Mikä on riittävä syy jatkaa avioliittoa?
Jo vuosia - ainakin 5 tai 6 vuotta - avioseksi on herättänyt minussa vain inhoa. Olen yrittänyt elää tämän asian kanssa, sillä moni muu tärkeä asia on hyvin. Avioero pelottaa minua kovasti. Mikä on syy jatkaa tai erota? Mitä pitäisi painottaa, mikä on tärkeintä?
Kommentit (12)
oetko puhunut miehesi kanssa, miten hän reagoi? Itse en ole vielä saanut sanotuksi, mutta nyt olen ajatellut ottaa puheeksi... vaikeaa kyllä on.
Meillä ei kyllä mikään muukaan asia ole hyvin joten erokin on varmaan pian ajankohtainen.
Jos pakottaa itsensä seksiin, onko se rakkautta?
ap
En halua loukata miestäni. En tajua miten tämä umpikuja selviää :(
ap
Erota ei aiota, tosin en ole miehelle kertonut, että syy haluttomuuteeni on, että seksi hänen kanssaan ällöttää. Eipä tuo ole kyllä syytä kysynytkään. Eletään lähes täysin selibaatissa, koska minusta tuntuu väärältä molempia osapuolia kohtaan, jos toinen ryhtyy hommiin, vaikka ihan yököttää.
Viimeksi meillä on ollut seksiä joululomalla... Tilanne jatkunut muutaman vuoden.
onko seksi aina ollut huonoa, vai mikä siinä ällöttää?
Kauanko olette olleet naimisissa ja kauanko ollut inhoa seksiä kohtaan?
ap
Sehän ilmenee käytännön elämässä eikä oel vain jokin epämääräinen tunne.
ap
Yhdessä on asuttu viisi vuotta ja tilanne on ollut tämä ehkä noin kaksi vuotta. En tarkalleen muista. Meillä kyllä johtuu niin pinnallisesta syystä, että mies on lihonut aivan hirveästi. Lisäksi oli pari vuotta sitten todella rasittava: oikutteli ja kiukutteli kuin pikkulapsi ja ilkeili hirveästi. Nykyään osaa kyllä olla suunnilleen ihmisiksi, mutta ei auta enää.
8
me olemme ja välillä tuntui että ehkä se tästä, mutta nyt on taas raskasta.
ap
Meillä on tosiaan nyt muuten kaikki ok, mutta seksi ei vaan kiinnosta minua. Eikä varmasti tule kiinnostamaankaan, niin kauan kuin mies on tuollainen läskiläjä. Tuntuu, että sakkia on sängyssä liikaa: minä, mies ja miehen maha...
12
miten olet jaksanut noin kauan?
Minua on seksi inhottanut vasta puolisen vuotta.