Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä?! Auttakaa tulkitsemaan!!!

Vierailija
05.05.2008 |

Tänään tarvitsin kotona kynää ja nappasin (mieheni) työhuoneen pöydällä olevasta kynätelineestä kynän kun olin huoneessa juuri koneella. Sain asiani kirjoitettua, mutta sitten huomasin ihan sattumalta, että kynässä luki " Kosmetologipalvelu x. x. " (En viitsi laittaa nimeä, ettei kukaan tunnista omaa yritystään).

--Siis miten helvetissä meillä voi olla kosmetologipalvelun kynä, en ole käynyt vuosiin kosmetologilla ja tuo firma oli aivan tuntematon muutenkin??? Kävin katsomassa netistä sen firman ja löytyi siis kaupunki-infosta yritysnumero ym tiedot. Miten miehelläni voi olla sellainen kynä?? En uskalla ottaa asiaa puheeksi, koska selityshän voi olla jotain aivan ilmeistä ja sitten hän syyttää minua aiheettomasti mustasukkaiseksi. Mutta oikeasti, eihän moisia kyniä nyt yritysmaailmassa liiku, mies työskentelee lakialalla, eikä heidän työyhteisössä ole kuin yksi nainen ja jotenkin en häntä näe mielessäni kosmetologin vastaanotolla (sori vaan) -- siis mitä hittoa?? Olenko aivan vainoharhainen??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoskynät kulkeutuu, on meilläkin vaikka minkä firmojen kyniä joiden asiakkaina en ole ikinä ollut.

Vierailija
2/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut firmat mainostaa laittamalla mainoslehdykän sijaan postilaatikkoon kyniä just ennen joulun lahjakorttisesonkia, ja niitä tulee pöllittyä vahingossa jostain lottokupongin täyttöpaikalta tai huoltoaseman kassalta... ja onhan miehesi voinut ostaa sinulle lahjakortin seuraavaa merkkipäivääsi varten juuri tuosta kosmetologihoitolasta - äitienpäiväkin ensi viikolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siihen nyt hitto oltava selitys kun se meidän pöydällä nököttää! Ei ole takuulla kenenkään meidän ystävien tuoma, koska miehen työhuone on hänen pyhä valtakuntansa ja siellä ei käy tasan tarkkaan kukaan ulkopuolinen. Kamala kun jo mielessä pyörii kaikenlaista rakastajasta alkaen.. :((

T. Hullu ap joka kohta lähtee tonkimaan lisää miehen tavaroita :(

Vierailija
4/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

montakin ihan outoa kynää, itse oon napannut mukaan raflasta, ärrältä, kaupan kassaltakin...

Katsoin just että jonkun metallifirman kynä on ja taatusti en ole siellä käynyt :) Ja miestä mulla ei oo

Vierailija
5/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaapa olisiko miehesi roudannut kynän himaan jos kävis duunaamassa sitä kosmetologia. Epäilen. Eihän kukaan mies voi olla niin tyhmä.

Vierailija
6/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nainen antais rakastajalleen vaikka partavettä tai jotain.

Vierailija
7/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenki tiättekö kun sitä alkaa mielikuvitus laukata niin ei sitä pysäytä mikään.

Mä en jotenkin usko tollasen pienen kosmetologipalvelun mainostavan mitenkään mahtipontisesti palveluitaan, ennemminkin uskon että vain kävijät saavat niitä kyniä? Ei kai tollaisella pienellä palvelulla voi olla kovin paljoo kysyntää? Ei hitto, rakastajatar-teoria vaan jyllää yhä pahemmin. Mun täytyy tonkia sen palvelun tietoja vähän tarkemmin, hetki pieni.

ap

Vierailija
8/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

He voivat jättää kynänsä vaikka eteiseen tai olkkariin ja se voi siitä kulkeutua työhuoneeseen.

Vierailija
9/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäljellä, eli uusi kynä on. Ei siis voi olla kovin vanha kuitenkaan. En muista yhdenkään ystäväni maininneen mitään kosmetologilla käyntiä.

Mun teoria on nyt, että mies on käynyt vieraissa ja jotenkin erehdyksessä sen naikkosen kynä on jäänyt mun miehen matkaan. Kynä, jonka nainen on saanut käydessään kosmetologilla? Vai meneekö tosi kauas totuudesta? Olen muutenkin epäillyt nimittäin jotain tällaista:( On ollut jotenkin niin salamyhkäinen mielestäni jo pidempään. Mm. käy pesettämässä pukujaan ja puvun takkejaan pesulassa mielestäni kovin omatoimisesti nykyään ja paljon tiuhempaan kuin aiemmin

T. hermoheikko kotiäiti ap

Vierailija
10/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on jonkun toisen paikkakunnan helluntaiseurakunnan kynä, enkä ole koskaan tuolla paikkakunnalla käynyt ja olen ateisti. Jostain vaan on silti tarttunut mukaan, ei aavistustakaan mistä mutta ei ainakaan siitä että olisin seksiä jonkun muun kuin mieheni kanssa harrastanut

Vierailija
11/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kynä silti välttämättä ole peräisin juuri rakastajattarelta. On niin paljon paikkoja mistä kyniä voi tahallaan tai vahingossa rohmuta mukaansa.

Sen sijaan se tietokoneasennusfirman kynä on tullut miehesi poikaystävältä.

Vierailija
12/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikinä en ole missään vaalitilaisuuksissa käynyt tai edes äänestänyt kunnallisvaaleissa!

Ihmettelin just joku päivä sitten miten meillä on sellainen kynä.

Niitä vaan kulkeutuu jostain.

Vierailija
13/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se kovin kulunut?

Jos nimittäin on, niin voi hyvin olla että miehelläs onkin suhde! Kynä saattaa olla sillee tosi rakas " liittymä" tähän naiseen ja mies ei voi pitää näppejään erossa kynästä!

Nuuskitko sitä? Mietin vaan että jos mies onkin peräti täyttänyt kynän, koska on käyttänyt sen jo loppuun kertaalleen?

Kyllähän se täyttömuste tuoksuu ihan erilaiselta.

Kannattaa ottaa nää kans huomioon, näin mun ex jäi kiinni=(

Vierailija
14/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tällä kynällä yhteyttä virtuaalirakastajaansa. Välillä ihmettelee kun mies ei ole mitään puhunut vähään aikaan.

Vie kynä äkkiä takaisin, jos miehesikin pitää yhteyttä sen kautta rakastajattareensa.

Vierailija
15/15 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä repee illan parhaat naurut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi