Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapset saada ruokamyrkytyksen, kun eilen tein pastaa ja kattila seisoi yon yli liedella, nyt annoin sita lautasella ja sekaan ketsuppia? Ovat oppineet minulta etta kylma suol

Vierailija
04.05.2008 |

ainen makaroni on hyvää! Erityisesti vähän seissyt, kun osa on kuivahtaneita ja osa limaisia lötköjä. Huom! makaroni oli tavallista vedessä keitettyä, ei mitään juustoa tms mukana.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää sen jälkeen ei kyllä saa säilytellä! Joo, kyllähän minä sen jääkaappiin pistäisin AINA jos vaan muistaisin. Nuo kaksi täystuhoa saavat ajatukset pysymään aika tehokkaasti muualla niin ruoka on aina se joka aamulla löytyy liedeltä ja kyllä ketuttaaa!

Vierailija
22/27 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni söi aina viikonkin vanhan ruuan tarkkaan eikä ikinä ole sairastunut. Päinvastoin, vastustuskyky on varmasti kasvanut. Köyhiä perheeni ei kuitenkaan ollut vaan ruokaa kunnioittavia. Nykyajan tuhlaileville ylihygieenikoille ruoka tuntuu olevan itsestäänselvyys jota on varaa miten vaan haaskata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt yön yli huoneenlämmössä seissyttä pitsaa ja muusia ja ihan vaikka mitä. Ei niistä niin helposti sairastu kuin annetaan ymmärtää.

Vierailija
24/27 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pasta on siis yleisnimi joka kattaa kaikki pastalajikkeet (vaikkapa penne, farfalle, fusilli, spagetti ja macaroni). Tämä siis tiedoksi vaan yhdelle, jonka mielestä pasta -sana on pelkkää hienostelua ja makaroni yleisnimi -- ei ole!

Ja ap, lapset ei tod. näk saa myrkytystä. Vaikka pastaa laittaisi salaattiin seuraavana päivänä, kannattaa se kuitenkin säilyttää jääkaapissa välillä...

Vierailija
25/27 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos keitettyyn makarooniin on päässyt joku pöpö (vaikka kärpänen käynyt niissä kävelemässä tms.) niin se on päässyt huoneenlämmössä lisääntymään varmaan tosi hyvin. Mutta jos taas ei ole pöpöä niin kai sitten on säilynyt syötävänä.

Tiedän kyllä tuttuja jotka ovat saaneet ruokamyrkytyksen pöydälle jääneistä ruuista, joten ei niitä kannata syödä.

Vierailija
26/27 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että joku voi vedota siihen ettei muista/ehdi laittamaan ruokaa jääkaappiin lasten takia!?? itselläni on neljä lasta ja kyllä se on omaa saamattomuutta jos ei jaksa sityä kattilaa nakata siitä liedeltä kylmään. Kuinka sekaiset keittiöt teillä on jos sitä kattilaa ei kaaoksen keskeltä huomaa? Tekosyitä sanon minä.

-3-

Vierailija
27/27 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen pula-ajan vanhempien kasvattama ja perheessämme ei heitetty mitään hukkaan"

Niin minäkin! Kotona opin, että on suorastaan syntiä esim. heittää ruokaa roskiin tai kohdella ruokaa epäkunnioittavasti.

Olen muuten syönyt edellisen päivän pitsaakin, pöydälle jäänyttä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi