Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup kun Madeleinen katoamisesta on melkein 1 vuosi (ov)

Vierailija
01.05.2008 |

Asun ulkomailla ja ainakin BBC:llä on tänään otsikoissa se, että Madeleinen katoamisesta tulee lauantaina kuluneeksi 1 vuosi.

1) Mitä silloin ensimmäisinä hetkinä, kun kuulit tapauksesta, ajattelit/uskoit tapahtuneen?

2) Mitä NYT ajattelet/uskot tapahtuneen?

3) Uskotko, että Madeleinen katoaminen koskaan ratkeaa?

4) Mikä on yksittäinen eniten mieleen jäänyt asia tai piirre tässä katoamistapauksessa, joka on jäänyt mieleesi (häiritsemäänkin kenties?)

5) muuta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhemmilla on osuutta asiaan.

Vierailija
2/4 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1) Mitä silloin ensimmäisinä hetkinä, kun kuulit tapauksesta, ajattelit/uskoit tapahtuneen?

Ajattelin, että lapsi on lähtenyt etsimään vanhempiaan ja eksynyt tai hänet on kaapattu kadulta.

Vanhemmat tappoivat tytön vahingossa ja hävittivät ruumiin.

Ei ratkea, jollei jompi kumpi vanhemmista tunnusta.

4) Mikä on yksittäinen eniten mieleen jäänyt asia tai piirre tässä katoamistapauksessa, joka on jäänyt mieleesi (häiritsemäänkin kenties?)

Vanhempien uskomaton kylmyys ja julkisuushakuisuus.

5) muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku pedofiili oli siepannut sen.

Että joku pedofiili on siepannut ja surmannut, ja hävittänyt ruumiin.

Ehkä joskus, jonkun toisen pedofiilirikoksen yhteydessä tms. Mutta en usko, että se ratkeaa hyvin nopeasti.

No montakin. Kuinka itsekkäiltä he ovat vaikuttaneet, en ymmärrä kuinka joku voi jättää lapset yksin hotellihuoneeseen ja ovi auki, julkisuusrumba esim. paavalin tapaamiset ja yksityislentokoneet ja miljoonakeräykset, eikä mitään johtolankoja vaikka kuinka paljon rahaa on siihen mennyt.

5) muuta?

Ne pienet kaksosparat, onneksi olivat vain kaksivuotiaat. Mutta aikamoinen taakka tuo Madeleinen katoaminen kasvaessa.

Vierailija
4/4 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, että ulkopuolinen (pedofiili?) on pitänyt perhettä silmällä useamman päivän ja sitten Madeleinen kaapannut.

Olen edelleen samaa mieltä. Uskon, että Portugalin poliisissa tai sen lähipiirissä on joku tai useampi korkea-arvoinen ja vaikutusvaltainen, joka on saanut aikaan sen, ettei jälkiä ole jäänyt/näy.

Luulen, että se ratkeaa, mutta vasta vuosien kuluttua. En hämmästyisi, vaikka Madeleine olisi silloin elossa vielä, mutta ihmisraunio tietenkin. Varmaan nämä viime aikojen uutiset ihmisistä, jotka ovat vuosia olleet vankeina vaikuttaa tähän. Aivan varmasti joku jossain tietää jotain, mutta jos olet itse osa pedofiilirengasta, niin ei ole helppo ilmoittaa tietojaan, koska joutuu joka tapauksessa syytettyjen penkille itse. Jos ei Madeleineen kajoamisesta, niin muihin lapsiin.

4) Mikä on yksittäinen eniten mieleen jäänyt asia tai piirre tässä katoamistapauksessa, joka on jäänyt mieleesi (häiritsemäänkin kenties?) Olen alusta asti ja varsinkin jutun jatkuessa ihmetellyt kuinka moni ihminen on sitä mieltä, että vanhemmat ovat tämän takana!?! Olen nähnyt lukuisia haastatteluja tai muita tv-ohjelmia, joissa vanhempia näytetään, enkä millään ilveellä voi kuvitella heidän olevan syyllisiä lapsensa katoamiseen! En voi kuvitella montaa pahempaa asiaa, mitä ihminen voi joutua elämässään kokemaan, kuin lapsensa katoaminen. Vanhemmat eivät musta ole syyllisiä mihinkään muuhun kuin siihen, että jättävät 3 kävelytaitoista pikkulasta yksin hotellihuoneeseen, jossa on ovi lukitsematta! En voi kuvitella mitenkään, että vanhemmat olisivat syyllisiä Madeleinen katoamiseen.

5) muuta?

Pelkään, että jos Madeleine ei ole enää elossa (mikä olis hänelle varmasti parempi!) se, että vanhemmat kertoivat siitä erityisestä silmästä julkisuudessa, saattoi sinetöidä Madeleinen kohtalon.