Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko miehelle turhaan?

Vierailija
30.04.2008 |

Meillä on tyttö (1v) ja siksi vappumme vietämme kotona. Minä olen ostanut tytön iloksi palloja ja serpentiinoja ym :) Miehelle ja minulle paistan parhaillaan munkkeja sekä teen hyvää ruokaa ym... Sellainen kotona vietetty kiva vappu siis.

No mies sitten äsken ilmoitti että menee veljensä luo kun tyttö käy nukkumaan, eli klo:20! Veljensä luona on remonttia menossa ja on menossa sinne olevinaan auttamaan. Kuitenkin hän sekä minä tiedämme että siellä grillataan ja otetaan varmasti myös muutama olut. Eli siis mies jättää minut aivan yksin viettämään vappuaattoa :( Tuntuu kurjalta jäädä yksin kotiin. Olen raskaana ja olo muutenkin väliin kurja niin harmittaa vielä enemmän kun mies " hylkää" minut.

Mies on käynyt siellä muutamana iltana auttelemassa ja tulee sitten kotiin joskus kun minä sekä tyttö nukumme jo. Tai siis minä yritän nukkua ja en saa unta kun odotan milloin mies tulee ja herään siihen. Sitten lopulta nukahdan ja kohta taas herään kun mies tulee (joskus puoliltaöin) kotiin. Aamulla mies lähtee töihin klo: 6 ja on sitten kovin väsynyt kun on yönsä kukkunut. Ärsyttää kun sitten kun mies tulee puoliltaöin kotiin niin herään enkä taas saa unta kun tyttö herää kolistelunn ja kun menen tyttöä rauhoittelemaan takaisin sänkyynsä niin vauva herää mahassa jylläämään ja en saa yli tuntiin unta. Aamulla kun tyttö herää niin olen ihan silmät ristissä kun olen saanut nukkua liian vähän. Raskaus väsyttää minua ja tarvitsen unta enemmän kuin 6-7 tuntia. Äh, tulipas valitettua tänne.

Olenko siis typerä jos nipotan näistä asioista miehelleni?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On munkin toinen lapsi ollut herkkäuninen, mutta ollaan otettu silti mukaan. Vaikka nukkui ekan kerran läpi yön 2 vuotiaana. Minä valvoin 2 vuotta siis. Ja kävin töissä. En vain halunnut linnottautua kotiin.

Vierailija
22/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset on vanhempia. Tuollainen reilu 1 vuotias ei todellakaan ymmärrä että mennään kotiin tunnin päästä ja pääset nukkumaan. Itkisi koko illan siellä ja kun pääsisi kotiin niin puuro ei maistuisi ja lopulta kun nukahtaisi niin nukkuisi yönsä levottomasti ja aamulla heräisi normaaliin aikaan ja yöunet jäisivät lyhyeksi. Seuraava päivä olisi yhtä itkua ja huutoa. Olisiko veljen luo pääsy kaiken tämän arvoista? Ei olisi!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ootte ihmeellisiä ihmisiä sanon minä. Voi lapsi poloset.

Vierailija
24/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsella on RYTMI ja sehän on hyvä asia.

Vierailija
25/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä?

Vierailija
26/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsella on todellakin rytmi :) Kohan ihmettelen teidän juttujanne. Meillä on erilaiset ajatukset lasten edusta.

En ymmärrä miksi kaikki olisi työntämässä minua sinne veljen luo jonne en edes halua? Minulla ei olisi siellä mitään tekemistä. Sinne vaan pitäisi mennä ja pitää lapsi mukana itkien myöhään asti.

Vierailija
27/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei voinut mennä sitten yksin? Tämähän on melko tavallinen ilta kuitenkin ja huomenna vapaapäivä?

Vierailija
28/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis nyt jää kotiin meidän kanssamme ja kävi ostamassa itselleen pari olutta. Syömme ja juomme ja saunomme. Kivaa :) Hyvää vappua kaikille!

Ap

Vierailija
29/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos olisin lapsettomana viettämässä vappuiltaa, en edes haluisi sinne uniaan kitisevää lasta. Ja itselläni on 3,enkä edes lähtisi heitä viemään, kuten jo aikaisemmin olen todennut tässä keskustelussa

Vierailija
30/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyse oli ap:n unista, eli ensin ei saa unta, kun odottaa, että mies tulee kotiin, sitten mies herättää hänet JA lapsen, ja kun kyseinen lapsi on saatu taas nukkumaan - mikä on tietenkin äidin hommaa, vaikka äidinkin pitäisi joskus saada nukkua, ja isähän hänet herättikin - aloittaa syntymätön lapsi, ja siinä menee sitten taas aikaa. Ja aamulla esikoinen tai mies herättää tosi aikaisin.

