Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos olet nähnyt unta irtoavista hapaista , niin onko toteutunut , että joku läheinen kuolee ?

Vierailija
05.05.2008 |

itse näin unta , että neljä etummaista ylähammasta irtosi ja jäi sivuista roikkumaan , ja näin vielä , että asia tapahtui tulevalla lomamatka paikkakunnalla :/ juu , tidän taikauskoa , mutta en mahda mitään , että asia nyt mietityttää : ///

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallista logiikkaa.

Mummoni näki unta että joku kuoli ja sitten kävikin muutaman kerran, että unessa kuollut kuolikin oikeasti. Kammottavaa se kyllä varmasti on...

Vierailija
2/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mahda mitään , että jää kaikki tällaiset hullutukset mieleen . vielä kun ystäväni kertoi , että kun hän on kaks kertaa nähnyt unta ,että hampaita irtoaa takaa niin kaksi hänen tuttua on kuollut . . . AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen aikaan näin joka yö saman unen, että kaaduin pyörällä ja kaikki hampaat putosivat. Onneksi kukaan ei kuollut.

Vierailija
4/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kerran jälkeen anoppi teloi itsensä pahasti.

Myös pari yötä ennen koiran kuolemaa uni liittyi hampaisiin.

Vierailija
5/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini näkin unta, että toinen hänen etuhampaistaan irtosi. Parin päivän kuluttua sain tietää ultrassa, että odottamani lapsi oli menehtynyt rv13 :(. Äitini sanoin, että oli lukenut unikirjasta että mitä lähempää keskiviivaa hammas unessa irtoaa, sitä läheisempi on se ihminen joka kuolee.

Vierailija
6/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, eikös se merkitse rahan tuloa.... ;D

Vierailija
7/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

' kjh

Vierailija
8/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt sekä äitinsä että veljensä kuoleman unessa hampaiden lähtönä. Veli kuoli ihan yllättäen ja äitini oli juuri kertonut unestaan sitä ennen.

Vierailija
9/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan tietääkseni kukaan läheiseni ole kuollut.

Vierailija
10/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumia tuollaiset yhteydet kuitenkin ovat. Itse olen nähnyt useastikin unta, että hammas lohkeaa tai murenee suuhun, tai että syljen hampaita suusta hädissäni, mutta ei kyllä ole kuollut sen johdosta ketään tuttua tai tuntematonta. Älä turhista huolestu.

Toisaalta, luulen, että jos ihminen on kuullut tuon sanonnan, ja uskoo sellaiseen, niin alitajunta voi nostattaa hammasunia jos on vaikkapa pelko jonkun läheisen kuolemasta. En usko, että kukaan kuolee tai muutakaan tapahtuu jollekin muulle henkilölle sen perusteella että joku näkee unta.

Vierailija
11/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkaisseet tyhjää jos tuo pitäisi paikkaansa. Sen verran usein näen unta hampaiden irtoamisesta.

Vierailija
12/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kuollut, mutta loukkaantunut tai sairastunut on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi