Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkäikäisille tuttavapiirissänne on tullut avioeroja?
05.12.2008 |
Luulin aikaisemmin, että meidän ystäväpiiriin ei erot osu ollenkaan, mutta tänä syksynä on kaksi pariskuntaa 35-38v ikäisiä kavereita ilmoittaneet avioeroista eli kai ne tilastot toteutuu omassa lähipiirissäkin
Kommentit (3)
Ihan tarkkaa ikää en kaikilta tiedä, mutta sanotaan, että 33-43 on ollut suurin osa. Ystävistä on eronnut odotapas... puolet ja minä itse myös. Parisuhteet olivat kestäneet 8-20 vuotta näissä tapauksissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Johtuu kai siitä, että ollaan itsekin reilu kolmikymppisiä ja tuttavapiiriin kuuluu saman ikäisiä ihmisiä.
Alue: Aihe vapaa
Ei kyllä ole aviopareja kovinkaan monta ystäväpiirissämme, vaikka ikää kaikilla jo yli 30 v. Avoliitosta eronneita on ihan riittävästi...