Jos oma mieheni yrittäisi tuollaista, sanoisin kyllä aika äkkiä jotain. Univelka sairastuttaa, joten miksi tarkoituksella aiheuttaa sellaista puolisolleen?

Ja ei tarvi tulla superäitien kertomaan, kuinka ovat itse pärjänneet kokonaan ilman unta. Kaikki eivät ole mutantteja, jotka pärjäävät 4 tunnin yöunilla (6 h normaalille terveelle aikuiselle on minimi).

Vierailija
31/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko miehet niin tossujenne alla, etteivät uskalla edes ehdottaa? Ihan varmasti joskus tekisi mieli mennä

Vierailija
32/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaatia että mies on välillä kotona koko illan.

Noilla perusteilla.

Vierailija
33/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt vähän niuhotat.

Vierailija
34/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on tullut äidiksi ja isäksi ei tarkoita sitä että on 24 / 7 kotiin sidottu.

Vierailija
35/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti mene innosta hihkuen. Mieheni on aina ollut huolehtivainen ja perhekeskeinen, vaikka olen häntä jopa " potkinut" illanviettoihin.

Vierailija
36/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se että on tullut äidiksi ja isäksi ei tarkoita sitä että on 24 / 7 kotiin sidottu.

Nimenomaan siis mielestäsi ap ei ole sidottu kotiin, joten hän voi hyvin jättää lapsen miehen hoidettavaksi minä hetkenä hyvänsä?

Ai jaa mutta, sehän onkin se mies, joka ei ole sidottu, vaan voi jatkaa poikamieselämäänsä. Naisen kuuluu joustaa aina ja joka tilanteessa.

Ja ap:n mies oli jo humputellut aika monena edellisenä iltana, joten eiköhän nyt olisi hänen vuoronsa olla kotona.

Vierailija
37/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siis lapsia kolme alle 6v. oltiin just perhevappua vietämässä kavereilla. lapset paikalla. tulin nukuttamaan lapset ja mieheni lähti juuri takaisin juhlien aikuisversioon.

antaa miehen nauttia elämästä! seuraavana vappuna mnun vuoroni tai ehkä saamme lapsille hoitajan.

jaksaa se mieskin paremmin ja pysyy lähempänä kun ei pakolla lieassa pidä. ja tekee muuten samanlaisia lapsenhoitoiltoja minullekin jotta pääsen välillä tuulettumaan jos haluan.

sopimuskysymys siis.

Vierailija
38/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä siis lapsia kolme alle 6v. oltiin just perhevappua vietämässä kavereilla. lapset paikalla. tulin nukuttamaan lapset ja mieheni lähti juuri takaisin juhlien aikuisversioon.

antaa miehen nauttia elämästä! seuraavana vappuna mnun vuoroni tai ehkä saamme lapsille hoitajan.

jaksaa se mieskin paremmin ja pysyy lähempänä kun ei pakolla lieassa pidä. ja tekee muuten samanlaisia lapsenhoitoiltoja minullekin jotta pääsen välillä tuulettumaan jos haluan.

sopimuskysymys siis.

Just tällaista vastavuoroisuutta kuuluisi parisuhteissa olla! Meillä muuten samnlaista, tosin lapsia 2.

Vierailija
39/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jousteta, hitsi mulla on 4 lasta ja kaikkien kanssa oon voinut kulkea muulloinkin, kuin päivällä.

Silti normi nukkumaan meno aika on ollut aina toi 20.00, mutta joustaakin voi tässä maailmassa.

Vierailija
40/46 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärrän täysin miltä susta tuntuu. oon ihan sun puolellas tässä. miehes ei tosin tee suurtakaan syntiä tän illan suhteen, mutta myönnän että ajattelevaisempi mies ei ois jättänyt perhettään vapuksi yksin kotiin.

me kaikki ihmiset ei kuitenkaan ajatella samalla tavalla. miehes ei välttämättä tajua ollenkaan tekevänsä mitään väärin, mutta silti susta tuntuu tosi pahalta. tuntuis mustakin.

ja mä itseasiassa oon elänyt joskus sun tilannetta. joten tiedän miltä susta tuntuu. ja ymmärrän sua. oon sun puolellas.

koeta kestäää rakas ystävä. elämää on tämänkin illan jälkeen.

halit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän