Mikä vikana kun ei kylään sovi tulla?
Tuttavaperhe peruu aina kaikki sovitut kyläilyt milloin milläkin verukkeella. Lasteni syntymäpäiville eivät tule koskaan, aina on joko työeste jommalla kummalla vanhemmista tai muuta menoa. Kuitenkin tämä äiti soittelee usein ja pyytää meitä heille, ollaan käytykin pari kertaa vuodessa ja aina heidän lapsensa synttäreillä, vaikka muita menoja olisikin niiden takia joutunut perumaan. He käyvät meillä ehkä parin vuoden välein.
Välimatkaa on reilun puolen tunnin ajomatka, eihän se hauskaa lasten kanssa ole, mutta sama se on molempiin suuntiin.
Kommentit (23)
Jos pitää vaan kuivin suin tai vielä Marie-keksi extrakuiventaneen suun kanssa seurustella itselle tyhjänpäiväisten ihmisten kanssa, niin eihän siitä mitään tule!
Olen erittäin huono keskustelija enkä vain jaksa. En kyllä myöskään lupaile kenellekään, että tulen kylään, jos en halua mennä.
Oma äitini on just sellainen, aina jos on menossa jonnekin -vaikka sairaalaan!!!- niin ensimmäisenä selostaa että mitä siellä tarjotaan syötäväksi. Mä en tajua, mulle on ihan sama mitä tarjotaan, olkoot vaikka sitten Marie-keksejä. Mä syön elääkseni, enkä elä syödäkseni.