Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen raskaana mutta en muista milloin mulla oli viimeksi menkat, muita näin huolettomia?

Vierailija
06.05.2008 |

kyllä nolottaa mennä lääkäriin :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten lääkäri suhtautui? Hävettää kun muutoin olen kyllä ihan kunnollinen ihminen, en vaan ole pitänyt kirjaa menkoistani.

Vierailija
2/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yhtään muista? Sattuiko jonkin tapahtuman kanssa yhtä aikaa? Itse joskus unohdan merkata ja muista, esim. että vappuna vaihdoin siinä ja siinä vessassa, oli just joku työtapaaminen tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus nyt 9kk ei ollut suunniteltu enkä ollut varma kuukautisista koskapa en niitä koskaan mihinkään merkitse. Kävin ensin yksityisellä gynellä ultrassa ennen kuin hakeuduin neuvolaan. La piti parin päivän tarkkuudella paikkansa. Vauvahan syntyy aina ajallaan olipa lskketu aika mikä tahansa, onnea!

Vierailija
4/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotiäitinä uudella paikkakunnalla, joten kaikki päivät menee ihan samanlaisina tässä kotona, kotipihalla tai leikkipuistossa. Kun nyt varsinaisesti ei ollut mikään suunniteltu raskaus, niin en pitänyt menkoistakaan mitään kirjaa. Plääh!

Vierailija
5/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mahdollinen hedelmöityspäivämäärä oli tiedossa. Siellä ekassa ultrassahan se sitten varmistuu.

Vierailija
6/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan nähnyt ihan kaikkea.. Ei tarvi hävetä! Ja pääsetpähän varmaan ultraan nopeasti, koska laskettua aikaa ei voi laskea..

Vierailija
7/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta ja molemmilla kerroilla ei tarkkaa tietoa viimeisitä menkoista. kerroin sen myös lääkärille. Ei se sitä ihmetellyt. =)

Vierailija
8/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu kyllä olo tosi teiniltä kun meen sinne. No pakkohan se on vain neuvolaan mennä vaikka sanoisivat mitä.

Vierailija
9/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeesti. kotona mietin, et millonkahan suunnilleen ne menkat ois voinu olla ja tekasen jonku päivämäärän. Ei sillä loppupelissä mitään merkitystä ole. Onnea vauvan johdosta. Minullakin vauvakuume, kun nuorin jo 1v7kk.....

Vierailija
10/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliset kun eivät ole älynneet ajallaan lähteä ja eka käynnistettiin 42 ja 3 ja toka tasan 42. Toisaalta varmaan jotain merkitystä myös jos ois joku juttu, että ois tulossa liian aikaisin ulos

Vierailija
11/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan viimeisimmät menkat noin suurinpiirtein, mutta tarkasti en. Saa nähdä mitä neuvolantäti sanoo, se on niin pirun takakireä muutenkin etten kai koskaan ole selvionnyt sieltä ulos ilman moitetta (esikoinen on siis 2 v ja täti on tuttu).

Vierailija
12/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika korjataan sitten ultran mukaan ja esim. Kelan papereissa voi sitten käyttää sitä päivämäärää.

Tai sitten reippaasti sanoo,m että ei muista tarkkaa päivää. Tapahtuiko kuukautisten lähellä mitään, mistä muistaisit suunnilleen päivät (matka, jonka alla mietit alkaako menkat tms)

Vierailija
13/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tuo niin tavatonta ole.

Minä, jo yhden lapsen äiti hokasin vasta n. viikolla 15 että mä olen raskaana! Ja arvaa vaan muistinko koska oli ollut menkat? Syynä oli se että mulla on munasarjoissa vikaa, kuukautiset ovat aina olleet hirveän epäsäännölliset ja ilman pillereitä saattoi olla vaikka puolen vuoden tauko. En siis syönyt pillereitä, ajatus oli että jos tulen raskaaksi niin hyvä, mutta koska kuukautisten puuttuminen ei ollut mitään epänormaalia, en huomannut mitään kun ei ollut edes paha olo. Ennen kuin ihmettelin kun jatkuvasti pissattaa ja vatsassakin on joku möykky...

Neuvolan täti kyllä päivitteli tilannettani ja tunsin itseni kyllä vähän teiniksi (ikää oli jo 34 v). Mutta so what? Lapsi tuli ulos ajallaan, kyllä ne pystyy mm. ultrassa arvioimaan koon mukaan viikot oikein.

Vierailija
14/14 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin osaavat lähettää ultraan ajoissa ja lasketun ajan määrittäminen on helpompaa. Ei uutta ammattilaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi