Paljonko olette pyytäneet kirpparilla siisteistä vauvanvaatteista? Esim. body, potkarit.
Kommentit (9)
Vauvanperusvaatteista en maksa yli 2 euroa!
Poikkeuksena esim. Marimekon vaatteet.
Kyllä mun mielestä 2,5-3 e on vielä halpa hinta hyväkuntoisesta bobysta, housuista maksan korkeintaan 5 e ja verkkareista/trikoista 2-3 e. nämä siis yli 80 cm jotka ovat kaupassakin kalliimpia kuin ihan vauvojen vaatteet.
on vaatekauppa josta saa lähes aina uusia (mm name it) bodyjä alle 3 euroa. Muutenkin ale aikaan reilut alennukset. Enpä todellakaan kirpparille maksaisi edes euroa, ellei todellakin laatumerkki ja lähes käyttämätön.
Joten miksi ihmeessä niistä pitäisi maksaa sama tai lähes sama hinta kuin uusista? Minä en ainakaan maksa. Aivan järjetöntä pyytää jostain vauvan potkupuvusta 7 euroa vaikka onkin hyväkuntoinen! Tämänkin näin vasta. Jotkut eivät tajua, ettei vaatteesta kannata pyytää samaa hintaa minkä on itse maksanut.
Eivät ne mitään nuhjuisia rättejä ole, vaan siistejä ja hyvin palvelleita vaatteita.
Mieluummin vaikka annan ne ilmaiseksi jollekin tarvitsevalle kuin näen sen vaivan että lähden kirpparille ja tienaan sieltä muutaman surkean kolikon.
Itse en kehtaisi pyytää enempää. Kirppikselle mennään pääsemään eroon itselle turhaksi käyneestä tavarasta eikä vuolemaan kultaa.
Vierailija:
Kirppikselle mennään pääsemään eroon itselle turhaksi käyneestä tavarasta eikä vuolemaan kultaa.
joita saa alemyynnissä edullisemmin kuin kirppikseltä vanhoja. Ihmiset ei tunnu tajuavan mitä eroa on uudella ja käytetyllä. Tuskin kukaan parkuu autokaupassakaan kun vähän käytetystä vaihtoon tuodusta autosta saa vaan pikkusumman verrattuna uuden hintaan.
Ja kirppiksellä harvemmin kukaan myy yhtä vaatetta. Jos myy vaikka parikymmentä vaatetta, kasan leluja ja muutamat kengät, niin luulisi niistä saatavan rahan vähän lämmittävän kukkaroa. Jos ei, niin eipä niitä rahoja varmaan sitten tarvitsekaan.
on hyvä hinta, jos ovat puhtaita ja hyviä.
Näin viime viikolla Turun Manhattanin kirppiksellä jopa 3 e bodyja, jotka oli ihan keltaisia pukluista! Ärsytti semmoisen henkilön loosi!
Teen muuten niin, että jos on ylihintaista tai huonoa tavaraa, en viitsi nostella tai viikata vaatteita nätisti, vaan sotken ihan antaumuksella henkilön pöydän.. Siitäs sai.