Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni perheeseen on tullut uusi vauva.

Vierailija
21.03.2006 |

Ihanaahan se on, ei siinä mitään. Minullakin on jo uusi mies ja olemme eronneet sovussa. Mutta ongelma on se, että uusi vaimo ei halua lapsia sinne. Ymmärrän kyllä, että on tiukkaa kun on pieni vauva talossa, mutta nyt on mennyt jo 6 viikkoa ja lapset eivät ole nähneet isäänsä muuten kuin pienen vilauksen kun kävivät vauvaa katsomassa.

Tytöt kyselvät, miksi isä ei enää halua heitä sinne ja miksi tapaamisviikonloput ovat loppuneet. Mitä siihen selittäisi?

Säälittää katsoa pieniä tyttöjä kun ikävöivät isäänsä. Isänsä olisi halunnut pojan, mutta minun kanssa sai tyttöjä. Nyt on uuden vaimon kanssa saanut pojan ja on onnesta ymmyrkäisenä.

Anteeksi purkaus. Tuntuu vain pahalta lasten puolesta. Tiedossa ei ole, että koska tytöt voisivat heille mennä. Kun uusi vaimo on niin väsynyt vauvan takia, tilanne kelluu. Tytöt odottavat ja ikävöivät. Eihän lapsia voi noin kohdella. Pannaan syrjään kun tulee uusia ja odotetaan, että kun on aikaa, lapset tulevat syliin yhtä innokkaina.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tälle perheelle kuuluu? Siis nimenomaan alkuperäiselle kirjoittajalle. Tämä uusi rouva kun tuntuu haukkuvan ap:ta hulluksi ja ties miksi. Oisi kiva kuulla ap:n " versio" tapahtumista.

Vierailija
22/113 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, tietääkö joku miten näillä menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kyllä vaan kaksi viikkoa ettei saa tulla ketään. Synnytys oli kauhea, ja mies lähti heti työkomennukselle. Talo oli remontissa ja sukulaiset kaukana.

Tarkoitan vaan että voi olla syitä että äiti on erityisen väsynyt. Kukaanhan ei ole kieltänyt isää käydä lapsia katsomassa silti, joten voisit pistää jotain exäsi piikkiinkin jos ei näe lapsiaan. Minä ainakin olen hoitanut aika paljon niitä miehen lapsia kun mies tuppasi jättämään aika paljon minun huolekseni.

Vierailija
24/113 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis lailla kieltää. Siis KUVOTTAVAA toimintaa!!!!!!!!!!

Olkoon aikuisten välit kuinka pahat tahansa tai tehneet toisilleen (melkein) mitä tahansa EI VANHEMMUUS katoa mihinkään. LAPSET PITÄÄ AIKUISEN PYSTYÄ LAITTAMAAN ETUSIJALLE EIKÄ SIJAISKÄRSIJÄKSI!!

KOSKIEN myös näitä uusia vaimoja!!! Jos meneee yhteen " lapsellisen" miehen kanssa niin kyllä sen jokainen pystyy ymmärtämään mitä se tuo tullessaan.

Nämä uudet valittavat ettää eksät on katkeria kun on uusi ihana onni löytynyt VOI HERRAN JESTAS teidän kanssa! Itse olette katkeria miehenne menneisyydesta JOPA niin että täysin viattomat lapset joutuvat siitä maksamaan!

Aikuisten oikeasti! Peiliin katsominen ei olis pahasta! ne lapset ei todella ole syyllisiä eikä ne saa kärsiä aikusiten lapsellisuudesta.

Vierailija
25/113 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan näistä aikuisista ihmisistä.....

Vierailija
26/113 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua,että sama ap kun ketjussa jossa äitipuoli tuskailee miehensä lapsia entisestä liitosta????!!!!!!!

Vierailija
27/113 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kaikkien lasten on oltava yhtä tärkeitä ja piste. Sitähän tässäkin keskustelussa vaaditaan. Mitäköhän mun mies sanoisi, jos sen eksä alkaisi päästellä moisia suustaan? Luultavasti saisivat sellaisen riidan aikaiseksi, että lasten tapaamisetkin menisi mahdottomiksi. Meillä taas olen huomannut, että mies on aina pahiten koukussa pienimpään. Kun tapasimme vaistosin kokevan erityistä hurmaa edellisen liiton nuorempaan. Sitten tuli taas yhteinen, joka oli ihanin jne. Mutta on siis tasapuolinen lapsiaan kohtaan ja varmasti ovat yhtä tärkeitä, mutta eniten ajattelee aina porukan pienintä ja varjelee.

Vierailija:

Ja tämä uusi lapsi on vasta kolmonen. Tietty sille naiselle se on aina eka, mutta sun ex:lle nämä tytöt ovat aina ensimmäisiä. Muistuta miestä siitä.

Niin minäkin teen.

Vierailija
28/113 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kaikkien lasten on oltava yhtä tärkeitä ja piste. Sitähän tässäkin keskustelussa vaaditaan. Mitäköhän mun mies sanoisi, jos sen eksä alkaisi päästellä moisia suustaan? Luultavasti saisivat sellaisen riidan aikaiseksi, että lasten tapaamisetkin menisi mahdottomiksi. Meillä taas olen huomannut, että mies on aina pahiten koukussa pienimpään. Kun tapasimme vaistosin kokevan erityistä hurmaa edellisen liiton nuorempaan. Sitten tuli taas yhteinen, joka oli ihanin jne. Mutta on siis tasapuolinen lapsiaan kohtaan ja varmasti ovat yhtä tärkeitä, mutta eniten ajattelee aina porukan pienintä ja varjelee.

Vierailija:

Ja tämä uusi lapsi on vasta kolmonen. Tietty sille naiselle se on aina eka, mutta sun ex:lle nämä tytöt ovat aina ensimmäisiä. Muistuta miestä siitä.

Niin minäkin teen.

Vierailija
29/113 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin minäkin teen.

Vierailija
30/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun kanssasi saadut lapset ovat hänelle " vain" tyttöjä, on hän todella typerä. Ja saisi luvan sanoa sille uudelle akalleen, että lapsilla on edelleen oikeus isäänsä.

Huh, miten tyhmiä ihmisiä maailmassa onkaan.

Vierailija
31/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun pääsit sellaisesta eroon.

Vierailija
32/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilanteen lastesi kannalta, mutta jos selität asian heille, niin he varmasti ymmärtävät, ettei tämä tilanne ole lopullinen. Tuore perhe vain ehkä haluaa ja tarvitsee hetken omaa aikaa saada tilanne " normalisoitumaan" .

Vierailija
33/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaisin eikä osaa vaan toimia niinkuin aina ennenkin.

tytöiulle tosiaan todella sääli. Voisko isi tavata niitä jossain muualla, jos kotiin ei ole juuri nyt tervetulleita?

Vierailija
34/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos peli ei muutu niin marssitte tekemään uuden tapaamis/huoltosopimuksen. Et anna periksi! Nyt heti soittamaan! Se on joka toinen viikonloppu ja sillä sipuli! Ja kylläpä on pöljä tuo uusi akka!

Vierailija
35/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kaksi lasta, tyttö ja poika, edellisestä liitostaan. Ja täytyy kyllä sanoa, että ei me pystytä olemaan montaakaan päivää (jo viikko tekee tiukkaa:)) erosssa/näkemättä heitä ilman että ikävä iskee meille molemmille. Ja onneksi ei tarvitsekaan!

Vierailija
36/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei estä pitämästä huolta toisista lapsista... mitä jos joku äiti päättääkin että " enpä nyt enää hoida noita vanhempia lapsia kun synnytin juuri..." voihan nenä!!!

Vierailija
37/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi todellakaan ymmärtää tollasta käytöstä.

Kysyppä exältäs , että jos teille tulisi vauva, sysäisitkö sinä sitten tytät isälle ainakin 6:ksi viikoksi, että te ehtisitte totutella vauvaan....?

Uskomatonta.

Vierailija
38/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä heille, että kun vauva tulee taloon siinä menee vähän aikaa kun asiat taas alkavat rullaamaan tavalliseen tapaan. Voisit vaikka keksiä ihan muuten vaan ja ilman selityksiä jonkun kivan odotettavan asian teidän perheellenne, niin että huomio jakautuisi vähän. Tai voisiko lapset käydä kylässä esim kummeillaan erikseen? Lapsilla on varmaan nyt muutenkin sellainen korostunut huomion tarve, sen vauvan takia.

Mutta toisaalta sano miehellesi, että eihän ole pakko tavata ollenkaan siellä heidän uudessa kodissaan vaan mies voisi mennä lasten kanssa vaikka puistoon, uimaan, tulla teille tsm, jos kerran äiti on niin väsynyt. Jos siellä uudessa kodissa on vaan yksi lapsi, niin kyllä sen yhden lapsen kanssa pärjää yhden illan ihan varmaan ilman miestä. Sitä paitsi jokainen, joka ottaa itselleen puolisoksi VANHEMMAN, pitää huomioida tämä asia. Sitä ei voi ohittaa eikä deletoida. Isä mikä isä. Se vastuu kulkee aina mukana.

Vierailija
39/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en osaa IKINÄ kuvitella että mieheni ei tapaisi tytärtään edellisestä liitosta. Ihmettelen tuota isää todella, tai sitten on pahasti tossun alla. Meillä ainakin jatkui tapaamiset aivan kuten ennenkin, kun syntyi lapsia lisää. Mieheni tytär oli niin ylpeä pikkuveljestään, etten olisi ikinä halunnut rajoittaa sisarusten tapaamista.

Vierailija
40/113 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamiset jäi siihen, ei kutsuta kylään jne. Veljeni kanssa ovat paljon yhteyksissä. Muistutan varmaan liikaa äitiäni :) Ja jos menen itse kutsumatta niin muija kyräilee nurkassa ja ei edes puhu. Jos veljeni perhe on paikalla niin ihan eri nainen, kahvit tulee pöyttään jne. Yksin siellä ollessani saattaa sanoa isälleni kavvia laittaessa " se jäätelä kakku oli varattu sille ja sille. sanoi tulevansa ensi viikolla jne" . Ikinä ei tule samaan pöytään jne. Että sellaista!

Ikää minulla oli jo sen verran paljon vanhempien erotessa, mutta mistäs sitä tietää vaikka sinun exän uudella ois samanlainen tilanne vaikka tytöt ovatkin pieniä. Tyttölapset muistuttavat liikaa uudelle kumppanille lasten äidistä! Etenkin jos on samaa näköä/luonnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi