Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on todella retuperällä nämä isyydentunnustusjutut

Vierailija
05.12.2008 |

elatusvelvolliseksi joutuu mies, oli sitten ihan sama mistä ne siittiöt nainen on hommannut. Huijannut että käyttää ehkäisyä, säästänyt kortsun tms. Ei ketään pitäisi voida pakottaa vanhemmaksi, ei naisiakaan kukaan voi pakottaa, miksi miehiä voidaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
22/30 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan toki isi raasuille mahdollisuus valita, et ottaako osaa lapsen elatukseen vai ei... äidillähän ei koskaan ole vaihtoehtoa. he joutuvat lapsen elättämään, joko yhdessä lapsen isän kanssa, tai sitten kokonaan yksin.

ja mitä tohon siittiöiden varastamiseen kortsuista tulee, niin onko se mukamas edes mahdollista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitto olisi tae naisen uskollisuudelle. Todella moni nainen huijaa ihan tarkoituksella näissä isyys asiassa, Tiedän 5 tapausta, joissa aviossa oleva nainen huijaa aviomiehen olevan isä.

Myös eerotilanteessa miehellä tulisi olla oikeus irtosanoutua isyydestään, naisethan ovat niin usein veemäisiä huijareita, jotka tahtovat miehiltä vain rahat. Miesparat!

Vierailija
24/30 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mies sanoi että rakastaa minua ja haluaisi jatkaa suhdettamme jos teen abortin. Kyseessä ei mikään huijausjuttu (joita en kyllä usko paljon esiintyvän) vaan ehkäisyn pettäminen. Siis sinun mielestäsi tosiaan naisen tulisi aina tehdä abortti jos mies vaatii, huhhuh mitä puhetta 2000-luvulla!

Vierailija
25/30 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä tätä isyystestivouhkaamista. Jos nainen on parisuhteessa pettänyt, eikö se itse pettäminen ole se pointti, eikä se kenen dna siinä lapsessa nyt sattuu olemaan. Jos pari päättää jatkaa yhdessä ja kasvattaa lapsen pettämisestä huolimatta, mitä se biologinen isyys siinä loppujen lopuksi merkitsee? Tämä ei ole minulle koskaan avautunut. Eihän se ongelma ole se dna, vaan se pettäminen ja epärehellisyys.

Vierailija
26/30 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikista vauvousta tulisi ottaa dna-testit, vaikkakin ne maksavat 2000e/kpl. Miesten huijaaminen ja hyväksikäyttäminen loppuisi vihdoin. Suurin osa "huijauksista" on juuri tällaisia että hyväuskoinen mies uskoo olevansa isä vaikkei olekkaan.

Vierailija
27/30 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOPA 25% Suomessa nykypäivänä syntyvistä lapsista ei ole isänsä lapsia... Eli siis joka neljäs isä luulee olevansa jonkun tietyn lapsen isä mutta biologisesti näin ei olekaan.

Tämä lääkäri kertoi minulle tämän, tieto perustuu lääkärien itse tekemään kartoitukseen jota on tehty ympäri Suomen koko 2000-luvun ajan.

Mielestäni tuo lukema on hälyyttävä!

Vierailija
28/30 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä tätä isyystestivouhkaamista. Jos nainen on parisuhteessa pettänyt, eikö se itse pettäminen ole se pointti, eikä se kenen dna siinä lapsessa nyt sattuu olemaan. Jos pari päättää jatkaa yhdessä ja kasvattaa lapsen pettämisestä huolimatta, mitä se biologinen isyys siinä loppujen lopuksi merkitsee? Tämä ei ole minulle koskaan avautunut. Eihän se ongelma ole se dna, vaan se pettäminen ja epärehellisyys.

Sua ei haittaisi jos sun muksu olisikin mun? ;)

Vierailija
29/30 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt pysty oikeasti eläytymään tilanteeseen, mutta sama lapsihan se on kuitenkin, vai mitä. En pois vaihtaisi, enkä usko, että muuttaisi suhtautumistani, rakkauttani jne. Siinä vaiheessa heräisi vain kysymys, miten se on mahdollista ja kenen syy (eli verrannollinen tuohon pettämisen ja epärehellisyyden ongelmaan). Ja jos lapseni ei olisi minun, en välttämättä edes haluaisi sitä tietää. Mitä se muuttaisi?

Sua ei haittaisi jos sun muksu olisikin mun? ;)

Vierailija
30/30 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä miehet epäile pettämistä ja tiedä tulleensa petetyiksi ja huijatuksi isäksi. Eli heillä olisi oikeus tietää ja siksi kaikille vauvoille tulisi tehdä dna-testit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi