Ihana mieheni ei seuraa mitään urheilua tv:stä
koska häntä ei kiinnosta. Muistan aina välillä sanoa hänelle, miten ILOINEN olen siitä, että juuri hän on mieheni, eikä meillä tarvitse kärsiä formuloista, jääkiekosta, mäkihypystä, futiksesta saati yleisurkasta.
Kommentit (8)
että mikä joukkue on voittanut, jotta voi työpaikalla kahvipöydässä osallistua miesten urheiluaiheisiin keskusteluihin. Sosiaalista bluffia siis.
Mieheni tykkää shoppailusta. On aina valmis lähtemään vaateostoksille kanssani, jopa useammin kuin minä itse. Haluaa minusta makutuomarin myös omille ostoksilleen, koska on itse värisokea.
nimittäin muuten se ostaisi kaiken dressmanilta tai jostain markantalosta
ja muutenkin historiasta tähän päivään. Mutta musta hän ei valitettavasti saa kyllä juttukumppania. ap
Ja olen tästä hänelle sanonutkin, miten mukavaa on, kun toinen ei tuijota kaiket päivät urheilua. No, mies on tosin vähän addiktoitunut tietsikan käyttäjä, mutta niin olen kai minäkin. Ja ei käy juurikaan baareissa, minä kyllä käyn.
jättää väliin kesävaatteiden ostoskierrostani. Epänormaalia haluta nähdä vaimoaan kuteissa, joita kaikkia ei kuitenkaan osta? Alusvaate ostoksetkin ovat kiinostavia, mutta silloin ei tule kyllä sovituskoppiin, enkä minä tule kopista ulos ...
4.
Vierailija:
No, mies on tosin vähän addiktoitunut tietsikan käyttäjä, mutta niin olen kai minäkin.
Meillä just sama juttu, pitääpä muistaa sanoa taas miehelle tänään että olen niin iloinen tästä asiasta.:)
Mieheni ei muutenkaa ole kauheen tunkeileva omissa mielipiteissä. Pitää ne aika usein vieraiden läsnäollessa omana tietona..
veljeni on kova seuraan urheilua ja on todella rasittavaa kuunneltavaa hänen jäkis selostukset yms. En kestäisi sellasta miestä!
jääkiekon mm-kisat ja formulat. Mutta ei niistäkään ole mitään pakko katsoa kuin ihan vain loppuottelut.