Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v ja poikakaveri kohta 17v ja viettivät yön yhdessä, muilla kokemusta tästä?

Vierailija
04.05.2008 |

oli tullut sisään kun minä jo nukuin ja aamulla näin sen. Kyllä juttelin tytölle että antaa olla vimppa kerta, katsotaan sit kun on 15 jos ovat vielä yhdessä. Onko jonkun muun tyttö 14v nukkunut pojan kanssa? On vielä neitsyt ja juteltu siitä asiasta ollaan että en tavallaan sitä pelkää (haluaa itse odottaa kunnes 15 ja silloin hommataan pillerit) mut jotenkin sopimatonta, vai onko?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin valvottiin yö keskustellen yhden filosofian kurssin kysymyksistä samalla kun ammuttiin kumilankoja kattoon. Nuori voi olla toista sukupuolta edustavan henkilön kanssa samassa huoneessa ilman yhdyntää.

Meillä seksistä puhuttiin avoimesti jo mun ollessani aika pieni. Ei tullut traumoja ja oma neitsyys meni pitkäaikaiselle poikaystävälle vasta aikuisena. Pillereitä en ole koskaan käyttänyt.

Vierailija
22/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 18-vuotaat, ja 16-vuotias. Poika on seurustellut yli vuoden, ja vähän aika sitten aloitti seksin harrastamisen. Tytöistä toinen seurustellut 2 vuotta, ja toinen vähän yli kolme vuotta, ja hekin odottivat kauan ennenkun aloittivat seksin harrastamisen. Kaikilla ollut vain yksi suhde. 14- vuotias ei seurustele, eikä harrrasta seksiä. Seurusteli vähän aikaa vuotta vanhemman pojan kanssa, mutta kun poika halusi seksiä ja tyttö ei, tuli ero. Nyt ei seurustele. 11- vuotiaat ovat vielä vähän " hyi, poikapöpöjä/tyttöpöpöjä" vaiheessa.

Meillä on pyritty lasten kanssa siihen, että kannattaa tarkkaan miettiä, kenen kanssa seksiä harrastaa, ja mieluusti vasta pitkän seurustelun jälkeen, ja näyttää hyvin menneen perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan avoin keskustelu vanhempien ja lasten välillä estää vahingossa raskaaksitulon ja tautien saamisen. Jos koko ajan ollaan kieltämässä ja estämässä seksin harrastamista, on varma asia, että teinit sekstaa ja silloin voipi se ehkäisy unohtua! Mieluummin kerrotaan ehkäisystä ja sen tärkeydestä ja just puhutaan, missä vaiheessa suhdetta sitä seksiä voi alkaa harrastamaan. Tuskin nyt kukaan äiti tyrkkää 11-vuotiasta vällyjen alle!

Vierailija
24/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" että 14 vuotias saa harrastaa myös, ei ole minun asia" , kuten tämä suvaitsevainen äiti ilmaisi.

Minä kannattaisin mieluummin sitä, että lapsille tehtäisiin selväksi, että itseään kannattaa arvostaa, eikä jakaa heti kaikille kovin nuorena. Tämä kyseinen äitihän tuntuu oikein tyrkyttävän lapsilleen mahdollisimman nuorena seksikokemuksia.

Vierailija
25/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin tämä mammojen seksimyönteinen kasvatus. Nuoret pimut roikkuu aikuisten karvaranteiden kimpussa ja kohta työnnetään vaunuja ja iskästä ei tietoa.

Tosiasia on, että taudit leviävät hälyyttävästi nuorten keskuudessa ja aborttien määrä on kasvussa. Jos nuoria kovin aikaisin työnnetään seksin piiriin hommaamalla heille pillerit 13 vuotiana ja annetaan heidän yöpyä poikakavereillaan, tilanne vain pahenee.

Mutta yleensä jos on itse ollut teiniäiti niin se on periytyvää kun ei paremmasta tiedä. Kun on antanut itseään jyystää jo lapsena niin samaa sallii omille lapsilleen.

