Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko miehelle turhaan?

Vierailija
30.04.2008 |

Meillä on tyttö (1v) ja siksi vappumme vietämme kotona. Minä olen ostanut tytön iloksi palloja ja serpentiinoja ym :) Miehelle ja minulle paistan parhaillaan munkkeja sekä teen hyvää ruokaa ym... Sellainen kotona vietetty kiva vappu siis.

No mies sitten äsken ilmoitti että menee veljensä luo kun tyttö käy nukkumaan, eli klo:20! Veljensä luona on remonttia menossa ja on menossa sinne olevinaan auttamaan. Kuitenkin hän sekä minä tiedämme että siellä grillataan ja otetaan varmasti myös muutama olut. Eli siis mies jättää minut aivan yksin viettämään vappuaattoa :( Tuntuu kurjalta jäädä yksin kotiin. Olen raskaana ja olo muutenkin väliin kurja niin harmittaa vielä enemmän kun mies " hylkää" minut.

Mies on käynyt siellä muutamana iltana auttelemassa ja tulee sitten kotiin joskus kun minä sekä tyttö nukumme jo. Tai siis minä yritän nukkua ja en saa unta kun odotan milloin mies tulee ja herään siihen. Sitten lopulta nukahdan ja kohta taas herään kun mies tulee (joskus puoliltaöin) kotiin. Aamulla mies lähtee töihin klo: 6 ja on sitten kovin väsynyt kun on yönsä kukkunut. Ärsyttää kun sitten kun mies tulee puoliltaöin kotiin niin herään enkä taas saa unta kun tyttö herää kolistelunn ja kun menen tyttöä rauhoittelemaan takaisin sänkyynsä niin vauva herää mahassa jylläämään ja en saa yli tuntiin unta. Aamulla kun tyttö herää niin olen ihan silmät ristissä kun olen saanut nukkua liian vähän. Raskaus väsyttää minua ja tarvitsen unta enemmän kuin 6-7 tuntia. Äh, tulipas valitettua tänne.

Olenko siis typerä jos nipotan näistä asioista miehelleni?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne veljelle voi mennä koko perheellä?

Vierailija
2/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinne veljen luo meno olisi vasta sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jumalan jyrähtämä, eikä siitä voi poiketa ikinä eikä koskaan?

Vierailija
4/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei se mikään Jumalan sanakaan ole. Tyttö on ihan väsynyt siihen aikaan ja on ikänsä mennyt nukkumaan klo 20 niin en todellakaan rupea minkään juhlan takia lastani kiusaamaan.

Vierailija
5/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökötä siellä. Eihän sinua kukaan ole minnekään roudaamassakaan, mutta älä ihmettele, jos kaikki eivät halua kököttää samalla lailla.

Pienenä vihjeenä kyllä sanoisin, että jos noin hankalaksi kakuksi teet lastenhoidon, niin se mies voi ruveta karkailemaan muuallekin kuin veljelle remonttiin...

Vierailija
6/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sinun mies mennä painelee, vaikka on perhettä jne. niin ei se tarkoita, että kaikki menee. Ja tuskin miehellä siitä vieraan pillun kaipuu iskee.

Oma mies aikuistui jo ennen raskausaikaa, eikä koskaa olisi tuossa tilanteessa " jättänyt yksin" vaikka olisi voinut. On niin empaattinen.

Vierailija
7/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin tuollaisessa tapauksessa, kun asiat on mahdollista järjestää toisellakin tavalla. Sinun tapasi ei ole ainoa oikea. Olisitte voineet keskustella näistä vähän aikaisemmin.

Vierailija
8/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, ei tuo miehen meno minusta niin pahalta kuulosta. Ehdittehän viettää myös perhevappuakin. Nauti sinäkin illasta; herkuttele munkeilla ja lueskele, katsele telkkaria ja nauti rauhallisesta illasta.

Vierailija
9/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi kerran osaa nukkua muuallakin sen ajan mitä siellä olette.

Sitten nostatte kotiin nukkumaan kun lähdette kotiin.

Vierailija
10/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä me silti olla vankeina kodissamme. Se on ihan tasan oma valinta, miten työlääksi elämänsä tekee. Eikä kaikki halua kodistaan vankilaa ja jokaisella pitäisi olla oikeus valita, asuuko vankilassa vai ei. Tuskin se ap:n mies on tajunnut, että ap on tuollainen ääliö.

Milloin aiot hievahtaa sieltä kotoa, ap? Sitten kun lapset on 30 vee tai jotain?

Vierailija
11/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahtaa sitten matkalle jne.

Voisiko teillä joku tulla tytön seuraksi ja sinä mennä mukaan? Tai jos miehesi menisi vain pariksi tunniksi ja sitten yhdessäoloa?

Vierailija
12/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättänyt minua raskaana olevana yksin+ lastamme.

Vierailija
13/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko ne jotenkin betoniin valettuja?

Vierailija
14/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä ihmeellisiä. Tai sitten ette ole koskaan valvoneet huonosti nukkuvan lapsen kanssa. Minä olen valvonut 11kk ja nyt kun tyttö nukkuu (herkkä heräämään siltikin) niin en todellakaan lähde hänen uniaan pilaamaan jollain kyläreissulla.

Mitäs minä olisin siellä veljen luona tehnyt? Hoitanut itkevää tyttöä joka olisi normaalisti jo nukkumassa?

Mies mietti vähän aikaa ja perui menonsa. Ei haluakaan jättää minua yksin kotiin.

Vierailija
15/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse olet elämästäsi tehnyt tuollaista. Ja vielä hankalampaa saat, kun jatkat tuota rataa. Mutta paisu siellä nyt munkkeinesi!

Vierailija
16/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olette niitä ihmisiä joita en ole koskaan ymmärtänytkään. Kyllä me liikutaan lapsen kanssa, mutta siihen aikaan kun hän on valveilla. Ei todellakaan uniaikaan.

Haloo! Miksi niitä lapsia pitää " hankkia" jos ei niiden kanssa voi sitten elää, lapsen rytmissä?

Ap

Vierailija
17/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pian tähän ryntäävät jeesustelijat, että ei voi ryyppyjuhlaan ottaa. Vaikka ryyppyjuhlasta ei ole kukaan puhunutkaan ! Jos veljen luona grillataan ja otetaan pari olutta, se ei ole ryyppäämistä. Itse ottaisin lapsen ja vaunut mukaan, nukuttaisin vaunuihin ja nostaisin sieltä sitten autoon nukkuvana nyyttinä. Istuisin terassilla auringon lämmössä vauvaa sylissä pitäen/vaunussa keinuttaen, juttelisin, nauttisin grilliherkuista, antaisin miehenkin nauttia olostaan. Parin-kolmen tunnin kuluttua kotiin....

Vierailija
18/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hauskaa on juhlissa yliväsyneen ja kiukuttelevan lapsen kanssa

Vierailija
19/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kaksi lasta nyt 8 ja 5 ja ei oo ollut ongelmia, vaikka muksut mukana aina joskus myöhempäänkin jos tilanne on ollut sellainen.

Vierailija
20/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö ei IKINÄ nukahtaisi vaunuihin jossa olisi ympärillä ihmisiä ja menoa. Ja jos nukahtaisi niin heräisi todellakin siihen kun nostetaan autoon ja kotona ei enää rupeaisi nukkumaan kun kovan huudon kanssa. Luuletteko että haluan siihen hommaan lähteä? En, en todellakaan. Lapsi pääsee nukkumaan siihen aikaan kun normaalistikin.

21.kuka täällä on puhunut ryyppyjuhlista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme