Missä toisten huomioiminen?
Olen tässä ihmetellyt mikä nykyään ihmisiä vaivaa..ei pidetä lupauksia, ei kiitetä mistään, ei vastata viesteihin tai puheluihin. Kaikenlaiset käytöstavat puuttuvat ihan kokonaan.
Joidenkin mielestä on ihan sama mitä toiselle ihmiselle voiv sanoa ja toista voi pyörittää..siis vedättää ihan miten vaan.
Onko ihmiset vaan niin juntteja?
Kommentit (3)
Olen nimittäin pohtinut tätä paljonkin ja mielipahalla seurannut asiaa. Mutta tämä helpotti omaa mieltäni; olen nimittäin ajatellut ettenkö vain enää näe ystävällisyyttä ja huomioon ottamista ympärilläni. En siis näe, kun sitä ei ole. ;-)
maksaa ostoksen kesken myyjän hinnoittelun, aikuiset ajavat pyörällä jalkakäytävillä ja ohittavat tympeä ilme naamallaan niin, että koskettavat kävelijän housunliepeitä, lapset kiusaavat puluja torilla ja vanhemmat nauravat iloisena, bussissa seistään ovien edessä ja hädintuskin väistytään, kun joku pyrkii ulos, kuskit katsovat muualle, kun astuu bussiin ja leimaa kortin jne. jne.
Tosi tökeröä ja inhottavaa. Kun menee ravintolaan tai minne tahansa liikkeeseen, jossa asiakaspalvelun tulisi olla ykkönen, tarjoilijat/myyjät kyhnäävät jossain tiskin takana juoruilemassa. Jos vaivautuvat tulemaan luo, saa sitä sitten osakseen sellaista vulgaaria kieltä yms. Jos tekevät virheen, eivät edes pyydä anteeksi.
Muutkin kanssaihmiset tönivät vain, eivät osaa pyytää tietä tms. Huonoa käytöstä joka puolella, lapsi potkii ruuhkabussissa vieraan aikuisen housuja likaiseksi, lapsen vanhempi vain kääntää katseen pois.