Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastatkaa, olkaa niin kivoja!

05.12.2008 |

Eli: kuinka pian olette tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni edellisessä keskenmenossa vuosi ennenkuin raskauduin uudelleen. Mulle tehtiin silloin sairaalassa kaavinta.

2/9 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskenmenon elokuussa eikä sen jälkeen ole mitään tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan keskenmenoni (20+5) jälkeen meni 6kk ennen kuin tärppäsi. Tosin meni varmaan 3 kiertoa, ennenkuin saatiin "lupa" yritykseen kun tutkittiin niin paljon. Toinen meni kesken 8+2 ja yhdet menkat odotettiin ja sen jälkeen meni 3kk tärppiin. Tuokin meni kesken 5+ . Sen jälkeen ei edes odotettu menkkoja, eikä niitä sitten tullutkaan 9 kuukauteen. Eli tärppi kävi heti. Poika on nyt kohta 1v.

Ennen näitä keskenmenoja olin jo saanut kolme tervettä tyttöä, raskaudet sujuivat jokainen ilman ongelmia.

Vierailija
4/9 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

km;n 30.9.08 ja 3.11.08 sain plussan tikkuun joten tulin heti raskaaksi. Mulle lääkäri sanoi naistenklinikalla ettei tarvi oottaa yhtiä menkkoja.

is 8+3

Vierailija
5/9 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun meni kesken 4+5 joten oli iha alussa...

Tseppiä raskautumiseen... bdbdbd

Vierailija
6/9 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla km 26.11.2008 päivillä 6+1. Kun menkkoja ei kuulunut nii ntein eilen 6.1.2009 testin, joka oli positiivinen.

Tsemppiä yrityksiinne!

Vierailija
7/9 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina saanut vasta kolmannella virallisella yrityskierrolla plussan testiin km:n jälkeen. Että en ole hirveän nopeasti palautunut km:n jälkeen. Viimeksikin hain vähän vauhtia raskautumiseen vyöhyketerapeutilta tärppikierrossa kun kierrot tuntui venyvän pahasti..

Vierailija
8/9 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kaksi vuotta.. mutta esikoistakin saatiin odotella. harmittaa vain, että ikäero nyt tuli sitten melkein 5v.. vaikka heti esikoisen jälkeen ehkäisy jätettiin pois.

Pian kuitenkin odotellaan syntyväksi pikku 2 :)

rv 39+4 :x

Vierailija
9/9 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun alussa 2006 ihan alkuraskauden keskenmeno. Uudelleen raskaaksi heinäkuussa 2006. Tuntui ihan tuskaiselle odottaa, kun niin kaipasin kolmattani. Nyt tuo on sitten kohta 2 vuotias ihana tyttö.