Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLKÄÄ koskeko minun vauvamahaani!

Vierailija
06.05.2008 |

Haluaisin huutaa tämän kaikille! Ei ole mitään niin inhottavaa, kun se, että ihmiset tulevat taputtamaan vatsaani, eivätkä edes kysy, saako koskea. Voiko sellaisessa tilanteessa sanoa, ettei tahdo vatsaan koskettavan? Esim. jos joku on käsi ojossa tulossa kohti, voinko väistää ja sanoa ei?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tapa tuo taputtelu minun mielestäni. Enhän minäkään kenenkään läskejä käy räpelöimässä. Liian lähelle jotkut ihmiset tunkevat. Kun on raskaana niin tuntuu ettei kukaan enää tervehdi ja katso silmiin, vaan syöksyvät tökkimään pullottavaa mahaa. Itse en käyttäydy koskaan niin!

Vierailija
2/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille sanoin toisen raskauden aikana kun tuli lääppimään että " älä viitsi, mä en tykkää että mun vatsaan kosketaan" . Ilme oli hämmästynyt mutta viesti meni perille. Sitä ennen olin purrut vain hammasta kun kyseinen henkilö oli aina kädet ojossa kun nähtiin. En satunnaisille lääppijöille sanonut mitään mutta yritin vältellä tilannetta kääntämällä vatsan pois. Mun mielestä se on yhtä kummallista kuin jos ei olisi vauvamahaa ja joku tulisi mun vatsaa taputtelemaan. Yöks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären mahaa sain koskea ja kuunnella potkuja, ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi