Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ SUURPERHEIDEN VIIKKO 19 ¤¤¤

05.05.2008 |

Josko tämä viimein toimisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä olette näistä uusista sivuista? Eiköhän tämä tästä kunhan silmä tottuu...

Älkää vaan karatko mihinkään muutoksesta huolimatta :D .

Kävin tänään lääkärissä ja vielä maanantai olisi saikkua. Flunssa ei meinaa hellittää! Ja tänään paukahti täyteen rv 30, eli loppusuora häämöttää ;)

Mukavat viikonloput ja kertokaapa kuulumiset!

-Meriutu rv 30+0

Vierailija
2/12 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku koukkuun on jääty, jospa näihin uusiinkin äkkiä tottuis... ja nämäki sivut alkais toimia kunnolla.....

Eilisiä rakenneultra kuulumisia! Kaikki muuten hyvin,mutta vauvan koko oli pienempi mitä pitäis...eli paino arvio 329g ja mitat vastasivat viikkoja19+6 ja ois pitäny 21+2,Vaik siis eihän tuo ollut edes kahtaviikkoa, mut kuitenki, käskivät tulla kuukauden päästä kasvukontrolliin. Hyvähän se että pitävät huolen.

Mies ei halunnut tietää kumpi on tulossa...niin ei sit annettu sen ultraajan kertoa!...vahvistui kyllä se tunne että oisko tyttö tulossa kun oli niin pienikin.... (pojat olleet isoja ja tyttö pienin tähän mennessä :D )

Joo eli saan odotella sit ihan varmasti kaksviikkoa yli, ennen kuin edes haaveilen synnyttämään lähtemistä :/

Nyt viihtyy lapset omallaki pihalla, kun pomppulinna hommattin;) Jes.

Tuutski ja siis kirjaimellisesti pikkuruinen 21+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku koukkuun on jääty, jospa näihin uusiinkin äkkiä tottuis... ja nämäki sivut alkais toimia kunnolla.....

Eilisiä rakenneultra kuulumisia! Kaikki muuten hyvin,mutta vauvan koko oli pienempi mitä pitäis...eli paino arvio 329g ja mitat vastasivat viikkoja19+6 ja ois pitäny 21+2,Vaik siis eihän tuo ollut edes kahtaviikkoa, mut kuitenki, käskivät tulla kuukauden päästä kasvukontrolliin. Hyvähän se että pitävät huolen.

Mies ei halunnut tietää kumpi on tulossa...niin ei sit annettu sen ultraajan kertoa!...vahvistui kyllä se tunne että oisko tyttö tulossa kun oli niin pienikin.... (pojat olleet isoja ja tyttö pienin tähän mennessä :D )

Joo eli saan odotella sit ihan varmasti kaksviikkoa yli, ennen kuin edes haaveilen synnyttämään lähtemistä :/

Nyt viihtyy lapset omallaki pihalla, kun pomppulinna hommattin;) Jes.

Tuutski ja siis kirjaimellisesti pikkuruinen 21+3

Vierailija
4/12 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttää toimivan nyt tämä vekotin. Pitkästä aikaa.

Aurinko on paistanut täällä rajan takana niin ihanasti ja loppu pihamaa tuli saatua haravoiduksi. Enää on työtä moottorisahalle, joka on ainoa lääke villiviidakkoa vastaan. Kivaa.

Toivottavasti aurinko paistaa myös viikonloppuna.

Kahvihammasta kolottaa, mutta kun ei ole yhtään suodatinpussia jäljellä. Eilen kävin kaupassa ja unohdin ostaa...se on siis vain kärsittävä nyt parisen tuntia ilman.

Sydänäänet kuuluivat keskiviikkona ensimmäisen kerran viikoin 12. Mukavaa.

Täällä meillä kun ei tehdä näitä viikon 12 ultria ollenkaan eli on tyydyttävä kohtaloonsa ja odotettava viikolle 18 rakenneultraan. Vähemmän kivaa. Yleensä olen aina käynyt tekemässä yksityisen ultran suomessa mutta nythän sen tein jo viikolla 8, joten taidan jättää väliin tällä kertaa.

Pitäkäähän huolta suurperheistänne ja itsestänne myös.

Toivoopi Riesa ja Pien'

Vierailija
5/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitanpa tässä aikani kuluksi uuden pinon. Hereillä olen ollut jo neljästä asti, ei vaan saa nukuttua. Huokaus ja haukotus. Voi olla, että heti kun töihin pääsee, niin silmät alkaa lupsua.

Tervetuloa vaan minunkin puolestani uusille!

Huomenna olisi neuvola. Ihan kiva taas mennä. Kyllähän se rauhottaa, jos kaikki todetaan olevan kunnossa. Jotenkin sen puoleen on hassu olo, että edellisestä ultrasta on niin pitkä aika. Olisi toisaalta kiva mennä yksityiselle kurkkaamaan poikaa, koska eihän tuolla neuvolassa kuitenkaan vatsan sisälle nähdä ;)

Sää ei näytä yhtä hyvältä kuin viikonloppuna, mutta siitä huolimatta aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille!

- Meriutu rv 29+3

Vierailija
6/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ultrassa ja siellä se pieni vauva istui jalat ristissä ja nyrkit kasvojen edessä pystyssä <3. Pitkän aikaa vauva oli ihan liikkumatta ja kerkesin jo miettiä että onko hänellä jotain kehitysviivästymää. Kätilö sitten sanoi ettei näillä viikoilla vauvat vielä kauheasti välttämättä liiku, mutta sitten kätilö vähän täristi ultralaitteen kanssa vauvaa hereille ja sittenhän se pyöriminen alkoi, kunnon kuperkeikkoja teki äidille näytiksi, että osaanhan minä, mutta olin vain päikyillä ;)...

maria80 rv 12+2

Vierailija
7/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin harmaata, ja sateista että!

Sain pojan nukahtamaan, ja tekis mieli kömpiä itekki perässä ->mikähän minua estää,, no mies lähti koneelta pois, niin mun piti päästä eli siinä syy. Kannettava on korjattavana, ilmeisesti tyypillä, joka ei sitä taida saada tehtyä, on sen verran jo aikaa mennyt..ainakin viikko:) eli saa olla jonotusnumerot tälle työkoneelle.

Nyt on tällä viikolla se neuvolalääkäriaika minulla. Ihan kiva tietää mitä kuuuluu masuun, samoin kuin meriutukin kirjoitti. Meillä on ultra tk' ssa, eli lääkäri kyllä sillä kattoo, mutta se ei todellakaan mikään hyvä ole. Mutta vähän osviittaa saa mitä sinne kuuluu!

sinuvi 28+2

Vierailija
8/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

blääh niin märkää ja harmaata täälki. ei sitä vapun ihanista ilmoista ois saanu liikaa innostua! ...no harmaata saaki olla sen takia että joku isonperheen isä oli menehtynyt moottoripyörä onnettomuudessa tääl pohjanmaalla...ja vaimo kyydissä loukkaantunut. Koskettaa silti vaik ei tunnekkaan...ite oon haaveillu motskarista, mut en taia uskaltaakkaan... no, nyt tuntuu ainaki siltä.

Meil tohina viikko tai siis ite oon paljon menossa... tänään on onneks rentouttava hieronta! Huomiselle pitäis yrittää saada lapsille hoitaja. Sit torstaina ultraan ouluun! jees, vähän jännittää jo...pitkästä aikaa mies mukana,niin hieman pelottaa että jos nyt ei ookkaan asiat ihan ok kun tuki ja turva matkassa...vaikka vauva liikkuu kyllä paljon! Noh turhia murehtia etukäteen ainakaa...kaik menee kuitennii ku on tarkootettu.

maria80! nii onneks ne vauvat on välillä päikkäreilläki.. mieti sitte loppuajasta kun ei ois rauhassa ollenkaan...:)

kasvatelkaahan mammat mahoja;) nii mieki!

tuutski 20+6

Vierailija
9/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin tässä seuraillut juttuja pidempään, mutta vihdoin keräsin rohkeutta kirjoitta tännekkin.

Elikkäs meidän perheeseen on tulossa viiden pirpana, tai oikeiden laksujen mukaan kuudes. Vuonna 2005 odotimme kaksosia, joista toinen menehtyi loppuraskauden aikana. Sen jälkeen ollaan koettu neljä keskenmenoa, joten vieläkään ei uskalla kauheasti raskaudesta iloita. Koitan kuitenkin luottavaisin mielin olla ja alkaa nauttia tästä raskaudesta.

Kotona siis tyttö vuosimallia 2000, sekä pojat 02, 04 ja 05. Nyt olisi sitten laskettuaika Joulukuun 24, elikkäs aattovauvaa odotellaan.

Arjessa riittää touhua, joten koitan keritä kirjoittelemaan aina vapaalla ja kun noiden poikien kolttosilta kerkiää. Tässä näin pikapikaa pieni tarina.

Mukavaa, vaikkakin sateista päivänjatkoa kaikille.

Vierailija
10/12 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla oli tänään neuvola. Kaikki ihan ok, mutta painoa on alusta tullut 4kg lisää, vaikka yritin itteni pitää ruodussa ja ettei kiloja ainakaan ekalla puoliskolla tulisi. No, täytyy ottaa tiukempi linja ja ruveta liikkumaan enemmän. Nyt kun pystyy syömään jo muutakin kuin vain sitä mikä kestää sisällä. Lähes viikkoon ei oo tarvinnut oksentaa, jee!!

Sykkeitä ei meinattu saada kuulumaan, kun oli niin liikkuvaa sorttia tuo masuvauva. Hyvin ne sitten loppupelissä siellä jympsytti. Täällä Mikkelissä ei oo sitä rakenneultraa ollenkaan. Pohdinnassa on, että meniskö yksityiselle vai ei?

Sokerirasitus oli ok eli saa ainakin hetkeksi huokaista. Uusi kontrolli kun rv 26 (noin).Hemoglobiinin luulin laskeneen kun on niin kestoväsy, mutta ol 132. Ei siis huolta.

Eipä oikein muuta. Pojan 10-v-synttäreitä aikuisilla vierailla juhlittiin eilen. Olikin vielä ihan hyvä sää grillaukselle ja ulkonaololle. Tänään onkin ollut ihan vilu!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Tanni 16+3

Vierailija
11/12 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotoa... Sain kolme päivää sairauslomaa flunssan takia. Eilen töissä alkoi nenä vuotamaan ja olo on kun katujyrän alle jääneellä. Lämpöäkin on melkein 38 astetta.

Muuten neuvolassa oli kaikki ok. Kontrolloitiin paastosokeri ja se oli 4,8. Verenpaine oli hyvä, mutta lisärautaa sain alkaa syömään alhaisen hb:n takia. Painoa on nyt tullut yhteensä 3kg. Voi kun saisikin pidettyä vielä tämän niukan nousun yllä seuraavat pari kuukautta :)

Muuten siis kaikki kunnossa, mutta edelleen on kova hinku päästä kurkistamaan ultralla tuota pikkuista. Menen parin-kolmen viikon päästä käymään äitiyspolilla synnytyspelkokeskustelussa. Jos vaikka viimeistään sillä reissulla pääsisi myös ultraan.

Tervetuloa Lilla mukaan porukkaan! Teistäkin siis on tulossa ihan oikea suurperhe. Omasta mielestäni te viidettä tai yli odottavat olette " aitoja" suurperheitä ja me neljättä odottelevat olemme vasta juuri ja juuri rajoilla.

Tästä päästiinkin aiheeseen, että minulle iskee silloin tällöin ajatus siitä, pitäisikö tälle iltatähdelle hankkia vielä kaveri!!! Ihan hulluja aatoksia ja varsinkin kun olen aina ollut sitä mieltä, että neljä on meidän perheessä ehdoton maximi! Nyt on tullut hankittua lähes kaikki vauvatavara uutena, niin kyllähän niitä kannattaisi vielä toisenkin kerran käyttää ;) Eikös niin? No ehkäpä kuitenkin on niihin ajatuksiin viisaisnta palata sen jälkeen, kun nyt saisi tämän yhdenkin ehjänä ulos vatsasta.

-Meriutu rv 29+4

Vierailija
12/12 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tautista väsymystä, kamalaa kun en kuopusta saanut nukahtamaan päiväunille, kyllä mamma olis tarvinnut lepoa.. Järkyttävää väsymystä, vaikka kunnon yöunet on taustalla. Miten näillä viikoilla pian 29?? Onko teillä muilla?

Meriutu, mulla välillä karkaa ajatukset myös että jos tämä ei olisikaan viimeinen... apua, nythän mulla on tämä 2v apulainen tässä..

tervetuloa lilla! uusia tarvitaan palstalla, täällä on niin kovin hiljaista.

Onko muuten teillä muilla ongelmia saada viesti palstalle? enste väittää ett väärä sivu,sitten pitäisi kirjautua, vaikka jo sen olen tehnyt, sitten ei vaan pääse vastaamaan ..muuta kuin sitkeällä yrityksellä.

No, nyt lyhyesti näin,

sinuvi 28+3