Onko tyopaikallasi virikekollega - tyontekija, joka ei varallisuutensa ja puolisonsa hyvien tulojen takia tarvitsisi tyopaikkaa?
Oletko ajatellut, että hän vie joltain työpaikkaa kipeämmin tarvitsevalta työn ja tulot? Vetoa päättäjiin! Pane Kokoomus vastuuseen! Savusta virikekollega ulos!
Kommentit (28)
Totta tosiaan. Olen virikehoitsu!
Itse asiassa minun työpaikassani on montakin naista jolla on pieni palkka ja miehensä ovat varakkaita.
Olisi pitänyt jo eläkkeelle jäädä, mutta ei malttanut. Mies rikas, asunto Kulosaaressa, mökit sun muut. Teki muistaakseni nelituntista päivää, kun ei oikein muutakaan tekemistä ollut. Kesät oli kokonaan lomalla, mökillä tietysti.
Kun olis jo aikaa sitten pitäny eläkkeelle jäädä mutta kun ei niin ei saa niitä jäämään eläkkeelle
Vierailija:
Totta tosiaan. Olen virikehoitsu!
Tää ei kyl oo verrattavissa mihinkään virikepäivähoitoon niinku ap vissiin yrittää...
Samalla logiikalla pariskunnista vaan toisella (miehellä) pitäs olla oikeus opiskella. Turha tuhlata verorahoja jonkun kotiin jäävän koulutukseen. Sievät neitoset voitas dumpata ja peruskoulun alaluokilla, kun ne kuitenkin pääsee hyviin naimisiin.
Tosin emme ole rikkaita, mutta sairaanhoitajien palkat ovat niin huonot (ja päivähoitomaksut niin korkeat), että minun olisi lähes sama olla kotona. Teenkin kyllä osa-aikaista ja en suostu tekemään oikeaa vuorotyötä. Haluan kuitenkin pitää yllä ammattitaitoani, vaikka taloudellisesti töissä olo ei hyödytä mitään. Työvuorovaatimukset ja osa-aikatyö vaatimukset taas menee hyvin läpi, koska meistä sairaanhoitajista on niin kova pula.