Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä mieltä: 42-vuotias haluaisi vielä yhden lapsen?

Vierailija
02.05.2008 |

Vauvakuume tässä iski vielä näinkin myöhäisellä iällä. Onkohan mitään järkeä enää näin vanhana? Hirveästi tekisi vauvaa mieli, mutta mietin riskejä ja omaa ikääni. Lähipiirissäni ei ole kokemuksia näin vanhana äidiksi tulosta. Onko kellään? Miten se erosi nuorena äidiksi tulosta?

Minulla on kaksi tytärtä edellisestä avioliitosta. Nyt he ovat jo 7 ja 9. Uudella miehelläni ei ole lapsia. Yhteinen olisi suunnitteilla periaatteessa, mutta emmin yhä ikääni. Mieheni on minua aika paljon nuorempi, 36.

Tehdäkö vai ei?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin on yksi 41v odottaja,oma äitini sai pikkusiskoni 42v--kaikki on mennyt hyvin :)

Vierailija
2/9 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero ja jokaisella meistä on omat käsityksemme iän merkityksestä elämään. Itse olen aikaa sitten päättänyt, että teen lapset alle 34-vuotiaina. Olen ajatellut asian niin, että kun täytän 50v haluan, että kuopuskin on jo peruskoulun käynyt ;)

Nyt ikää 30v ja ihan pian syntyy toinen ja kolmas lapsi perheeseemme. Yhden vielä haluaisin, mutta saa ny nähdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 43 v ja 50 v vauvan saaneita. Oma kuopus syntyi kun olin 38.

Vierailija
4/9 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

npainetta on.

Kannattaa myös miettiä, miten jaksat mahdollisen tulevan lapsen murrosiän;)

Jos mitään terveysongelmia ei ole niin siitä sitten vaan.

Vierailija
5/9 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskautuminen on tuossa iässä paljon vaikeampaa (ja keskenmenot yleisempiä)

Vierailija
6/9 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea : )

Vierailija
7/9 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 42 ole vanha. Minä sain 41-vuotiaana esikoisen ja 43-vuotiaana kuopuksen. Lisää ei tosin enää ole tulossa.

Vierailija
8/9 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritys tosin aloitettiin jo 4 vuotta aiemmin. Minunkaan nykyisellä miehelläni ei ollut omia lapsia ja halusimme yhden yhteisen. Kaikki on mennyt hienosti, kuopus on isojen sisarusten (aikuisia jo) lemmikki :) Hyvin olen jaksanut, eipä tuo valvonut öitäkään kuin 8kk ikään saakka. Helppo lapsi.

Vierailija
9/9 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki meni oikein hyvin, niin odotus, synnytys ja nyt tämä vauva-aika. Vauveli on nukkunut yötkin hyvin, joten valvomisiakaan ei ole tullut paljon. Toisten ihmisten mielipiteet nelikymppisestä odottajasta vaihtelevat suuresti. Suurin osa suhtautuu oikein hyvin, minulla oli oikein kadehtijoita ( suurinpiirtein ikäisiäni naisia), jotka myös haluaisivat vauvan, mutteivat syystä tai toisesta saa. Sitten on myös näitä, jotka ihmettelevät tyyliin, oliko vahinko... Mutta näitä ikäviä kommentteja ei kannata jäädä miettimään. ( Voivat olla myös todellisuudessa kateutta.)

Elikä kaiken kaikkiaan toivon, että sinäkin ap saisit toivomasi vauvan vielä, ja nuo isommat sisarukset varmasti olisivat innoissaan asiasta myös.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi