Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^ Ensikot vk 18 ja 19 ^

28.04.2008 |

Noniin, nyt kaikki Enskat kuulumisia kehiin! :) Eilen illalla kirjoittelin omat kuulumiset, mutta eihän se viesti mihinkään lähtenyt... *murr*

Täällä täti häädetty, illalla katsomaan tyttöporukalla Suomen jääkiekkopeliä. Mulla on tuolla kaapissa yksi Clearbluen ovistesti jäljellä ja sen ajattelin tässä kierrossa käyttää... Kp 12 testaan, voi olla liian aikaista/myöhäistä, mutta ei se mitään! Olis kiva nähdä pitkästä aikaa o-viiva :)

Mitäs meidän Enska-odottajille kuuluu? Huhuu siis pariisitar ja Stiin@ :)

Hauskaa perjantaita & tulevaa vkonloppua kaikille!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommentoijille! Ja jatketaan vielä vähän samalla linjalla, eli omaa napaa... Eli tässä selostus mun oudosta tädistä: to päivällä ei huomannut mitään, sitten illalla tuli veristä vuotoa niin että tippui pönttöön asti. Pe ei ollut juuri mitään, ihan vähän jotain ruskeaa, la vähän enemmän ruskeaa ja illalla vähän veristä vuotoa. Su ja ma oli vähän enemmän veristä, mutta todella niukkaa. Tänään enää vähän ruskeaa. Mulla siis normaalisti tulee kanssa alussa ja lopussa ruskeaa, ja siinä muuten " ihan normaalisti" veristä vuotoa, ja tää kestää yhteensä noin 5 päivää. Mutta ällaista en kyllä muista...

Syre, voi kun toivoisinkin olevani raskaana, mutta en millään jaksa uskoa. Lauantaina tehty testi oli selkeä nega, eikä mulla ole (enää) mitään oireita, olipa ne aiemmin aitoja tai kuviteltuja...

baulie: Mulla on normaalisti näissä luomukierroissa (joita siis vasta neljä) ovis ollut limoista selkeästi huomattavissa, ja ne on olleet noin sen 14 päivää ennen tätiä. Viime kierrossa en greippimehua juonut, mutta nyt melkein purkillinen on juotu. mun täytyy varmaan olla vähän sekaisin, kun musta se on ihan oikeesti aika hyvää) ja ovistikkujakin tilasin, joten kaikki keinot on käytössä ;)

Täytyy varmaan jo huomenna ruveta testailemaan, kun kai se viime kierto on pakko laskea säälittävän 22 päivän mittaiseksi. Näkee ainakin, että tapahtuuko ovista, ja jos ei niin voi sitten vähän miettiä, että meneekö jossain vaiheessa gynen puheille. Onko kellään muuten kokemusta noista kotitesti.fin testeistä, tai onko jotain mitä suositella? Tilasin sieltä, kun taisi olla eka minkä google tarjosi ;)

Ja kuulinpa sitten vielä tänään, että vanha kaveri sai viikko sitten pikkuisen tytön, ja meinasi itku tulla. Toisaalta oli onnellinen toisen puolesta, toisaalta niin vaan toivoi, että sellaisen käärön saisi tännekin...

Onnea baulille kihlapäivän johdosta, ja danjalle tsemppia työnhakuun ja laihdutusprojektiin. Mies osti meille Wii Fitin, ja alun karsastuksen jälkeen totesin, että siinähän tulee liikuttua vähän kuin vahingossa, tänäänkin tunti. Etenkin kun Miehen kanssa ollaan sieltä kilpailun haluisemmasta päästä, niin välillä voi jotain treeniä hioa aika pitkäänkin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla