Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mina vuonna olette nailla nakymin maksaneet asuntolainanne pois? Minka ikaisia olette silloin? Onko sen kunniaksi jo suuria suunnitelmia?

Vierailija
05.05.2008 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin 50

Vierailija
2/40 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan reilu 30-vuotiaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 41

Vierailija
4/40 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olaan 32 vuotiaita. ei mitään suunnitelmia

Vierailija
5/40 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme 37-vuotiaita.

Vierailija
6/40 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkoitus on kyllä tehdä ylimääräisiä lyhennyksiä ja maksaa lainaa nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töä hauska seurata!

Vierailija
8/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 37 ja mies 39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen laajennuslaina /25 keur) parin vuoden kuluttua

Vierailija
10/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuolloin 62. Mutta toisaalta inflaatio on tod. näk syönyt lainaerän tuolloin olemattomiin (kiinteä tasaerä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen silloin 55 vuotias.

Vierailija
12/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 2008 maksettu, muutama kuukausi sitten. Ikää 25 v.

Ensiasunto on, mutta oikein ihana rivari ja riittävästi tilaa. Joskus sitten omakotitalo maalta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolloin olen 39 v.



Odotettavissa tosin muutama lisälyhennys...

Vierailija
14/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tuolloin 37 v ja 40 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee lisää, kun tietysti taloa pitää myös rempata ja ottaa siihen lisälainaa. En kuitenkaan mieti, milloin ollaan lainattomia, sillä lainattomuus ei ole tavoitteemme eikä tarkoitus ole maksaa urakalla lainaa, jotta oltaisiin velattomia. Ajattelen, että asuminen maksaa.

Vierailija
16/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa kaikki VARAKKAITA:DDD.



Me olemme ottamassa lainaa 30 vuodelle. Olen 67-vuotias kun laina on maksettu, ehkä. Eihän sitä tiedä. Itsekin ajattelen niin, että kyllä asuminen saa maksaakin. Mitää muuta vaihtoehtoa kun ei ole. Mitään perintöäkään emme ole saamassa, kaikki on ansaittava omin käsin!

Vierailija
17/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 30 vuoden laina ja olemme ajatelleet, että asumme ikäänkuin vuokralla. Velattomuus ei ole tavoitteena, vaan matalahkot asumiskulut ja riittävän hyvä asunto. Inflaatiohan on sitäpaitsi esim. viimeisen 30 vuoden aikana vähentänyt rahan arvoa noin kuudennekseen, eli esim. 600 euron kiinteä tasaerä saattaa olla 30 vuoden päästä satanen. Silloin voi vaikka lyhennellä reippaamminkin.

Vierailija
18/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olettepa kaikki VARAKKAITA:DDD.

Me olemme ottamassa lainaa 30 vuodelle. Olen 67-vuotias kun laina on maksettu, ehkä. Eihän sitä tiedä. Itsekin ajattelen niin, että kyllä asuminen saa maksaakin. Mitää muuta vaihtoehtoa kun ei ole. Mitään perintöäkään emme ole saamassa, kaikki on ansaittava omin käsin!

Vierailija
19/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun useimmat meistä eivät ole niitä kovapalkkaisia tirehtöörejä..:-) vaan ihan tavallisia tallaajia!

Vierailija
20/40 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaisuus on alkupääoma eli pieni lainatarve ja se, että ostettiin asunto ihan murjukunnossa ja remontoitiin ihanaksi itse. Ja säästäväinen elämäntapa varmaan yleisestikin.. Ja se, että mies inhoaa olla kenellekään mitään velkaa (myös pankille). Mua ei velka haittaisi niin paljoa. Pakkohan sitä on ihmisen jossain asua ja vuokratkin kalliita eikä unelma-asuntoa usein löydä vuokramarkkinoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä