Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin valikoivat vastaukset tekstareihin, onko muilla tallaista???????

Vierailija
05.12.2008 |

[quote]

Jos tekstaan ja kysyn jotain hanelle tarkeaa vastaan HETI.

[/quote]

ap

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekstaan ja kysyn jotain hanelle tarkeaa vastaan HETI. Mutta jos kysyn jotain muuta, ei vastaa ollenkaan.

Esim. eilen tekstasin kaverilleni kysyakseni hanen tilinumeroaan koska olin laittamassa joulurahaa hanen tililleen, sain vastauksen alle minuutissa. Sitten kysyin viela yhta toista juttua josta on ollut puhetta aikaisemmin, ja josta olen kysynyt hanelta jo kerran aikaisemmin, mutta en saa mitaan vastausta!

Eiko silloin voisi sanoa, etta en vaikkapa halua kertoa, eika jattaa kokonaan vastaamatta? Minusta tuo on torkeaa! Puhelin naytti toimivan erinomaisesti kun oli hanen etunsa kysymyksessa!

Vierailija
2/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketaan joka tekstaa enaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toimii näin ja se on mielestäni vähän outoa.... Ja tiedän, että tämä samainen ystäväni kuljettaa puhelintaan mukanaan joka paikassa ja joka ikisestä piippauksesta tarkistaa, kuka on tekstaillut. Eli vastaamattomuus ei ainakaan johdu siitä, ettei tekstaria huomaisi....

Vierailija
4/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein itelläni puhelin laukussa ja viestin merkkiääni tosi hiljasella joten joskus huomaan viestit monien tuntien päästä niiden saapumisesta. Siinä sitten odottavat tärkeät ja ei niin tärkeät viestit vastausta.

Vierailija
5/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti tärkeää, niin vastaan. Muutenkin on työlästä hoitaa asioita tekstiviestein. Ensin yksi kysyy jotain, toinen vastaa, mutta hänellä on kysyttävää. Eka vastaa, jos muistaa, ja sitten on taas jotain tarkennettavaa... Aikaa kuluu ja hermot menee.

Soita tai laita s-postia.

Ei minun elämäntehtäväni ole kirjoitella tyhjänpäiväisiä tekstiviestejä sinne tänne.

Vierailija
6/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan keskimäärin 5-15 tekstaria päivässä ja en todellakaan rupea jokaiseen vastaamaan en heti, enkä kaikkiin laisinkaan. Tärkeisiin asioihin (minun tai lähettäjän kannalta) pyrin vastaamaan mahd. pian, mutta ei minun elämäni pyöri puhelimen ympärillä vaikka sitä joka paikassa kannankin. En koe olevani velvoitettu olemaan tavoitettavissa kaikille koko ajan vain sen takia, että minulla on kännykkä.

Esim. jos olen kahvilla kaverini kanssa, niin en tosiaan ala siinä keskenkaiken näpyttelemään vastausta johonkin lähetäänkö ens viikolla kävelylle tyyilisiin juttuihin. Niihin vastaan tai soitan myöhemmin.

Mielestäni tällaiset loukkaantujat ovat ihmisinä epävarmoja. Huono itsetunto taitaa olla? Tuskin se teidän ystävänne teitä haluaa loukata, vaikka ei teille vastaakkaan!

Vierailija
8/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran. Sahkopostilla, mesessa ja 2 tekstaria laittanut.

Enaa en kysy, pitakoot omana tietonaan! Ei luulisi olevan niin vaikeaa laittaa vastausta JOO tai EI. Mutta olen tullut nyt siihen tulokseen etta tama kaveri nauttii siita etta kertoo ensin vahan ja sitten kun kysyy asiaa niin on kuin ei saisikaan viesteja! Ihme tyydytyksen aiheet kullakin nakojaan!

ap

Vierailija
9/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin päästään me muutkin vähän kärryille minkätyylinen asia se oikein on. Eli onko mielestämme tyhjänpäivänen ja meuhkaatko turhasta, vai saatko sympatiamme. Muuttele vaikka yksityiskohtia, jos et ihan voilaittaa alkup. kysymystä

Vierailija
10/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heille hotellihuone tuohon lahihotelliin, vai haluavatko olla meilla yota? Olemme luvanneet hoitaa hotellimaksunkin!! Antaa olla sitten, yopykoot missa huvittaa! En voi yhtaan valmistella mitaan kun en tieda mistaan mitaan. Lennot ovat kuitenkin jo varanneet, ellei sekin ole puppua...

ap

Vierailija
11/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan näkökantani. toi ei kyllä ole enää mikään yhdentekevä kysymys. Tuohon jo luulisi saavan vastauksen. Ehkä hän ei vielä vastaa koska ei itsekään tiedä mitä haluaa???

Vierailija
12/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän odottaa miehensä kommenttia.

Esim jos multa kysytään jotain omaa asiaa vastaan heti. Mutta jos kysytään asiaa joka vaatii mieheni mielipiteen, jään odottelemaan hänen vastaustaan, kotiin tuloaan jne, että voin vastata.

Vierailija
13/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa aina kaikkeen vastata heti. Joskus vain väsyttää/vituttaa/[oma valinta tähän] ettei jaksa vastata.

Vierailija
14/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuohon kysymykseen vastaamatta jättäminen on minusta outoa. herää kysymys että onko sitten edes oikeasti tulossa käymään. ei voi tietää.

Vierailija
15/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ehkä kaverisi puolustelulta, mutta huomioi vielä mahdollisuus, että viesti ei ehkä ole mennyt perille!

Asun itsekin ulkomailla ja juuri viime viikola jouduin toteamaan, että eipä toiminut tekstariyhteys Koto-Suomeen. Ootkos muuten kokeillut olla yhteydessä Skypellä ja kameralla? Sehän on ihan ilmainen tapa.

Meillä on käytössä nettiliittymä yhdistettynä lankapuhelimeen, jossa on tosi hyvät hinnat myös Suomen puheluihin (muistaakseni ekat 3 tuntia ilmatteeksi). Kannattaa tarkistaa ihan noin muutoinkin tuo mahdollisuus.

Vierailija
16/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun välttelee vastausta ei edes aio tulla. Ei vaan kehtaa sanoa sulle sitä, koska tarvi ne rahat jouluksi;)

Vierailija
17/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaat sitten huoneen pakolaiskeskuksesta tai pelastusarmeijan majasta, eiköhän vastaus tule pian...

Vierailija
18/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tarjoat hotellia, että saatte olla "omassa rauhassa". Minä en ajattele näin, mutta jos kaverisi ajattelee.

Tai sitten tosiaan ovat jo peruneet koko reissun.

Vierailija
19/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on perunut tai perumassa matkaansa!

On se hassua, että meille ulkomailla asujille on tunkemassa kaikki kaverin kavaritkin kylään, mutta sitten kun älytään, että siitä saattaisi tulla jotain kustannuksia myös näille vieraille, kyläilyinnostus kummasti loppuu. Kaverisi ei ole vain tökerö vaan lähinnä pihi!

Vierailija
20/28 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa mihin on motivaatiota vastata. Siltähän tuo selvästi näyttää, ei siltä, että ei saisi viestejä. Siis kun esim. tilinroviestiin vastaa heti ja muihin ei. Entä jos vähän osoitat hermostumisesi, kysyt, että halooo, tuleeko nämä viestit perille..