Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kutsuimme haihin setani vaimoineen. Kuoressa oli siis molempien nimet. Seta toi mukanaan myos naimisissa olevan tyttarensa miehineen ja lapsineen. Heita en tunne, silla serkunkin
03.05.2008 |
olen tavannut yli 20 v. sitten. Eikö hääkutsu koske kuitenkin niitä, joiden nimi on kutsussa?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
viisi isoruokaista ylimääräistä vierasta. Olisi pitänyt varata enemmän, mutta uskoimme pitopalvelun laskelmiin. AP
Noloa oli et paikat oli nimikoitu ja tilaa jouduttiin siis erikseen järjestämään, ei ollut lautasia valmiina yms. Toinen juttu oli et yöpymispaikkoja ei riittänyt näille kuokkijoille joten joutuivat lähtemään lähikaupungin hotelliin.
Alue: Aihe vapaa
mutta aika monilla vanhemmilla ihmisillä on vielä muistoissa se aika kun koko suku kutsuttiin... itse olen sen verran rento ettei mua häirinnyt vaikka kaikki tulivatkin, sopu sijaa antaa jne.. meidän häissä oli jopa hääporukkaa kyydittänyt taksikuski :) mua aina surettaa kun katon noita bridezilla ym ohjelmia missä ne eukot pilaavat koko hääpäivänsä murehtimalla jotain pieniä asioita joita he ei olleet suunnitelleet.... muutama penkki lisää esiin ja show goes on.