Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin lasten kanssa kolmisin torilla, ostin lapsille jätskit ja sitten mentiin terassille jossa

Vierailija
01.05.2008 |

join yhden siiderin, poltin röökin ja lapset söivät jäätelönsä. Ihan tunsin pariskuntien puolihalveksuvat katseet, yh-renttu terassilla juopottelemassa. Yksikin rouva miehensä kanssa mulkoili vähän väliä.

Tämä rouvashenkilö ei välittänyt vaan nautti juomastaan, mies ei malttanut läheä pihahommista mukaan: )

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan tutkaile normaalioloissa, kuka minua tuijottaa, mutta välillä sitä ei voi vain olla huomaamatta, kun se on niin häiritsevää. Itse kävin aika monta kertaa alkossa raskausaikana, ja jatkuvasti oli joku mulkoilemassa tai saarnaamassa alkoholin haitoista raskausaikana tai sosiaalihuollon puuttumisesta asiaan. Niin se vain on Suomen maassa, että monikaan ei tunne mitään yhden siiderin juomista, vaan oletetaan, että siellä terassissa tottakai vedetään räkäkännit ja jätetään lapset heitteille.

Vierailija
22/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n pointti oli varmaankin se, että tosiasiassa ihmiset tuijottaa jos olet lasten kanssa terassilla ja vaikka joisit pelkästään yhden siiderin ja ilman että polttaisit tupakkaakaan.

Lapset kyllä näkevät tässä maassa tupakanpolttoa ilman, että omat vanhemmat polttaisivat ollenkaan (tiedän kyllä kokemuksesta, olen polttanut, vuosia sitten lopettanut ja kumpikaan vanhemmista ei polttanut) ja itse en käytä alkoholipitoisia juomia, mutta pidän oluesta ja olen ollut terassilla lastenvaunujen kanssa (menin katsomaan pikaisesti ystävääni), juonut alkoholittoman oluen ja sain todellakin katseita osakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanpolton näkeminen on eri asia kuin se, että joku polttaa lasten vieressä. Äiti ei polta lastensa lähellä.

Vierailija
24/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut niin monen monen keski-eurooppalaisten ihmisten kanssa samassa illanviettopaikassa (ei toki suomessa) jossa on ollut mukana niin vauvoja kuin isompiakin lapsia ja tupakkaa on kulunut kyllä kovin reippaasti näissä seurueissa+sisätila mikä täys tupakansavua aina ja pahin minkä olen nähnyt imettävä äiti poltti tupakan ja sitten suoraan sen jälkeen vauva rinnalle vaan siinä tupakan pöllyssä eli kyllä mun mielestä suomalaiset vielä ihan ihimillisellä etäisyydellä lapsistaan polttelevat.

Vierailija
25/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei murha/varkaus/ryöstö/raiskauskaan sen oikeutetummaksi tule, vaikka joku niin tekee.

Suomessa on äärimmäisen vaikea välttää tieto tupakan vaarallisuudesta, joten jos silti polttaa oman lapsensa lähellä, ei ole normaali äiti.