annokset ovat meko hyvin kohdillaan niihin KTL:n suosituksiin nähteen, mutta kun ruuasta saatavan mukaan laske, saa toki yli suositusten siitäkin.

Eli itse jatkaan Multivitan syöntiä, mutta kun hypervitaminoosit ovat yhtä vaarallisia kun hypovitaminoosit (ei niistä vaan tiedettä ehkä yhtä paljon), en mitään sen kummaisempaa rupea käyttämään.

Jos otatte usemmasta eri purkista jotain lisäravinteita, tarkistakaa, että ei tuisi samoja asioita ja liikaa (+ ruoka vielä).

:p

T.Mirabel

Vierailija
9/38 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menossa ensimmäinen yrityskerta. Lapsia ennestään kaksi 4v ja 6v. Ja ikää itsellä 26v.

Vierailija
10/38 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitskäx2: Tervetuloa mukaan!

Mirabel: Luin tuon Beroccan tuoteselostetta myös ja siinä sanotaan selvästi, että poretabletteja tulisi raskauden aikana käyttää vain lääkärin määräyksestä! Eli ei ehkä ykkösvalinta meille kuumeileville. Minä olen syönyt noita todella epäsäännöllisesti ja nyt saavat jäädä tällä erää. Harmi vain, kun kyseinen tuote on toiminut mulla hyvin, siis mielestäni oikeasti piristänyt ja huomasin myös että sisältää foolihappoa.

Emu: Ihanaa, kun pääset tuulettumaan! Sveitsi on maa, jossa minäkin haluan joskus vielä käydä. Onko teillä kaksosuutta suvussa? Jos vaikka sullekin tuplaonni:-)

Vierailija
11/38 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta: Mulla edellisissä raskauksissa ovis on ollut siinä kp 12 tienoilla ja aina on ollut tasainen 28 kierto. Hormonikierukankin kanssa oli melko tasan 28 päivää kierto. Minulta poistettiin kierukka menkkojen aikana joten siitä nyt lasken. Pupuilut ollaan kohdistettu noin kp 8 lähtien jokatoinenpäivä 16-17 päivälle asti. Ei kauheen rankkaa, mutta miestä välillä ärsyttää toi tehtailu, haluis vaan antaa tulla jos on tullakseen.

Vitamiineja syön ja olen syönyt ennen mahd. raskauttakin aina talvisin. Moniviitamiinit on jotain peruskamaa, on kyllä A-vitamiinia, mutta ei kauheesti. Heti plussatestistä aloitan raskaanaoleville tarkoitetut. Lisäksi syön foolihappoa ja omega-3 kapseleita.

Tervetuloa Äitskäx2 joukkoomme

Emullea hauskaa matkaa Sveitsiin.

komosmuru kp 20, yk 1

Vierailija
12/38 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei tänään näemmä ole vielä kirjoitellut. Kumma juttu tänään. Mulla nippailee vas.munasarjam kohdalta. Ei kai se ovulaatio voi olla kun kohta pitäs tädin kurvata. Muutenkaan ei ole ovis fiiliksiä, lähinnä menkkoja ennakoivia pms oireita. Tänään myöhästyttiin kaikki aamulla kun kännykkä ei herättänyt, inhottava fiilis lähteä näin päivään.

Tervetuloa äitimaalta ja pikkutassu79: Olitte kirjoittelleen edellis viikon pinoon. Tänne kyllä sopii lisää kolmosen kuumeilijoita. Tosi samanlaisia fiiliksiä kaikilla meillä. Toisaalta haluaa sen kolmannen vauvan, mutta toisaalta pitää itseään hulluna kun on aloittamassa taas kaiken alusta.

Kolmosmuru yk1 kp 21/28

Vierailija
13/38 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan ja koneen ääressä.Lapsilla edelleen vatsatautia ja minä palkattomalla pahalla, pyykkään ja sisällä oleminen alkaa uuvuttaa.Mukava tulla välillä tänne haaveilemaan kun isompi taiteilee vesiväreillä ja pienempi nukkuu päiväunia.Voisko joku valaista mitä yk:t ja kp:t ja muut lyhennykset meinaa?Nyt ei oikeen raksuta.Ja luin jostain että naiset juovat paljon greippimehua..Miksi?

Vierailija
14/38 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimaalta: yk=yrityskierto, eli kuinka monetta kuukautiskiertoa yritätte vauvaa alulle. kp=kiertopäivä, 1. eka vuotopäivä ja viimeinen ennen vuotoa. Siinä jossain välissä sitten se THE OVULAATIO ja raskautuminen :D

kolmosmuru

Vierailija
15/38 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet kuumeilijat!

Meilläkin ollaan hiljalleen tervehtymässä.Ilman spiiraa selvittiin onneksi, vaikka tiukkaa tekikin. Ensimmäisen kerran kokeilin tuota hunajaakin lapsen yöllisiin yskänpuuskiin. Kolme yötä valvottiin tytön yskiessä ja yökkäillessä limaa. Reppana istui sängyssään vati sylissä puolet yöstä! Ihan kuin hunajasta olisi ollut apua, mene ja tiedä. Maksimiannokset astmalääkettä kuitenkin käytössä. Mieskin kuntoutunut ja hyvä niin koska nyt mennään kp 13...

Ovistikku näytti aamulla negaa, höh! Huomenna siis uusi yritys. Mulla ollut suht säännöllinen kierto, mutta nyt taitaa olla ihan jotain muuta. No, meillä mennään vasta toista yrityskiertoa, joten ei vielä syytä paniikkiin.

Kamala väsymys päällä! Mä en syö mitään ylim.vitamiineja, mutta yritän syödä muuten monipuolisesti. Joka vuosi tämä tammikuu tuntuu yhtä piiiitkälle. Sais jo kunnolla päivä pidentyä. Mutta ihanaa kun on lunta!

Lapset katselee lastenohjelmia ja tarkoitus olisi vielä mennä ulos joten ei kun vaatteita etsimään!

Minsku

Vierailija
16/38 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä se epämiellyttävä Täti sitten saapui tänään vierailulle. Perhana soikoon! Ei siis vauvaa tästäkään kierrosta.

En kyllä ymmärrä miten voin pettyä taas niin paljon, kun meidän nämä kaksi aiempaa on tullut todella vaikeuksien kautta. Kumpaakin on odotettu vuosia ja taas vuosia. Ja nyt sitten kun alkaa yk 5, niin meikäläinen täällä tuskailee, että ei VIELÄKÄÄN. Luulisi, että sitä on jo oppinut, että ei odottele turhaan. Tulee sitten aikanaan, jos ylipäätään enää kolmatta lasta meille tulee.

Nyt katkesi ajatus. Pikku-ukko puklasi lattialle ja kävin sen tässä välillä siivoamassa.

Ai niin, tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat! Mukavaa kun meidän porukkaan tulee uusia. Toivottavasti kaikkien vierailu jää lyhyeksi ja tapaamme toisemme onnellisten odottajien puolella.

Minä olin tänään puoli päivää töissä käymässä. Olihan se ihan kivaa tehdä muutama tunti ihan oikeita töitä, mutta kyllä kotiin oli vaan niin kiva tulla lasten kanssa. En kyllä vielä kaipaa pätkääkään töihin. Äitiysloma mulla loppuu huhtikuun puolessa välissä, mutta jatkan siitä hoitovapaalla niin kauan kuin vähänkin mahdollista. Tai hyvässä lykyssä äitiyslomalla =)

Nyt lasten kanssa iltapuuhiin.

Marju yk5, kp 1/25 (kiertokin on lyhentynyt siitä 26-29 päivästä 25:een)

Vierailija
17/38 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...3 päivää tädin todennäköiseen vierailuun....huoh...

Toivottavasti minskun, äitimaalta ja kolmosmurun poppoot on jo tervehtyneet. Tervetuloa uusille kuumeilijoille. Tämän nimimerkin takana 9v tytön ja 5v pojan reilu kolmekymppinen hömppä haaveilija.

Pahoittelut 2poj@näidille ja marjulle tädin vierailusta. Kyllä sitä itsekin miettii, et kuin kauan meinaa yrittää ja pitäisikö täältä pitää taukoa välillä, mutta saa nyt nähdä. Ainakin pari kiertoo vielä yritellään ihan näillä vauhdeilla, sit pitää miettiä uudestaan....

LOtta täällä samoja tunnelmia tän 3. hankinnassa. Meil kans 1 tuli ekasta ja 2 toisesta ja olen kans valmistautunut, samoin kuin sinä, pidempään odotukseen..ja jopa siihen ettei sitä kolmatta tulekaan. Vaikka nyt ei niin olisi väliksi tämä yrittäminen ja odottelu kun tietää jo mitä tuleman pitää....Eka ja toka kerralla olisi voinutkin vähän aikaa mennäkin yritellessä....

Mikä päivä emu odottelet tätiä vieraisille? Peukut pystyyn!

Olikos täällä kellään kokemusta noista aamulämmöistä? Itse aloin, tosin vasta oviksen jälkeen, mittailee noita lämpöjä ja tasaseen sainkin 36.6. Nyt sitten kahtena aamuna on lämpö olllut 36.4 ja mietinkin, että oliko se nyt tässä, et laskee tuosta nyt sit pikkuhiljaa kohti tädin vierailua, jonka pitäisi olla lauantaina (ovis kp12)..... Sellanen on olokin tosin ollut, et ei tärpännyt tästäkään kierrosta, ei vaan ole mitään tuntemuksia.

t. wilukisu yk4 kp23/24-26

Vierailija
18/38 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. Pidetään peukut pystyssä jatkoa varten.

Lotta: Sveitsi on kaunis maa, luonto on kaunis. Mut sit ihmiset on aika juroja. Hassua, että meistä suomalaisista sanotaan niin, mutta täällä on mun mielestä jotenkin tosi paljon jurompia. Olen käynyt vuosien kuluessa täällä useita kertoja ja siskoni on asunut täällä jo pitkään ja ollut töissä . Siskoni lapset tuli hoidoilla, joten siinä ei tuolla kaksostaipuvuuteen sikäli ollut mitään merkitystä, mutta itse asiassa meillä on hyvinkin mahdollista, että voisi tulla. Mun oma isä on kaksonen ja mieheni äiti on kaksonen. Tosin nyt en muista, kumman puolesta se oikeastaan merkittävästi periytyi tuo kaksostaipumus.

Uusille tervetuloa kuumeilemaan. Höyry nousee välillä päästä, kun pää vaan pehmenee näistä vauva-ajatuksista.

Wilukissa: Mulla täti pitäis tulla ens tiistai eli 3.2. Mutta oli toi ovulaatio tosi myöhään eli ovistesti näytti plussaa kp15 ja luulen, että ovuloin vasta kp 16 eli viime torstaina. Joten nyt tietysti bongailen tissejäni, limoja, viluväristyksiä, hajuaistiani jne. lista on loputon. Onneksi olen täällä sveitsissä siskoni luona sunnuntaihin niin ehkä tää piinaaminen on vähän vähempää. Nyt jos ei mitään selviä merkkejä tule ennen niin odotan kyllä tuohon tiistaihin ja jos ei täti ole täällä niin sit testaan.

Nyt nukkumaan. Painaa yli 24 tunnin matkustaminen ja valvominen vähän..

Emu, yk2,22/27

Vierailija
19/38 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uusi sairastaja, nimittäin esikoinen. Kuume, pääkipu ja kurkkukipeä. Onneksi ei vatsatautia. Kotona siis ollaan tääkin päivä.

Emu päässyt jo Sveitsiin. Toiset ne on reissanneet läpi mantereiden, hassua.

Pms oireita ja finnejä pukkaa eli täti tulossa. Sitten pääsen laskeskelemaan yrityksen ajoittamista. Olen myös asennoitunut pitkään yrittämiseen ja mahdollisesti keskenmenoonkin ennen tärppiä. Molempia lapsia ennen sain ensin keskenmenon ja sitten vasta kesti raskaus loppuun. Esikoisen kanssa tärppäsi 6. kierto, sitten KM ja tokasta raskaaksi (poika 6/01). Kakkosen kohdalla tärppäsi 4. kierto, sitten KM ja tokasta tärppi (tyttö 7/04).

kolmosmuru kp 22/28?

Vierailija
20/38 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kierto aivan hakusessa! En oikeestaan tiedä vieläkään mikä kiertopäivä menossa! Ehkäisylaastarin pois oton jälkeen tuli kuukautiset ( tyhjennysvuoto ? ) josta katsoen nyt olis kp 14. Tosin varmasti hormonit vielä vaikuttaa ja päivät menee miten sattuu. No, jokatapauksessa ei tietoakaan oviksesta. Testi näyttää negaa. Ei kai muu auta kun jatkaa testailua. Pitikin alkaa koko rumbaan!

Itse palasin kolmen kotona vietetyn vuoden jälkeen töihin nyt marraskuussa. Olin ihan innoissani jo töihin palaamaan, mutta nyt jo tuntuu, että olis ihanaa jäädä taas kotiin. 2 leikki-ikäistä päiväkodissa, itsellä vuorotyö, miehen työ ja rakentaminen. Siinäpä vasta yhtälö! Vauhti on huimaa välillä. Töiden jälkeen ei uskalla hetkeksikään istua paikalleen tai nukahtaa! Yksi ilta pelasin lasten kanssa lattialla muistipeliä ja ykskaks heräsin siitä ja kuopus 3v.oli peitellyt minut nuken lakanalla. Arvatkaas vaan pelästyinkö herätessä! Onneks mitään ei ollut sattunut. 7 päivän työputken jälkeen olen paremmin selvillä potilaiden kuin oman perheeni asioista. En siis lainkaan ihmettele ettei heti tärppää! Tähän päälle vielä väsymys ja raskaus pahoinvointi niin huh-huh! Toisaalta sitten tietäis että kohta sais jäädä taas kotiin oman, rakkaan perheen luo...

Tämmöisiä mietteitä tänään. Lapset rauhoittui juuri päiväunille ja viimeistä vapaapäivää viedään, joten ei kun siivoamaan!

Ehkäpä pieni tauko välillä tästä vauvatouhuilusta tekee ihan hyvää jokaiselle. Kyllä se vauveli sieltä tulee kun on tullakseen, toivottavasti...

Minsku