Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä? Kuinka kevyttä porukkaa täällä av:llä oikein on?

Vierailija
05.12.2008 |

Luin tota painoketjua ja suurinpiirtein kaikki painoivat 48-54 kg. Olipa pituus sitten 160 tai 170 cm.

Mä olen ymmärtänyt, että suomalaisissa on aika paljon ylipainoisia. Mutta ei siis täällä av:llä? Onkohan tää nyt sitä, että kaikki ovat akateemisia ja tienaavat vähintään 4000€ tai ainakin mies tienaa 6000€?

Itse painan 56 kg ja oikeasti töissä ei taida olla yhtään minua kevyempää naista... Onko sinne kasautuneet kaikki normaali- ja ylipainoiset?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi meidän poikien päiväkotiryhmässä kaikki 22 lasta ovat normaalipainoisia.

äsken olin itse eräällä kurssilla, jolla kahdella viidestätoista oli jonkin verran ylipainoa (mutta vain jonkin verran). ja kavereilla oli juhlat, joissa oli noin 8 pariskuntaa lapsineen, aikuisten iät noin 30-42. Yksikään ei ollut ylipainoinen (parilla miehellä hieman mahaa).

Ovatko ne ylipainoiset todella kertyneet sellaisiin ryhmiin, joita minä en juurikaan tapaa?

Vierailija
2/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin laaja tuttavapiiri, että mukaan mahtuu laiheliineista sairaalloisen lihaviin. Itseasiassa lievästi ylipainoinen ei välttämättä näytä pukeutumisesta riippuen kovin lihavalta, joten tunnistaminen voi olla hankalaa ;) Ettekö näe edes uimahalleissa lihavia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä kaiken kokoisia tyyppejä. Mä en tosiaankaan tienaa noin paljon eikä mieskään, mut painan oikeesti 51kg ja oon 163cm pitkä. Ja joo, oon akateeminen, vaikka se nyt on ihan mitätön ja naurettava ominaisuus.

Vierailija
4/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mikä myös todistaa sen että täällä kaikki heittää "kevennettynä" paino mittojansa on se että laitat pienen provon tyyliin "Kaikkien läskien naisten miehet pettävät vaimojansa hoikkien naisten kanssa!"...niin johan alkaa läski vs.laiha sota jossa nämä punkerot oikein vyöryvät kolostaan kuin rotat sateella!

Vierailija
5/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihmiset kertovat täällä siitä, mitä he _toivoisivat_ itsensä painavan tai tienaavan. Taannoin oli joku ketju, jossa kysyttiin, mihin tuloluokkaan av:läiset kuuluvat. Kummasti pukkas porukkaa siihen kärjessä toiseksi ylimpänä olevaan tuloluokkaan. Jep jep, sanon minä. Ja kuitenkin ketjut koskevat lähinnä siten, miten vedätetään sossua ja Kelaa... Aika ristiriitaista.

Lisää niihin saatuihin painovastauksiin noin 15-20 kg lisää per henkilö, niin pääset lähemmäs sitä todellista totuutta :-)

Vierailija
6/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin itse tuohon gallupiin. Näin anonyyminä ei ollut mitään tarvetta vähentää kiloakaan vastauksestani. Olkoonkin, että pari kiloa saisi haihtua.

Terv. se 162 cm pätkä ja 53 kg

Vierailija
7/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 150 senttiä pitkä, Hollywood, call me anytime!

Hmm. Danny DeViton puolisoksi en ala, ainakaan vähällä rahalla, you know.

Vierailija
8/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa tosiaan näen ylipainoisia, ehkä muidenkin tilanteiden edestä :-)

Vierailija
9/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan kaikkien av-mammojen miestenkin kalut keskimäärin 30cm pitkiä ja 6cm paksuja halkoja ;)

Vierailija
10/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin häpesin/inhosin painoani niin paljon että en halunnut sitä kertoa, en edes av:lla nimettömänä. Etenkään kun "kaikki muut" ovat niitä hoikkia ja ihannepainoisia.

Joillekin ihmisille herkkä aihe (kuten pienipalkkaisuuskin), josta ei halua tehdä numeroa edes nimettömänä.

Mieluumminhan sitä vastaa tuollaisiin jos oikeasti on hoikka ja hyvätuloinen, eikö?

Vierailija
11/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ihan oikeastikin hoikka, 170cm ja 53kg, mutta olen myös erittäin pienituloinen ja joutunut turvautumaan sossun apuun. Miestäkään ei ole joten hän ei ainakaan sitä 6000 euroa tienaa

Vierailija
12/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulot 1200e/ kk, paino 78kg ja pituus 173cm.

Vierailija
13/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko se vaan toi sun länsipurtees. Akateemisuus ei ole mikään anurettava ominaisuus. Sulta pitäis akateemisuus riistää pois, kun et ymmärrä sen yhteiskunnallista arvoa, omasta arvosta puhumattakaan.

Taidat juuri tuosta syystä olla palkkakuopassa.

Olihan siellä kaiken kokoisia tyyppejä. Mä en tosiaankaan tienaa noin paljon eikä mieskään, mut painan oikeesti 51kg ja oon 163cm pitkä. Ja joo, oon akateeminen, vaikka se nyt on ihan mitätön ja naurettava ominaisuus.

Vierailija
14/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tähän ketjuun vastaa sitten vain "normaalipainoiset". Itse painan 53kg ja siinäkin on vähän "ylimääräistä", koska olen raskaana. Köyhä kylläkin myönnän olevani! =)

Vierailija
15/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos täällä anonyyminä alkaa valehdella painoaan jossain kämysessä pe-illan gallupissa :D

nim. tasapaksu 171cm 73kg

Vierailija
16/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän alkaa vasta yli 20v tuo kehon normaali massa olla valmis. Itse olen isoluinen ja olen pitkä 168 cm. Painan 60 kg ja yhtään ylimääräistä ei ole. On tosin ehkä työn vuoksi kertynyt lihaksia liikaa.

Vierailija
17/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaen 166.5 cm. Eli siinä mitat. Toivepaino olisi 57 kg, mutta loppujen lopuksi ei paino ole niin tärkeä asia, enää. Olen tyytyväinen (ja ihan hyvännäköinen) näinkin.

Vierailija
18/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 172 cm ja 46 kg. Olin anorektikko ja aivan kamalan näköinen. Nyt painan 60 kg ja näytän terveeltä ja hyväkyntoiselta, vaikka nykymaailman silmissä ehkä olenkin läski. Tuntuu, että painoihanteet on muuttuneet tosi raaoiksi. Sairauteni aikana laihuuttani jopa ihailtiin, puistattavaa. Monella nuorella naisella on pakkomielle painostaan, vaikka ei varsinasta syömishäiriötä olisikaan. Moni kaverini suhtautuu epäterveesti ruokaan ja/tai liikkumiseen ja pysyy hoikkana siitä syystä...

Vierailija
19/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm/67kg vaikka akateeminen olenkin.

Vierailija
20/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais vaikka vähän laihtuis....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä