Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin valikoivat vastaukset tekstareihin, onko muilla tallaista???????

Vierailija
05.12.2008 |

[quote]

Jos tekstaan ja kysyn jotain hanelle tarkeaa vastaan HETI.

[/quote]

ap

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei voi piheydesta sinansa puhua. Muuten on kylla tokero. Meilla on pieni talo, 3mh, ja 2 lasta, ei ole yhtaan ylimaaraista varavuodetta/vierashuonetta, joten olisi niin paljon helpompaa saada vieraat yopymaan tuossa hotellissa. Elleivat halua tosiaan sohvalla tai lattialla nukkua.

Kiitos, minulla on skype ja msn, tuolla kaverillani on vain msn jota kayttaa. Olen kylla varma etta on saanut tuon kysymyksen monta kertaa nyt jo, eilen kun lahetin sen tilinumero tekstarin vastasi tosiaan HETI, ja sit peraan kysyin tata toista juttua ni yha ei vastausta.

Ehka hanen puhelimensa on valikoiva...

ap

Vierailija
22/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maksat kavereillekin hotelliyöpymisen?

Kääk, mulla ei ole tuohon mahdollisuutta, mutta vaikka olisikin niin en tiedä maksaisinko silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maksat kavereillekin hotelliyöpymisen?

Kääk, mulla ei ole tuohon mahdollisuutta, mutta vaikka olisikin niin en tiedä maksaisinko silti.

ap

Vierailija
24/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ehtiä lukea viestin ja jos en siihen sillä hetkellä ehdi vastata, niin se saattaa unohtua.

Toki jos viestissä jotain todella tärkeää, nin sitten vastaan heti. Mutta harvoin mitän niin tosi tärkeää. Kyllä ne tärkeimmät asiat tulee puheluna nopeammin perille.

Vierailija
25/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistät ystäväsi tekstailemaan.... minusta tekstiviestit ovat ärsyttäviä.

Vierailija
26/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, antaa olla, en makaan jaksa sitten vaivautua. ;o)

ap

Vierailija
27/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin vaikka en vielä tietäisi haluammeko yöpyä hotellissa vai teillä niin laittaisin sitten sen vastaukseksi! Minusta on toooosi outoa jättää vastamatta! Itse vastaan kaikkeen AINA, en jätä kyllä mihinkään vastaamatta.

Vierailija
28/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heille hotellihuone tuohon lahihotelliin, vai haluavatko olla meilla yota? Olemme luvanneet hoitaa hotellimaksunkin!! Antaa olla sitten, yopykoot missa huvittaa! En voi yhtaan valmistella mitaan kun en tieda mistaan mitaan. Lennot ovat kuitenkin jo varanneet, ellei sekin ole puppua...

ap

Ja vielä lahjarahaakin annat. Taidat olla liian kiltti. Eikö sulla ole muita kavereita?