Vierailija
26/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa äiti työntää niitä kaikkein rajuimpia poikia tytöillensä, 15-vuotiaista pojistakin alle neljännes on vasta harrastanut seksiä...

Mutta pääasiahan sinulla taitaa olla että seksiä vaan mahdollisimman nuorena ja äidille antamaan sitten raportti asiasta. Mihin muuten tarvitset tietoa että lapsesi harrastaa seksiä? Tulee ihan mieleen pedofiilit jotka haaveilevat ja kuvittelevat lapsia harrastamassa seksiä...

Vierailija:

eli 18-vuotaat, ja 16-vuotias. Poika on seurustellut yli vuoden, ja vähän aika sitten aloitti seksin harrastamisen. Tytöistä toinen seurustellut 2 vuotta, ja toinen vähän yli kolme vuotta, ja hekin odottivat kauan ennenkun aloittivat seksin harrastamisen. Kaikilla ollut vain yksi suhde. 14- vuotias ei seurustele, eikä harrrasta seksiä. Seurusteli vähän aikaa vuotta vanhemman pojan kanssa, mutta kun poika halusi seksiä ja tyttö ei, tuli ero. Nyt ei seurustele. 11- vuotiaat ovat vielä vähän " hyi, poikapöpöjä/tyttöpöpöjä" vaiheessa.

Meillä on pyritty lasten kanssa siihen, että kannattaa tarkkaan miettiä, kenen kanssa seksiä harrastaa, ja mieluusti vasta pitkän seurustelun jälkeen, ja näyttää hyvin menneen perille.

Vierailija
27/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja lain mukaan se on seksuaalinen hyväksikäyttö, jos silloin harrastaa tytön kanssa seksiä

ja vaikka syyttäisikin niin käriksessä todettaisiin, ette mitään hyväkskäyttöä ole tapahtut pitkän seurustelusuhteen ja osapuolten pienen ikäeron takia.

Vierailija
28/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taitaa äiti työntää niitä kaikkein rajuimpia poikia tytöillensä, 15-vuotiaista pojistakin alle neljännes on vasta harrastanut seksiä...

Tätä samaa ihmettelin itsekin. Oma tyttöni liikkuu samanikäisten tyttöjen kanssa ja kyllä he ovat vielä lapsia. Poika on 16 ja ei heidänkään luokalta moni ole taatusti seksiä harrastanut. No ehkä joku kovis, joka vetää sätkää ja keskaria viikonloppuisin. Mutta muuten tuon ikäiset ei päivätöikseen mieti seksiä ja juttele ja raportoi niistä vanhempiensa kanssa. Aika seksikyllästeinen tämä yksi perhe mielestäni. Ihme seurassa heidän lapsensa kyllä liikkuu.

Vierailija
29/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hyvin tämä mammojen seksimyönteinen kasvatus. Nuoret pimut roikkuu aikuisten karvaranteiden kimpussa ja kohta työnnetään vaunuja ja iskästä ei tietoa.

Tosiasia on, että taudit leviävät hälyyttävästi nuorten keskuudessa ja aborttien määrä on kasvussa. Jos nuoria kovin aikaisin työnnetään seksin piiriin hommaamalla heille pillerit 13 vuotiana ja annetaan heidän yöpyä poikakavereillaan, tilanne vain pahenee.

Mutta yleensä jos on itse ollut teiniäiti niin se on periytyvää kun ei paremmasta tiedä. Kun on antanut itseään jyystää jo lapsena niin samaa sallii omille lapsilleen.

Minusta on ihanaa kuulla miten jollain on noinkin hyvät ja avoimet välit lapsiin! Puhumalla nimenomaan estetään tautien leviäminen ja epätoivotut raskaudet. Kun seksistä ei tehdä niin isoa haloota, sitä ei tarvitse harrastaa hätäisesti jossain kotibileissä vessassa niin että kortsu unohtuu ja tuloksena on paska fiilis ja hyppykuppa.

Luuleeko täällä äidit, ettei ne omat kultapupuset seksiä muka harrasta? Mä olen ns. hyvästä perheestä, neitsyys meni kun olin 13 PÄIVÄLLÄ kun ei yöksi saanut jäädä. Vanhemmat alkoi antaa seksivalistusta kun olin jotain 15, eli aika myöhään. Onneksi olin ottanut asioista itse selvää, niin että osasin käydä hakemassa pillerit ja aina käyttää kondomia.

Vierailija
30/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai jätetään syyttämättä jos on vakituinen työpaikka

Vierailija
31/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ilkeistä sanoista, joita tunnut saavan. Kuulostaa, että homma on hoidettu teillä hienosti.

23: asenteesi oli niin ilkeä, että tein sinusta ilmoituksen.

Aikoinani olin 16-v., kun aloitin seksielämän, poikaystäväni oli tuolloin 14. Nykyisin olemme aviopari ja meillä on kolme lasta, kaikki suunniteltuja. Yhdessä siis olemme olleet jo viitisentoista vuotta.

Vierailija
32/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

estä seksitauteja. Kas kummaa kun ne nuoret ei ehkä kerro kaikkea vanhemmilleen. Se tyttären poikakaveri voi panna paljaaltaan ihan ketä tahansa ja levittää taudit tyttöön. Tai se tyttö saattaa ihan hyvin pettää poikaystävää ja ei taatusti kerro äidilleen. Ja se 14 vuotias ei ehkä kerro äidilleen jos tuli harrastettua seksiä 32 vuotiaan miehen kanssa.

Älkää olko niin hyväuskoisia, että seksimyönteisellä kasvatuksella estätte vaikeudet.

Sama homma kuin siinä, että ostetaan pari sidukkaa kakaroille, ettei ne muka ryyppäis. Kakarat vetää ne sidukat pohjiksi ja sitten siihen päälle kaiken, mitä kaksin kourin saavat kitattua.

Vierailija
33/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 18 vuotias poikani kertoi minulle, että aikoo kohta harrastaa seksiä tyttöystävänsä kanssa. Meillä on ollut aina luottamukselliset välit.

Tyttöni 13v saa yöpyä 17 vuotiaan poikaystävänsä kotona ja ovat mökillä kahdestaan. Eivät ole harrastaneet seksiä, näin on tyttöni kertonut. Aikovat odottaa siihen, että tyttö on 17 vuotias.

Puhumme avoimesti asioista kotona.

Vierailija
34/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun kotona on asiasta puhuttu.

Jos kukaan ei koskaan mitään asiasta kerro, niin miten kukaan teini voisi tietää, ettei seksiä ole pakko harrastaa, kondyloomaa voi tarttua vaikka kortsua käyttäisikin ja seksin harrastaminen seisaallaan ei estä raskaaksituloa.

Vierailija
35/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli tullut sisään kun minä jo nukuin ja aamulla näin sen. Kyllä juttelin tytölle että antaa olla vimppa kerta, katsotaan sit kun on 15 jos ovat vielä yhdessä. Onko jonkun muun tyttö 14v nukkunut pojan kanssa? On vielä neitsyt ja juteltu siitä asiasta ollaan että en tavallaan sitä pelkää (haluaa itse odottaa kunnes 15 ja silloin hommataan pillerit) mut jotenkin sopimatonta, vai onko?

Jostain syystä tää palsta loggaa mut ulos koko ajan ??

Vierailija
36/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

silloin kun kotona on asiasta puhuttu.

Jos kukaan ei koskaan mitään asiasta kerro, niin miten kukaan teini voisi tietää, ettei seksiä ole pakko harrastaa, kondyloomaa voi tarttua vaikka kortsua käyttäisikin ja seksin harrastaminen seisaallaan ei estä raskaaksituloa.

silti siihen, että 13 vuotiaana raahaa lähes aikuisen miehen yöpymään luonaan.

Asioista voi puhua myös niin, että seksiä ei ole pakko alkaa harrastaan lapsena.

Mutta jokainen tavallaan. Toisille on helpotus kun saa pentunsa pois kotoa mahdollisimman aikaisin, että pääsevat rauhassa nauttimaan omasta rauhasta.

Vierailija
37/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lapsi tapaa poikaystävän ihan ilman teidän varoituksista huolimatta sillon kun niin on tarkoitettu. Seksiä he harrastavat juuri sillon kun se heistä tuntuu oikealta. Siihen ei mitenkään vaikuta teidän sanomiset tai estelyt.

Seksiä voi harrastaa vaikka koulussa välitunnilla, harrastuksissa tai siellä kaverin luona tai vaikka kotona omassa huoneessa keskellä päivää! Joten silläkö te oikeasti yritettä estää lapsianne ettette anna heidän nukkua kavereitten/poikakavereitten kanssa? =) Saanen nyt nauraa.

Jos nuori kokee aikansa tulleen niin ei siinä teidän valitsuksen kuulkaas paina. On hyvä avoimesti keskustella nuoren kanssa ja kertoa että kannattaa odottaa, mutta kyllä meistä jokainen tietää että kun se ihana poika osuu kohdalle ja kostekkelu tuntuu taivaalliselle niin ei ne nyt siitä kieltäydy sillon vain koska " äiti niin tahtoo" .. :D Sillon ei äitin/isän sanomat ole mielessäkään!

Vierailija
38/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen olluut 16 ja poikakaveri 21 silloin kun nukuttiin ekan kerran yhdessä. Muutaman vuoden vanhempi kun ap:llä.

Neitsyys ei mennyt sinä yönä mutta yhtenä toisena kyllä mutta olisi se varmasti mennyt päivälläkin jo siinä vaiheessa jos yöpymistä ei olisi sallittu kotoa.

Vierailija
39/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jokainen lapsi tapaa poikaystävän ihan ilman teidän varoituksista huolimatta sillon kun niin on tarkoitettu. Seksiä he harrastavat juuri sillon kun se heistä tuntuu oikealta. Siihen ei mitenkään vaikuta teidän sanomiset tai estelyt.

Seksiä voi harrastaa vaikka koulussa välitunnilla, harrastuksissa tai siellä kaverin luona tai vaikka kotona omassa huoneessa keskellä päivää! Joten silläkö te oikeasti yritettä estää lapsianne ettette anna heidän nukkua kavereitten/poikakavereitten kanssa? =) Saanen nyt nauraa.

Jos nuori kokee aikansa tulleen niin ei siinä teidän valitsuksen kuulkaas paina. On hyvä avoimesti keskustella nuoren kanssa ja kertoa että kannattaa odottaa, mutta kyllä meistä jokainen tietää että kun se ihana poika osuu kohdalle ja kostekkelu tuntuu taivaalliselle niin ei ne nyt siitä kieltäydy sillon vain koska " äiti niin tahtoo" .. :D Sillon ei äitin/isän sanomat ole mielessäkään!

että puhumalla asioista voi estää sukupuolitautien leviämisen ja ei-toivotut raskaudet puhumattakaan siitä, että nuori tajuaa ettei kaikkeen tarvitse suostua jne.

Vierailija
40/62 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset harrastaa seksiä kaikesta huolimatta. Eli annetaan vain lasten tuoda poikakavereita yöksi ja annetaan heidän sekstailla kotona rauhassa. Harrastaa ne kuitenkin.

Isompien poikien äitinä täytyy myöntää, että jos 13 vuotias tyttö tahtoo kotiinsa yöksi ja saa siellä äitinsä luvalla harrastaa seksiä, toivon, että juoksee karkuun ja helvetin lujaa sellaista perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme