Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26 päivää aikaa laihtua 6kg! Miten onnistuu?

Vierailija
05.05.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tosi tiukasti Atkinsin aloitusvaihetta - älä siis lipsu yhtään.

Itselläni tippui 4 kiloa kahdessa viikossa eli 14 päivässä, sen jälkeen olen otanut lisää kasviksia ruokavalioon ja nyt tippuu hitaammin mutta kuitenkin varmasti.

Olin ehdottoman skeptinen tähän dieettiin ja ajatusmaailmaan kunnes nyt kokeilin :) Voisin siirtyä pysyvästi " järkevään" karppaamiseen sitten kun tavoitepaino on saavutettu, sinne on vielä 2-3 kg matkaa.

Vierailija
2/7 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen paino nyt siis n 105kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähtöpaino oli 62 kg ja tavoitepaino 55 kg - nyt painan 57,5 kg eli ei älyttömistä määristä ole kysymys.

Olin kaksi viikkoa tosi tiukasti Atkinsilla ja söin käytännössä kaikki hiilihydraatit kasviksista.

Nyt olen viikon relannut ja juonut mm. viiniä, syönyt pari mehujäätäkin ja pähkinöitä, silti tippui reilu 500 g.

Vierailija
4/7 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän ruoka miehellä: 1 porkkana, 1 appelsiini, pala kurkkua, 3 täysjyväruisleipää, päällä sipaisu oliiviöljyä. Juomana vissyä, vettä ja kahvia. Tekee raskasta fyysistä työtä. Uhkasi, ettei syö muuta tänään. Pelottaa tuollainen pieniruokaisuus, mutta ei toki ole pysyvää.

Vierailija
5/7 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy neuvoja nyrkkeilijöiltä tai muilta kilpaurheilijoilta, joilla painoluokat. Muutaman kilon viimeisenä päivänä saa pois saunomalla lämpökerrastossa talvivaatteet päällä, siis nesteitä saa pois.

Vierailija
6/7 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä saa viikossa 5-8 kiloa pois, mä sain 5 päivässä 5 kiloa...

Vierailija
7/7 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltäni kirjan " Atkinsin uusin dietti" tms. mutta sama info löytyy varmaan netistä. Samoin tutustuin hiukan Karppaus-sivustoon (hae googlella). En jaksanut kauheasti perehtyä ideologiaan, mutta opettelin perusasiat ja hain vähän uskoa ylettömään rasvan syömiseen.

2 viikkoa noudatin tiukasti Atkinsin aloitusvaihetta, jossa saa syödä 7,5 dl kasviksia (salaatti, tomaattia, kurkkua, paprikaa, parsaa, parsakaalia, kukkakaalia, kesäkurpitsaa jne. jne) Lista löytyy kirjasta ja varmaan netistäkin. Lisäksi söin aivan rajoittamattomasti mm. broileria, jauhelihapihvejä juustotäytteellä, filepihviä, porsaan filettä jne.

Pelastukseni pikkuhiukeaan ja erityisesti iltamässytykseen oli pepperoni, meetwursti, kinkkuleikkeleet ja samoin rasvaisia juustoja söin ainakin sen 115 g päivässä mikä Atkinsissa sallitaan.

Join paljon vettä ja makuvichyjä, jonkin verran pepsi maxia (vaikka sitä ei suositella) ja kahvia join aivan normaalisti. Kahden ekan viikon aikana join yhden light siiderin, muuten en alkoholiin koskenut.

Kananmunia söin 1-2 päivässä, vanhoista uskomuksista rajoitin tuota vähän, vaikka ilmeisesti ei tarvitsisi. Söin mm. keitetyjä munia, juustomunakasta, kinkkumunakasta, paistetuja munia. Lisäksi söin pekonia.

Lounaaksi tein usein kana/katkarapusalaatin, johon käytin n. puolet päivän vihannesannoksesta ja puolet juustosta. Söin mm. Apetitin öljyyn säilöttyä sikahyvää fetaa salaatin kanssa ja lorautin vielä sitä öljyäkin sekaan. Vaihtoehtoiseksi paistoin broilerin filettä ja keitin parsakaalia, jonka päälle kunnon nokareet kirnuvoita.

En laskenut hiilihydraatteja, mutta uskon pysyneeni Atkinsin 20 g lukemissa.

Nyt olen lisännyt ruokavalioon maustamatonta Asidofilus jugurttia - täysrasvaista luonnollisesti, koska jotenkin kaipaan maitotuotteita.

Itselleni on aina ollut vaikeaa vastustaa leivän syömistä iltaisin, samoin olut on maistunut saunajuomana ja pasta lounaana. Näistä on ollut vaikeinta päästä eroon, mutta yllättävän hyvin olen pystynyt kiusausta vastustamaan - en ole esim. syönyt leipä palaakaan kolmeen viikkoon.

Neljä kiloa lähtenyt, noin kaksi vielä jäljellä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi