Lue keskustelun säännöt.
Kohta sairaalaan..pelottaaaa :(
05.05.2008 |
Mulla olis nyt sitten se palleatyräleikkaus edessä, kun on flunssan takia kerran siirtynyt. Tänään olis mentävä sairaalaan ja huomenna leikataan. Pelottaa, ei tullu uni silmään viime yönä.
Pitäkää peukkuja, et kaikki menis hyvin!
Kiitos!!!!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla