Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi tuoreelle äidille? OV

Vierailija
04.02.2009 |

Hyvä ystäväni sai juuri vauvan. Haluaisin muistaa HÄNTÄ lahjalla samalla, kun lähetän vauvalle lahjan. Ajattelin ostaa jonkun söpön vaatteen vauvalle, niinkuin ystäväni osti minun lapselleni aikoinaan. Haluan hankkia myös äidille jotain ihan omaa. Hän on rakas ystävä, jota näen harvoin (asuvat kaukana). Lähetän lahjat postissa.



Mitä annan hänelle? Mitä sinä haluaisit, jos olisit juuri saanut vauvan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitenkään raskauteen. Hhmmm, mutta postissa, mikäköhän menisi näppärästi? Tietty jos pakettina lähettää, niin miksei voisi laittaa jotain ihanan tuoksuisia kylpytuotteita, kasvonaamioita, yms. Ja mukaan kehotuksen ottaa välillä rennosti. :)

Vierailija
2/3 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin voi ostaa "etänä", kun vaan hoitopaikka löytyy läheltä ystävääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkakylpysuolaa ja jalkaraskaa, lahjakortti hierojalle, suklaata ym