Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä? Kuinka kevyttä porukkaa täällä av:llä oikein on?

Vierailija
05.12.2008 |

Luin tota painoketjua ja suurinpiirtein kaikki painoivat 48-54 kg. Olipa pituus sitten 160 tai 170 cm.

Mä olen ymmärtänyt, että suomalaisissa on aika paljon ylipainoisia. Mutta ei siis täällä av:llä? Onkohan tää nyt sitä, että kaikki ovat akateemisia ja tienaavat vähintään 4000€ tai ainakin mies tienaa 6000€?

Itse painan 56 kg ja oikeasti töissä ei taida olla yhtään minua kevyempää naista... Onko sinne kasautuneet kaikki normaali- ja ylipainoiset?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voin rehellisesti sanoa että omat mitat ovat 165/53 ja ikää 30 v. Vain raskaana olen painanut yli 57 kg.

Vierailija
22/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa 45 kg, on 170 cm pitkä. Hänellä on suuret rinnat.

Hän on luonnonkaunis, naturelli, mutta huolehtii itsestään, meikkaa päivittäin kunnioittaakseen muita.

Vaatteet ovat yksilöllisiä, eivät massaa, mutta eihän hän nyt älyttömyyksiä tuhlaa vaatteisiin merkin takia.

Hän tienaa hyvin ja on akateemisesti koulutettu. Samoin miehensä.

Lapset on puettu kauniisti ja he ovat oppineet lukemaan 2 vuotiaana. Samoin vaipoista eroon on päästy viimeistään 1,5 vuotiaana.

Hän ei tunne ketään white trash-ihmistä, itse kun on paljon paremmista piireistä. Hänen kotonaan ei ole IKEAa tai Sotkaa.

Hän ihmettelee "näitä ihmeen av:lle eksyviä ihmisiä", jotka kyselevät lapsilisien maksupäivää tai onko IKEA tänään auki. Tosi outoja on ne jotka antavat lapsilleen lähiö-nimen tai käyvät laivaristeilyllä. Lienevätkö eksyneet Kaksplussalta tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa 54 kg, on 165 cm pitkä. Hänellä on kohtalaisen suuret rinnat.

Hän on ihan kivan näköinen, huolehtii itsestään, meikkaa päivittäin omaksi ilokseen.

Vaatteet ovat yksilöllisiä, eivät massaa, mutta eihän hän nyt älyttömyyksiä tuhlaa vaatteisiin merkin takia.

Hän ei tienaa hyvin ja on akateemisesti koulutettu. Samoin miehensä.

Lapsi on puettu kauniisti ja hän ovat oppinut kirjaimet 4-vuotiaana. Samoin vaipoista eroon on päästy alle 2-vuotiaana.

Hän ei tunne ketään white trash-ihmistä. Hänen kotonaan on kaksi IKEAn cd-tornia muttei yhtään Sotkaa.

Hän ihmettelee "näitä ihmeen av:lle eksyviä ihmisiä", jotka kyselevät lapsilisien maksupäivää tai onko IKEA tänään auki. Hänestä jotkut antavat lapsilleen aika kummallisia nimiä.

painaa 45 kg, on 170 cm pitkä. Hänellä on suuret rinnat.

Hän on luonnonkaunis, naturelli, mutta huolehtii itsestään, meikkaa päivittäin kunnioittaakseen muita.

Hän tienaa hyvin ja on akateemisesti koulutettu. Samoin miehensä.

Lapset on puettu kauniisti ja he ovat oppineet lukemaan 2 vuotiaana. Samoin vaipoista eroon on päästy viimeistään 1,5 vuotiaana.

Hän ei tunne ketään white trash-ihmistä, itse kun on paljon paremmista piireistä. Hänen kotonaan ei ole IKEAa tai Sotkaa.

Hän ihmettelee "näitä ihmeen av:lle eksyviä ihmisiä", jotka kyselevät lapsilisien maksupäivää tai onko IKEA tänään auki. Tosi outoja on ne jotka antavat lapsilleen lähiö-nimen tai käyvät laivaristeilyllä. Lienevätkö eksyneet Kaksplussalta tänne?

Vierailija
24/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan kuussa bruttona 1554,06e ja painan 100kg. Olen laihtunut 4kk aikana lähes 11kg. Onko tässä nyt jotain ihmeellistä myöntää faktat?

Vierailija
25/25 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

124 kg/170 cm