Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan myynyt HUONEKALUJA mikko. fissä tai täällä myyntipalstalla??

Vierailija
30.04.2008 |

Onko kukaan myynyt huonekaluja joko tämän saitin myyntipalstalla tai mikko. fissä? Tai mihin kannattaisi laittaa hyväkuntoisia (n. 1-3 v. vanhoja) huonekaluja myyntiin? Kokemuksia Keltaisesta pörssistä tai huuto. netistä huonekalujen myynnissä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siellä myynyt paljonkin huonekaluja. Menee kaupaksi, kun laittaa oikean hinnan. Jos ei mene, niin laittaa uudestaan edullisemmin. Helppo tapa, kun ostaja hakee.

Vierailija
2/6 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saahan ne muutakin kun huutiksen...

Mutta kerroinkin tässä omia kokemuksiani. En ole muualla myynyt, joten en muita systeemejä kommentoi.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sekä myynyt että ostanut huonekaluja. Toimii!

Mut hinta pitää olla edullinen. Jos haluat tienaamaan ruveta, en usko että onnistuu. Jos haluat tavaroista eroon, ostajia löytyy varmasti, jos hinta on oikea. Itse en ajattele koskaan, että paljonko itse maksoin tuotteesta vaikka se olisi melko uusikin. Ajattelen, että parempi saada tästäkin kymppi tai kaks mieluummin kuin ei mitään ja että tavara jää tarpeettomana nurkkiin pyörimään.

Vierailija
4/6 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen sekä myynyt että ostanut huonekaluja. Toimii!

Mut hinta pitää olla edullinen. Jos haluat tienaamaan ruveta, en usko että onnistuu. Jos haluat tavaroista eroon, ostajia löytyy varmasti, jos hinta on oikea. Itse en ajattele koskaan, että paljonko itse maksoin tuotteesta vaikka se olisi melko uusikin. Ajattelen, että parempi saada tästäkin kymppi tai kaks mieluummin kuin ei mitään ja että tavara jää tarpeettomana nurkkiin pyörimään.

Niin no en tiedä haluanko nyt tienata varsinaisesti, muttei jotain uutena 600 euron täyspuista lipastoakaan viittis ihan pilkkahinnalla myydä.

ap

Vierailija
5/6 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut. Pyydät ap (hintavarauksella) sen mitä siitä haluat. Jos ei nouse lähellekään niin mieti missä vika. Ja esim parin vkon päästä voi löytyä ostaja.

Hyväkuntoinen 600 e täyspuulipasto voisi mennä parilla sadalla. Jos on merkkilipasto niin 400 voi saada.

Vierailija
6/6 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskusta ostettuja suurin osa. Ja ovat todella hyvässä kunnossa.

Täytyy kokeilla vaikka sitä huutista ensiksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi