Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIHIPPUSET TOUKOKUULLE

02.05.2008 |

huomasin just, et oltiin sitten samaan aikaan laitoksella ;) mie tulin vain päivän perässä.. missäs huoneessa sie olit??

Täällä odotellaan niitäluvattuja aurinkoisia ilmoja - sais pyykit ulos, pääsis pistään pihakukat kuntoon jne. Kukat käyn ostamassa tänään, joten vois huomenna paistaa - pikku pyyntö.....

Meillä isoimmat lähti yökylään, eli täällä ollaan orpoina - toiseksi nuorin varmaan eniten -isot siskot hyviä leikkikavereita. Katellaan sitten peliä hänen kanssaan - tosi lätkäfani kasvamassa ;))) mitähän tällaisten vanhempien jälkeläisistä voi muuta odottaakaan ;)))

nyt tää yhdellä kädellä kirjoittaminen alkaa riittää, joten palailen paremmalla ajalla ja kaksi kätisenä...

--Mirpa ja pikku-mies 2 vkoa--

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä just jälkitarkastuksessa käyty.. vähän mietin että kuin onnistuu vauvan kans mutta koko toimitus tais kestää minuutin joten hyvin viihtyi poika sen hetken :)

ja eilen meillä oli neuvola. ikää siis 5,5vkoa ja kokoa 5155g (3910g) ja 55cm (51,5) ja päänympärys 39cm (36,4). eli hyvin kasvaa rintamaidolla hän :)

KILOISTA mulla jäi sairaalaan vaan n. 5kg.. mutta ekan viikon aikana sitten putos vielä toiset 5kg.. ja nyt siihen jäänyt,tai ehkä kilon verran vielä pudonnut.. eli 5kg olis mulla matkaa lähtöpainoon. luotan että tässä imettäessä ne karisis tai jos ei niin mietitään niitä sitten :)

mä eilen alotin maidon-välttely-dietin ja kokoajan on nälkä kun en meinaa keksiä mitään syömistä.. yölläkin heräilin nälkään..

en tiedä onko tuosta vai mistä mutta aamuyön mahavaivat alkoi täällä vasta puol 7 tänään!! :)

noh,isosisko herätteli äitiä sitten senkin edestä kun oli nenä tukossa hänellä..

JÄLKIVUOTO mulla jo sairaalassa väheni se. kotona viikon-kaksi olin siteissä ja sen jälkeen pikkuhousunsuoja riittänyt. jännä kun ekan synnytyksen jälkeen kaavittiin ja silti vuosin paaaljon enemmän.

TAPAAMISESTA sopisi minulle ainakin.. nyt kun jopa auton viikko sitten hommasin niin helpommin päästäis paikallekkin :) perjantai ainut mikä ei käy,tytön lääkäri lappeessa sillon.

niin ja ristiäisetkin täällä vietetty! pojan nimi on Lauri Niilo Ilmari. ja kivasti meni juhlat :)

mutta nyt mentävä.. koitan taas päästä lueskelemaan jos se tapaaminen onnistuis!

Viva Ja Lauri pe. 6vkoa

Vierailija
42/44 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudelle hippuselle, kyllähän tänne meitä mahtuu :)

Meillä on nyt viime päivinä elämä alkanut sujumaan jotenkin ihanan hyvin. Nyt vasta oikeestaan pystyy nauttimaan täysillä tuosta pienestä nuppusesta! Masuvaivoja ei juurikaan oo enää ollut ja naaman näppylätkin hiljalleen häipymässä. Vilmalla noi näppylät kuivatti ihoa tosi paljon ja monta kertaa päivässä rasvailtiin. Yöllä nukkuu tosi kivasti, syö kerran ja jatkaa heti unia.

Tänään aamulla olikin tullut tosi iso kakka ja meni lakanatkin pesuun, mutta neiti oli tosi hyvän tuulinen kun saatiin peppu pestyä.

Tuleeko kenellekkään muulle "porinahikkaa"? Meillä siis tulee hikka kun Vilma innostuu oikeen kovasti juttelemaan :( Tuntuu tosi kurjalle kun toinen on niin hyvällä tuulella ja porisee, niin sitten iskee hikka!

Me taidetaan päästä kesällä muuttamaan omaan taloon!! Eilen tehtiin tarjous yhdestä talosta ja äsken kiinteisönvälittäjä soitti ja sanoi myyjien hyväksyneen tarjouksen!! On tosi täpinöissäni, ollaan etsitty sopivaa taloa jo pitemmän aikaa ja nyt se taitaa toteutua, en siis usko ennen kuin on paperit tehty! Nykyäänhän me asutaan 80 neliön rivitalokolmiossa ja meitähän on nyt kuusi henkeä, että tiivis on ollu tunnelma :) :)

Onnellinen Tuija + Vilma 8 vko eilen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiseen näin ennen saunaan menoa kirjoittelen - kuulumiset sit vaik huomenna paremmalla ajalla..

Eli meillekin se tapaaminen kävis, jos vain sattuu hyvin miehen työvuorojen kanssa. Kunhan ehdotuksia tulis, niin sitten voin kommentoida paremmin...

Mut nyt saukkiin...

--Mirpa ja poju 5vkoa (pe)--

Vierailija
44/44 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikulle ainakin onnea talokaupoista!

Mitenkas muuten pk-seudun hippuset? Olisiko kiinnostuneita tapaamaan kesalla? Me lennetaan Suomeen 14.6 ja ristiaisten jalkeen (22.6) oltaisiin valmiita tapaamiseen! Meidan pojuhan sai nimensa jo heti syntyissa. Enkuilla sellainen tapa + me tarvittiin pojulle heti passi ym. Eli nimeksi tuli Cameron Matthias.

KILOISTA mulle on jaanyt sellainen 2 kiloa roikkuun. Tahan paasin siis 2 viikkoa Camin syntyman jalkeen, mut sit tyssas kuin seinaan... Olin viikon pari kipena, mut nyt aloitin treenamisen taas eli eikohan se tasta. Nalka on kylla koko ajan, ja kaikkea makeetakin tulee syotya tosi paljon.... Esikoisen jalkeen en laihduttanut ollenkaan, vaan kilot karisi itsestaan kun liikun kumminkin paljon, mut saa nahda joutuuko nyt alkaa enemman noita syomisia tarkkaileen.

Meilla Poitsu edelleen rauhallinen tapaus, ei kylla itke oikeastaan muuta, kun jos on nalka. Ja jos se palvelu ei pelaa, niin karjuu kylla oikein kunnolla!!!!! Tahtoa riittaa ainakin, siita ei paase mihinkaan.

Meilla la 2kk mittaukset, janna nahda miten on kasvettu. Tosi ison oloinen on, 62 vaatteet on tosi napakoita jo, ei paljon jaa kylla roikkumaan.

Browniette + Cameron 2kk huomenna!