Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele sekaiholle hoitotuotteita! Ikää 29

Vierailija
28.04.2008 |

Mulla on etsinnässä uusi ihonhoitosarja. Vanhat alkaa olla loppu. Oon käyttäny Dermosilin Q10 päivävoidetta ja yöksi saman sarjan retinolvoidetta. Alkaa olemaan vaan liian paksua tököttiä kesäksi. Kasvoni olen pessyt cliniquen puhdistusvaahdolla ja käyttänyt saman sarjan kasvovettä.

Toivon jotakin uutta sarjaa kesäksi. Hinnallakaan ei niin väliä kunhan on hyvä ja kevyt sekä kosteuttava. Suojakertoimesta plussaa.

Ootteko kokeilleet esim. Biothermin Multi recharge-voidetta? Onko hyvä??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina paketin missä päivä ja yövoide sekä silmänympärysvoide, vaihtelen linjaa ettei iho totu liikaa. Kysäise Sokkarilta tai hyvästä kempparista.

Ja Lancomen voiteet sopii omalle iholleni erityisesti kesäaikaan, talvella kaipaan melkein vaseliinia ;) Kunnon silmänympärystuotteitakin Lancomella löytyy kolmekymppiselle iholle.

Vierailija
2/4 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome ei yleensä ole sopinut hajusteiden vuoksi. Vähäisen määrän iho kestää noita hajusteita kyllä...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoidontuella päätin säästää nekin kympit ja aloin ostaa lumenen rasvoja (niitä vitamiini). iho ei ole ikinä ollut näin hyvässä kunnossa.

Vierailija
4/4 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkkaa nimeä muista, mutta on semmoista vaaleanvihreää ja tuoksu on tosi hento. Ei kuivata, mutta poistaa ylimääräisen rasvan ja iho tuntuu sen jälkeen tosi hyvälle.