Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilostuinpa tutkimustuloksesta: pitkä imetys vaikuttaa suotuisasti lapsen älykkyyteen.

Vierailija
06.05.2008 |

Tietenkään tutkimuksesta kertovassa uutisessa ei sanottu, kuinka pitkä on pitkä imetys. Mutta keskimäärin 5% älykkäämpiä olivat pitkään imetetyt kuin verrokkiryhmä, muistaakseni kanadalainen tutkimus, 14 000:ää lasta tutkittu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsesta tulee varmaan ei niin älykäs :( teholla 5 ekaa viikkoa elämästä ja sen verran mitä pumppaamalla sain kuuden viikon ajan, sen joi äidinmaitoa... :(

Vierailija
2/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään imettäneet äidit ja heidän perheensä ja taustansa eivät ole kaikilta osin täysin samanlaisia kuin äideillä jotka eivät imetä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun lapsesta tulee varmaan ei niin älykäs :( teholla 5 ekaa viikkoa elämästä ja sen verran mitä pumppaamalla sain kuuden viikon ajan, sen joi äidinmaitoa... :(

Vierailija
4/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeastikoulutetut äidit ovat itse yleensä keskivertoa älykkäämpiä. Ja korkeastikoulutetuilla äideillä on yleensä älykkäämmät lapset, koska älykkyyshän on periytyvä ominaisuus.

Vierailija
5/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kuulin radiosta.

Vierailija
6/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetettyjen lasten aivotoiminta oli vilkkaampaa ja laajemmalla alueella. Tämä tutkimus ei kyllä vetänyt johtopäätöksiä pidemmälle, koska koelapset oli vasta vauvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi