MITÄ mulle tapahtui viime yönä??!!
Harrastettiin miehen kanssa seksiä ja sain ehkä elämäni uskomattomimman ja pitkäkestoisimman orgasmin. En tiedä olenko mä pissannut sen takia vai minkä takia suihkusi jotain ihme nestettä (en siis tiedä oliko virtsaa) miehen vatsalle ja lakanoille. Sitä tuli itse asiassa aika paljon.
Mielestäni mulla ei ollut hätä. Siksi epäilen ettei olis mitään virtsaa ollut? MITÄ SE OLI ja onko tapahtunut muille tollasta?!
Kommentit (17)
ejakulaatio kyseessä eli Skenen rauhaseritettä
Vastaa miehen siemensyöksyä.
Nyt miehesi voi olla raskaana, kannattaa tehdä testi. Vai käytittekö kortsua?
Ihmettelen että miksi on niin harvinaista herkkua. Lisäksi suurin osa naisista ei koe tuota koskaan.
Sitten selvitin jutun ja tosiaan minä ejakuloin.
Nyt miehesi voi olla raskaana, kannattaa tehdä testi. Vai käytittekö kortsua?
en ole ikinä kuullut mistään tollasesta! Luulin tietäväni paljon seksistä:)
Ja kuvittelin ettei tällasta kenellekään ole sattunut..
Vähän säikähdinkin sitä (kuvittelin että multa on pidätyskyky mennyt tai jotain), mutta ilmeisesti ei olekaan mitään pelättävää:)
Ei mua hirvitä ajatus, että tollasta tapahtuis toistekin, koska tosiaan se orgasmi oli todella mahtava.
[iOnko se teistä jotenkin kamalaa?].
[/quote]
Kun sitä nestettä tulee niin, että lakanat, pyyhkeet yms kastuu litimäriksi.
Kyllä se seksin määrää vähentää. Inhottaa olla tälläinen lätäkköliisa
Ei minulla sitä vallan kamalasti tullut, toki melkoinen lätäkkö. Onneksi mies tiesi mistä oli kysymys.
Tätä on seurannut vain tosi tosi huikeiden seksikokemusten yhteydessä. Minusta on sääli jos sitä ei kaikki saa kokea se on extremeä.
Ei voi tapahtua henkilölle joka ei uskalla heittäytyä täydellisesti seksuaalisuuteensa ja olla estoton. Se on ikään kuin bonus hyvän seksielämän jatkeeksi.
Joka kerta kun ejakuloinut on kyseessä pitkä seksileikki ja jopa useampi akti peräkkäin sellainen superseksiyö kerran toki päivälläkin näin on käynyt. Mieletön kiima päällä jos joku nyt siitä täällä mitään ymmärtää.
mä olen kokenut sen kerran ja miestä inhotti, joten nykyään jännitän yhdynnän aikana enkä saa edes kunnollista orgasmia, jos mies ois ollut innoissaan tuosta mäkin nauttisin seksistä vielä hänen kanssaan
*Ei vaan mulla koskaan. Te olette sairaita.*
ejakuloiva nainen on jokamiehen unelma...
Mielummin lätäkköliisa kuin takakiree kuiva kontrolli-kirsi
T: Mies
onnellisille tapahtuu.
Minä en saa edes orgasmia miehen kanssa yhdynnässä. Miestä ei tosin kiinnosta tehdä orgasmia minulle muutenkaan. Tosin ei sitä kiinnosta seksikään kuin 1-2 krt/kk.
Onnnellisia olette ja kateellinen olen. Haaveissa vain unelmarakastelu, jossa saisin orgasmin ja jossa sitä toistakin osapuolta kiinnostaisi minun nautinto.
ensimmäistä kertaa vasta lastenteon jälkeen ja sekin tapahtui mini-delfiinin avulla. Voi sitä hyvänolon tunnetta...
Naisen Seksuaalisuus (Kari Heusala) kaikille tietämättömille!
Ja etenkin niille joiden mielestä tämä on sairasta...
Ensimmäisen synnytyksen jälkeen orgasmit ovat muuttuneet yhdynnässä g-pisteorgasmeiksi. Hyvänolontunne on uskomaton, se lähtee vatsasta ja kuumottaa koko kroppaa. Usein vatsassa nautinto tuntuu vielä seuraavanakin päivänä pitäen halut kohdallaan :)
Mitenkään en osaa neuvoa, että miten tällainen orgasmi saadaan. Jotain vain muuttui esikoisen synnyttyä. Itsekin olin yllättäen sinut itseni kanssa, seksuaalisuuteni ja kroppani (jota olin vuositolkulla kiduttanut silti tyytymättömyyttä tuntien).
ejakuloiva nainen on jokamiehen unelma...
Mielummin lätäkköliisa kuin takakiree kuiva kontrolli-kirsi
T: Mies
Vastaa miehen siemensyöksyä.