Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle: pitäisikö minun kertoa tuttavalleni että sen mies on pettänyt sitä vuosia? Mitä teen?

Vierailija
01.05.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin tuoja ammutaan aina...

Vierailija
2/9 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies pitää vaimoaan vai kodinhoitajana ja nauraa selän takana, niin sitten varmaan yrittäisin jotenkin kertoa asiasta. Sitähän ei tarvitse suoraan sanoa, että miehes pettää... Voi esim. mainita jotain, josta nainen alkaisi epäillä ja selvittäisi asian itse. Voi myös olla niin, että nainen tietää, mutta antaa asian olla.

Kuinka hyviä ystäviä olette? Jos olet läheinen ystävä, niin mielestäni silloin sinun pitäisi kertoa naiselle.

Vierailija
4/9 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käy panemassa muita ilman tunteita, se ei ole multa pois.

Vierailija
5/9 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut me kyl erottiin jo. Tosin ei siitä syystä.

Vierailija
6/9 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
7/9 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai saatat asian jotenkin hänen tietoonsa.

Itse jouduin kerran samaan tilanteeseen kun olin laivalla ja todistin siellä hyvän ystäväni miehen seikkailuja... Kahtena iltana touhusi siellä tanssien, suudellen ja hinkaten usean eri naisen kanssa ja välillä hävisi jonnekin. Epäilen että hyttiin... Oli siis poskettoman alentavaa seurattavaa, että mua otti todella päähän. Omakin reissu tuntui jotenkin menneen pilalle.

Mä sitten kirjoitin ihan tietokoneella kirjeen ystävälleni ja kerroin mitä olin laivalla nähnyt. En jotenkin uskaltanut sanoa suoraan, joten laitoin kirjeen nimettömänä ja esittäydyin siinä vaan eräänä, joka oli ollut samalla laivalla ja joka tuntee hänet ja miehensä.

En nähnyt ystävääni pariin viikkoon ja sitten kun nähtiin, ystäväni oli ihan rikki ja kertoi koko jutun ja sanoi, että he eroavat. Kuukausia myöhemmin vasta uskalsin kertoa, että kirjeen lähettäjä olin minä ja että olen todella pahoillani. Ystäväni onneksi ymmärsi ja sanoi, että olisi ehkä itsekin toiminut vastaavasti.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Mutta itse tietty päätät mitä teet.

Vierailija
8/9 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai saatat asian jotenkin hänen tietoonsa.

Itse jouduin kerran samaan tilanteeseen kun olin laivalla ja todistin siellä hyvän ystäväni miehen seikkailuja... Kahtena iltana touhusi siellä tanssien, suudellen ja hinkaten usean eri naisen kanssa ja välillä hävisi jonnekin. Epäilen että hyttiin... Oli siis poskettoman alentavaa seurattavaa, että mua otti todella päähän. Omakin reissu tuntui jotenkin menneen pilalle.

Mä sitten kirjoitin ihan tietokoneella kirjeen ystävälleni ja kerroin mitä olin laivalla nähnyt. En jotenkin uskaltanut sanoa suoraan, joten laitoin kirjeen nimettömänä ja esittäydyin siinä vaan eräänä, joka oli ollut samalla laivalla ja joka tuntee hänet ja miehensä.

En nähnyt ystävääni pariin viikkoon ja sitten kun nähtiin, ystäväni oli ihan rikki ja kertoi koko jutun ja sanoi, että he eroavat. Kuukausia myöhemmin vasta uskalsin kertoa, että kirjeen lähettäjä olin minä ja että olen todella pahoillani. Ystäväni onneksi ymmärsi ja sanoi, että olisi ehkä itsekin toiminut vastaavasti.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Mutta itse tietty päätät mitä teet.

Vierailija
9/9 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me autetaan,taatusti,eikä mulla oo parempaakaan tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme