Te joille vanhemmat maksaa kuluja...
Katsoitteko DR Philiä?? Naurettavuuden huippu olisi se että vanhemmat maksaisivat jo AIKUISEN lapsensa säännöllisiä menoja bensa,vakuutukset ym..
Eikö silloin jo pitäisi itsekin tajuta että itsellä ei ole varaa siihen elämäntyyliin ja ymmärtää itse sanoa vanhemmilleen että nyt riittää..
Ymmärrän jos loppukuusta on rahat tiukilla ja vanhemmat silloin tällöin osallistuvat ruokamenoihin.
Sekin on jo todettu että vanhempi joka on lähtenyt auttamisruljanssiin mukaan ei itse sitä halua katkaista koska kokee että hylkää lapsensa... ja puhun nyt vain niistä joita autetaan koko ajn ja säännöllisesti..
Miettikää hei te autettavat missä menee raja ja milloin voi sille omalle isäukolle sanoa että nyt riittää mä pärjään kyllä ITSE!!!!!
Kommentit (24)
oli hyvä pointti; tuskin dr. Phillin lapset itse elättävät itsenä omilla tuloillaan!
JOS vanhemilla on rahaa, mikseivät he voisi huolehtia myös lastensa kuluista?
Ja homma toimii myös niin, että jos lapsilla on rahaa, niin vanhemmista huolehditaan!
En tarkoita sitä, että rappiolla elävän alkoholistin tmv. eläminen katetaan sukulaisten tuloilla. Mutta jos esim. itse voittaisin lotossa tmv. niin TOTTAKAI jakaisin rahat perheeni kesken ---> äidin asuntolaina pois, ostaisin siskolle asunnon, veljelle kunnon auton jne. jne.
Miksi jonkun vanhemmat eivät saisi maksaa, jos rahaa ja halukkuutta löytyy?? HALOO, mitä se teille kuuluu?
Oliko se kolmessa vuodessa max 3 900 euroa. Siitä ylimenevästä osasta joudutte maksamaan lahjaveroa, jos verottaja tarkastaa teidän tilit. Siksi niitä annettuja rahoja ei useinkaan laiteta tilille.
Minun äiti laittaa ehkäpä joka toinen kuukausi mun tilille hieman rahaa... ihan omasta tahdostaan, koska tietää ettei se meillä puussa kasva.
Mun vanhemmat on varakkaat, eivät tosin järin olleet mun kasvaessa. Nyt he mielellään aina välillä heittävät rahaa, ja ovat sanoneet, että aina saa soittaa jos tulee yllättäviä menoja. Samoin on miehen vanhemmilla, ja mies on ainut lapsi. He tahtovat antaa. Yritetään aina sanoa, ettei tarvitse, mutta he haluavat. Vaikkakin omilta vanhemmilta joskus ihan rehellisesti pyydän, koska meillä on asuntolaina ja olen nyt itse opiskelemassa, eli tulot pienet menoihin nähden ja joskus on tosi vähän rahaa.
Ja nyt sitten, kun meille ei meinaa lapsia tulla, ovat molemman puolen isovanhemmat tahtoneet auttaa lääkärikuluissa, jotta saataisiin meille lapsi. Miehen vanhemmat ehkä kokevat asian erityisen tärkeäksi, koska se olisi heille ensimmäinen lapsenlapsi. Omilla on jo monta, enkä tiedä mitä miettivät, mutta tahtovat silti auttaa.
En oikein tiedä mitä siitä ajatella, ottaako vastaan apu vai ei. Todella se kyllä olisi tarpeen, muuten projekti venyy useammalla vuodella että ehdin saada opiskelut kokonaan taakse ja vakkarityön. Taino, ehkä puolellatoista.