Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tandem-imetys?

Vierailija
06.05.2008 |

Ajatuksia, kokemuksia? Harkitsen tässä tulevaa lapsilla ikä-eroa noin vuosi, sit kun kuopus syntyy..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maito varmaankaan olisi täysin samanlaista kuin siinä tapauksessa, että vauva pelkästään imee. Minä vieroittaisin isomman tissistä, koska hän ei sitä väkttämättä tarvitse, ja imettäisin pelkästään vauvaa, että hän saisi oikeanlaista maitoa, kolostrumia ja tarpeeksi tujua myöhemminkin.

Vierailija
2/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuossa tilanteessa varmaan haluaisin imettää molempia ja siitä olisi varmaan paljon hyviä puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkaisuutta eikä erityisesti ole rasittanut äitiäkään, kun isompien imetyksiä on ollut vain 1-2/vrk. Kannattaa lukea esim. imetystukilistalta asiasta, edes neuvolan terkkari ei välttämättä tiedä asiasta riittävästi vaan suosittelee vieroittamista " äidin jaksamiseksi" . Ja näin siis vaikka äiti ei olisi erityisen väsynyt ja kokisi helpommaksi jatkaa kahden imetystä kuin vieroittaa esikoinen. Ja mä en nyt ehdi kertomaan enempää, sori! PS. Kun raskausajan jaksoin imettää kipeillä tisseilläni niin tosiaankin jaksan imettää kahta, paljon helpompaa (ja kivuttomampaa!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi